נדל"ן ותשתיות

קבוצת בית ירושלמי בפרויקט חדש: 240 יח"ד ב-12 מיליון שקל

קבוצת בית ירושלמי זכתה במכרז רמ"י לפרויקט דיור מוגן של 240 יחידות דיור במגדל העמק בסכום של 12.8 מיליון שקל כולל פיתוח. המתחם ממוקם בצמידות לכניסה הצפון מערבית של העיר. בכך גברה בית ירושלמי על הצעה שניה בפער של 200 אלף שקל
מערכת ice | 
חדרה הדמיה (צילום evolvemedia)
לאחר שבעשור האחרון הפכה קבוצת בית ירושלמי לחברה היזמית המובילה בירושלים, כשהיא יוזמת ומקימה כ50 פרויקטים בעיר בהיקף של למעלה מ- 10,000 יחידות דיור, קבוצת 'בית ירושלמי' מתרחבת לפעילות משמעותית מחוץ לירושלים ותקים כ- 4,000 יח"ד במספר פרויקטים ברחבי הארץ.
יחיאל סגל מנכ"ל הקבוצה: "תפיסת העולם שלנו שמה דגש על שלושה דגלים, מקצועיות, מהירות ותכנון מרחבי כולל. הפרויקטים הללו מהווים עבורנו הזדמנויות לשיפור פני העיר בצורה משמעותית שכן הינם מתפרסים על שטחי קרקע משמעותיים ומהווים הלכה למעשה התחדשות עירונית אמיתית לחידוש העיר והמרחב הציבורי כולו".

בעיר רחובות במתחם שקולניק תקים הקבוצה כ-850 יח"ד חדשות, הבינוי יכלול  שילוב של בניה מגדלית לצד בנייה מרקמית עירונית. הפרויקט יתפרס על פני25 דונם ויכלול הקמת מבני ציבור משמעותיים על פי הפרוגרמה הנדרשת. הפרויקט ממוקם באזור הוותיק של רחובות, אולם נכון להיום יוזמה זו הינה מבין הראשונות באזור. הדיירים מלווים על משרד עו"ד גולדפרב זליגמן.

פרויקט נוסף בו נבחרה הקבוצה הינו בעיר אשקלון במתחם שפירא, במסגרת הפרויקט יוקמו כ- 600 יח"ד לצד מבני ציבור בקומות הקרקע של מבני המגורים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה