יח"צ
סולידריות בימי קורונה: דני לוי בפוסט יוצא דופן
הבעלים של "דני לוי תקשורת" פתח את ליבו אמש בפייסבוק עם טקסט שמתאר מה עובר עליו ועל המשרד שבבעלותו, וקרא לסולידריות בתחום יחסי הציבור ובמשק הישראלי בכלל. בכירי הענף הגיבו בהתלהבות והפוסט הפך לוויראלי
בהרבה מאוד מקרים מצבי משבר גורמים לאנשים להשתבלל, להיכנס לתוך השריון שלהם ולנסות להגן על מה שעדיין נמצא בחזקתם. גם ענף היח"צ לא שונה בהרבה. בימים כתיקונם הוא מלא באגו, בלא מעט מאבקים, לכלוכים מאחורי הגב וגניבות של לקוחות.
אבל מסתבר שדווקא במים הסוערים של הימים האחרונים, שבהם כל החברות בתחום נמצאות בכוננות ספיגה, אפשר לראות גם דברים אחרים. למשל מפגן סולידריות יוצא דופן סביב הפוסט של דני לוי, המנכ"ל והבעלים של דני לוי תקשורת, שפורסם אמש.
"כל היום אתם מסתכלים ימינה, על המתחרים שלכם, מחפשים לחמוק מהכדור שיגיע לכיוונכם", הוא כותב בפוסט שאותו הוא מגדיר כפוסט הרציני הראשון מאז שנכנס לפייסבוק. "אבל ממה שראיתי לאורך השנים", הוא מוסיף, "הכדור הגדול מגיע דווקא משמאל, שבכלל לא ראיתם אותו מגיע".
בהמשך מפרט לוי על שיחות עם לקוחות בימים האחרונים, על החיזוקים שקיבל ועל השאיפה שאת הסולידריות שהם מפגינים כלפיו יפגינו גם אחרים במשק אחד כלפי השני. "אם יהיה פה ייאוש כלכלי הוא עשוי להוביל לכאוס מוחלט, מה שיכלה אותנו לא פחות מהר או אכזרי מכל וירוס".
הפוסט של לוי עשה גלים בביצה די מהר, וזכה ליותר מ-500 לייקים ו-100 תגובות, כולל מקולגות בעולם יחסי הציבור, הפרסום והבכירים בחברות מרכזיות במשק, כולל מוטי שרף (הבעלים של משרד ייעוץ התקשורת הנושא את שמו), עידו הר טוב (מנכ"ל גיתם), דנה קול (חברת דיבור), ארז פילוסוף (ממייסדי וואלה) חן ענבר (ענבר מרחב) ועוד רבים וטובים.
הפוסט של לוי עשה גלים בביצה די מהר, וזכה ליותר מ-500 לייקים ו-100 תגובות, כולל מקולגות בעולם יחסי הציבור, הפרסום והבכירים בחברות מרכזיות במשק, כולל מוטי שרף (הבעלים של משרד ייעוץ התקשורת הנושא את שמו), עידו הר טוב (מנכ"ל גיתם), דנה קול (חברת דיבור), ארז פילוסוף (ממייסדי וואלה) חן ענבר (ענבר מרחב) ועוד רבים וטובים.
האם הפוסט יכול לעצור את המפולת, האם עולם ייעוץ התקשורת יהפוך לידידותי וסולידרי יותר בעקבות המשבר? את זה נוכל לדעת רק בעוד כמה חודשים. אבל דבר אחד בטוח, כהבעלים של אחד המשרדים הכי גדולים בתחום נוהג ככה, אולי זה יחלחל גם למטה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.אדם מחריד - יום אחד ייחשפו סגנון וצורת עבודתו!רן 03/2020/19הגב לתגובה זו0 0לברוח ומהר...רע ורשע!סגור
-
6.אין משמעות למילים שמאפיינות חשיבה סקטוריאלית, אם נתבונןקורא 03/2020/16הגב לתגובה זו1 0נכון במציאות לא מדובר בתחום חשוב של יחסי ציבור אשר עוסק לא פעם בהגזמה וגניבת דעת כחלק מהתגנבות מסחרית שיווקית. רצוי לדבר על נזקי הלשון הרע שהמקצוע מייצר ואז לפנות לעוסקים בתחום ולא כתעשיה רחמנית. תתעוררו אל מעשים מוסריים ולא תשבו בהמתנה שהשגרה תחזור כאילו כלום. דני לוי היה צריך להוסיף לפוסט מילים שמדברים על אמונה בדרך ועל השינויים הנדרשיםסגור
-
5.שילמד קודם להתנהג כמו בן אדם בשגרה.... (ל"ת)צורי 03/2020/16הגב לתגובה זו1 1סגור
-
4.הקנקן נראה טוב וגם מה שבתוכונועה פרקר 03/2020/16הגב לתגובה זו1 1שמעתי מקולגות שהוא תותח, עכשיו גיליתי גם שהוא חתיךסגור
-
3.ישר כחעמית לתחום 03/2020/16הגב לתגובה זו0 1ימים לא פשוטים עומדים עלינו, בואו נקווה שעוד אחרים בתחום יבחרו בסולידריות ואחווה מקצועית. רק יש לזכור שתמיד אחרי השפל תגיע הגאות - אנחנו רק צריכים לעזור האחד לשני לעבור את השפל....ישר כחסגור
-
2.שאפו! ברגעים כאלה כולנו צריכים לזכור סולידריות מהי (ל"ת)בכירה בענף היחצ 03/2020/16הגב לתגובה זו0 1סגור
-
1.דני כתבת מדהים וגאוני! שיחקת אותה.ניסים 03/2020/16הגב לתגובה זו0 1ייראו כל החברות במשק מה זו סולידריות ושותפות גורלסגור