יח"צ

סולידריות בימי קורונה: דני לוי בפוסט יוצא דופן

הבעלים של "דני לוי תקשורת" פתח את ליבו אמש בפייסבוק עם טקסט שמתאר מה עובר עליו ועל המשרד שבבעלותו, וקרא לסולידריות בתחום יחסי הציבור ובמשק הישראלי בכלל. בכירי הענף הגיבו בהתלהבות והפוסט הפך לוויראלי 
רביב שכטר |  7
דני לוי (צילום יחצ)
בהרבה מאוד מקרים מצבי משבר גורמים לאנשים להשתבלל, להיכנס לתוך השריון שלהם ולנסות להגן על מה שעדיין נמצא בחזקתם. גם ענף היח"צ לא שונה בהרבה. בימים כתיקונם הוא מלא באגו, בלא מעט מאבקים, לכלוכים מאחורי הגב וגניבות של לקוחות.
אבל מסתבר שדווקא במים הסוערים של הימים האחרונים, שבהם כל החברות בתחום נמצאות בכוננות ספיגה, אפשר לראות גם דברים אחרים. למשל מפגן סולידריות יוצא דופן סביב הפוסט של דני לוי, המנכ"ל והבעלים של דני לוי תקשורת, שפורסם אמש.
"כל היום אתם מסתכלים ימינה, על המתחרים שלכם, מחפשים לחמוק מהכדור שיגיע לכיוונכם", הוא כותב בפוסט שאותו הוא מגדיר כפוסט הרציני הראשון מאז שנכנס לפייסבוק. "אבל ממה שראיתי לאורך השנים", הוא מוסיף, "הכדור הגדול מגיע דווקא משמאל, שבכלל לא ראיתם אותו מגיע".
בהמשך מפרט לוי על שיחות עם לקוחות בימים האחרונים, על החיזוקים שקיבל ועל השאיפה שאת הסולידריות שהם מפגינים כלפיו יפגינו גם אחרים במשק אחד כלפי השני. "אם יהיה פה ייאוש כלכלי הוא עשוי להוביל לכאוס מוחלט, מה שיכלה אותנו לא פחות מהר או אכזרי מכל וירוס".
 
הפוסט של לוי עשה גלים בביצה די מהר, וזכה ליותר מ-500 לייקים ו-100 תגובות, כולל מקולגות בעולם יחסי הציבור, הפרסום והבכירים בחברות מרכזיות במשק, כולל מוטי שרף (הבעלים של משרד ייעוץ התקשורת הנושא את שמו), עידו הר טוב (מנכ"ל גיתם), דנה קול (חברת דיבור), ארז פילוסוף (ממייסדי וואלה) חן ענבר (ענבר מרחב) ועוד רבים וטובים.
האם הפוסט יכול לעצור את המפולת, האם עולם ייעוץ התקשורת יהפוך לידידותי וסולידרי יותר בעקבות המשבר? את זה נוכל לדעת רק בעוד כמה חודשים. אבל דבר אחד בטוח, כהבעלים של אחד המשרדים הכי גדולים בתחום נוהג ככה, אולי זה יחלחל גם למטה.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אדם מחריד - יום אחד ייחשפו סגנון וצורת עבודתו!
    רן 03/2020/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לברוח ומהר...רע ורשע!
    סגור
  • 6.
    אין משמעות למילים שמאפיינות חשיבה סקטוריאלית, אם נתבונן
    קורא 03/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נכון במציאות לא מדובר בתחום חשוב של יחסי ציבור אשר עוסק לא פעם בהגזמה וגניבת דעת כחלק מהתגנבות מסחרית שיווקית. רצוי לדבר על נזקי הלשון הרע שהמקצוע מייצר ואז לפנות לעוסקים בתחום ולא כתעשיה רחמנית. תתעוררו אל מעשים מוסריים ולא תשבו בהמתנה שהשגרה תחזור כאילו כלום. דני לוי היה צריך להוסיף לפוסט מילים שמדברים על אמונה בדרך ועל השינויים הנדרשים
    סגור
  • 5.
    שילמד קודם להתנהג כמו בן אדם בשגרה.... (ל"ת)
    צורי 03/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    הקנקן נראה טוב וגם מה שבתוכו
    נועה פרקר 03/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמעתי מקולגות שהוא תותח, עכשיו גיליתי גם שהוא חתיך
    סגור
  • 3.
    ישר כח
    עמית לתחום 03/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ימים לא פשוטים עומדים עלינו, בואו נקווה שעוד אחרים בתחום יבחרו בסולידריות ואחווה מקצועית. רק יש לזכור שתמיד אחרי השפל תגיע הגאות - אנחנו רק צריכים לעזור האחד לשני לעבור את השפל....ישר כח
    סגור
  • 2.
    שאפו! ברגעים כאלה כולנו צריכים לזכור סולידריות מהי (ל"ת)
    בכירה בענף היחצ 03/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    דני כתבת מדהים וגאוני! שיחקת אותה.
    ניסים 03/2020/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ייראו כל החברות במשק מה זו סולידריות ושותפות גורל
    סגור