יח"צ

'שיער', המחזמר: גיל-עד תדמית מתחיל לטפל בתקציב היח"צ של מישל מרסייה

החברה מתמחה בפיתוח מוצרי טיפוח וטיפול לשיער וחתומה על פטנטים בינלאומיים. באחרונה חתמה הסכם שת"פ עם 'שסטוביץ' להפצת המותג
דפנה פלס |  2
גיל-עד שמים ווקס: משרד גיל-עד תדמית קיבל לידיו את תקציב היח\"צ של \'מישל מרסייה\'. החברה מתמחה בפיתוחם של מוצרי טיפוח וטיפול לשיער שמוגנים בפטנטים בינלאומיים.
מישל מרסייה מפעילה 4 סניפים בארץ ומשווקת את מוצריה ב-15 מדינות ברחבי העולם, לרבות אנגליה, קנדה, ארצות הברית, איטליה וספרד. באחרונה נחחתם הסכם שיתוף פעולה בין החברה לבין חברת שסטוביץ, שבמסגרתו יופץ המותג וישווק בהיקף פעילות שעומד על כ-50 מיליון שקל.
לדברי מנכ\"ל מישל מרסייה, אבשלום הרשקוביץ, המהלך מול שסטוביץ הנו חלק מהאסטרטגיה הגלובלית של החברה, שנועדה למצב אותה כבעלת נוכחות בולטת בשוק הבינלאומי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    gili & oren you are true pro's (ל"ת)
    typ 03/2012/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מפתיע
    מודי 02/2012/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יורדים מהכותרות הגיל-עד האלו... מישהו שם כנראה מבין משהו ביח"צ
    סגור