מינויים

השף יורם ניצן מצטרף לצוות המרצים של אורט דן גורמה

אורט דן גורמה המרכז ללימודים קולינריים הודיע על הצטרפותו של השף יורם ניצן לצוות המרצים של המרכז. השף יוביל את קורס הפרופשיונל גורמה במרכז
מערכת ice | 
יורם ניצן (צילום גיל לופו)

יורם ניצן, אחד השפים המובילים והמוערכים ביותר בישראל מצטרף לצוות המרצים של אורט דן גורמה בתל אביב ויוביל את קורס הפרופשיונל גורמה במרכז, ניצן שטיפח כמה מהשפים המובילים כיום בקולינריה הישראלית הוביל במשך 20 שנה את המטבח במסעדת מול הים האייקונית ופורצת הדרך, בתקופה זו נכנס למדריך המסעדות הבינלאומי Les Grandes Tables Du Monde המציין את 120 המסעדות הטובות בעולם.

בהיותו שף ומסעדן בפועל, ניצן רואה בלימודים יסודיים ומעמיקים ערך עליון, לאורך כל דרכו המקצועית ניצן חנך דורות של טבחים ושם דגש על כך שהם ילמדו ויבינו מה הם עושים, יביעו את דעתם על מנת לקיים הפריה הדדית בין השף לטבחים שלו ובכך לשפר את יכולות הטבחים העובדים עמו.
ניצן יוביל את תחום הבישול בקורס הפרופשיונל גורמה- קורס הבישול המקצועי והנרחב ביותר בארץ ומעניק תעודה בינלאומית של ארגון השפים WACS, הקורס יקנה כלים וטכניקות להתפתחות קולינרית תוך למידה מעמיקה וחשיפה למגמות העכשוויות בעולם הקולינריה והמסעדנות, הקורס עצמו מיועד לטבחים הרוצים להרחיב את הידע הקולינרי ולהתמקצע, למעוניינים לרכוש מקצוע ולבעלי תשוקה לתחום וכולל 35 מפגשים ו-560 אקדמיות כולל סטאז' במסלולי בוקר וערב.
 


רשימת המרצים בקורס כוללת את: מנהל התחום הקולינרי בדן גורמה השף אבי שטייניץ, השף יורם ניצן, השף גיא לסניצקי. שפים אורחים: משה בדישי, יוסי בן דיין, ויקטור גלוגר, רוני פרדי מרדכי, סער מור ועוד, במהלך הקורס ייערך גם כיתת אומן עם השף שגב משה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה