נדל"ן ותשתיות

בהשקעה של 750 מיליון שקל: ה-D-CITY יפתח

לאחר 3 שנות תכנון ועבודה, החתמת עשרות מותגים מקומיים ובינלאומיים  והשקעה בת 750 מיליון שקלים – D CITY קניון שמתמחה בעיצוב ובילוי מנכ"לית DCITY: מאמינים כי עיר העיצוב D CITY תמשוך אליה מיליוני מבקרים מהארץ ומהעולם. הפרויקט הייחודי הזה מקיף את הצרכים המלאים של הלקוח בכל תחומי העיצוב במקום אחד
אריאל נוי |  2
מתחם D-City במישור מעלה אדומים (צילום יח"צ)
קניון שבשמו הלועזי DCITY ייפתח היום (שני) במעלה אדומים. הקניון יתמחה בעיר עיצוב והבילוי, לדברי המארגנים, הגדולה במזרח התיכון, הקניון יציע את שירותיו ללקוחות שמחפשים מענה לצרכי עיצוב חללים, מוצרי לייף סטייל משלימים. 
המתחם מציע מגוון אטרקציות, היצע רחב של מותגים, שטחים פתוחים לטיול עם כל המשפחה, ברים ומסעדות, הופעות ועוד. החברה היזמית בפרויקט היא קס גרופ המתמחה בהקמה של מתחמי בוטיק בארץ ובעולם.
המתחם כולו משתרע על פני שטח של כ- 100 אלף מ”ר, מתוכם כ- 60 אלף מ”ר שטחי השכרה לעסקים הפרושים כולם על פני קומה אחת, כשבין מגוון של כ- 200 חנויות הריהוט ועיצוב הבית ישנו גם מתחם המיועד כולו למסעדות, הפיאצה, הבנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס, כך שבין מנה ראשונה לעיקרית או קינוח ניתן לצפות במיני גונדולות אשר שטות באגם ולהרים מבט לשמים - תקרת השמים המלאכותית. 
המתחם החדש נבנה בהשראה אמריקאית ויחולק לשלושה אזורים מרכזיים: האזור הראשון יתמקד בעיצוב הבית, עם היצע הכולל בין היתר כלי מטבח, ריהוט, דלתות, קרמיקה, טקסטיל, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.
האזור השני ירכז משרדי אדריכלים מובילים, מתוך מטרה לייצר אינטראקציה שוטפת בינם לבין עולם הבית על נגזרותיו.  ואילו האזור השלישי יכלול מסעדות עם שפים מובילים ומגוון בתי קפה, כאשר הפיאצה – שטח ההסעדה המקורה, יהיה העתק של מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס. לאחר 3 שנות תכנון ועבודה, החתמת עשרות מותגים מקומיים ובינלאומיים  והשקעה בת 750 מיליון שקלים. על פי הערכות  צפויים לבקר במקום כ-20 מיליון מבקרים בשנה. 
העיר כוללת מתחם קניות ענק עם עשרות מותגים לעיצוב הבית, חלל עבודה משותף לאדריכלים ומעצבי פנים, פיאצה עם מסעדות מקומיות ובינלאומיות, מלון בוטיק ומתחם הופעות בו יתקיימו באופן קבוע מופעים בסגנון לאס וגאס על ידי 150 רקדנים ואקרובטים
בין האטרקציות ניתן לראות עיצוב נוסח מלון ונציה המפורסם, גונדולות השטות בתעלות מלאכותית, תקרת שמיים מלאכותיים עם עננים זזים בטכנולוגיה חדשנית.
פנינה רווח מנכ"לית DCITY מסרה כי: "אנו מאמינים כי עיר העיצוב תמשוך אליה מיליוני מבקרים מהארץ ומהעולם. הפרויקט הייחודי הזה מקיף את הצרכים המלאים של הלקוח בכל תחומי העיצוב במקום אחד. מישור מעלה אדומים הוא המקום היחיד שיכול לתת שירות במרחק של כ-15 דק' למעל מיליון תושבים המתגוררים באזור ירושלים ולכל תושבי מדינת ישראל בטווח נסיעה של עד שעתיים"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שגיאה בכמות
    אורי 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא הגיוני 20 מיליון מבקרים, זה 50 אלף ביום, אולי 2 מיליון הכוונה
    סגור
  • 1.
    עצוב
    קםרך 08/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כן, כי תיירים יגיעו לירושלים, עיר של היסטוריה, אוטנטיות, ותרבויות בנות אלףי שנה כדי לבקר בזיוף בינוני של לוס ויגאס. חבל שבנו את המפלצת הזאת. אין בזה טיפת כבוד לזהות של עיר בירתנו. עצוב
    סגור