מינויים

קבוצת אימקו בשינוי מסקרן: מינתה מנכ"ל חדש לחברת הבת

תמיר זיו, לשעבר מנכ"ל תאת טכנולוגיות גדרה, מונה למנכ"ל חברת ניר אור, חברת בת של קבוצת אימקו
מערכת ice | 
תמיר זיו (צילום אסף הבר)
תמיר זיו, לשעבר מנכ"ל תאת טכנולוגיות גדרה, מונה למנכ"ל חברת ניר אור, חברת בת של קבוצת אימקו, המתמחה בפיתוח וייצור של מערכות אלקטרו-אופטיות וניהול הספק חדשניות עבור מגוון רחב של יישומים צבאיים, כך נודע הבוקר (שני).
זיו (52) כיהן בעבר כמנכ"ל חברת תאת טכנולוגיות גדרה, העוסקת בתכנון וייצור אביזרים בעולם התעופה, וכן כמנכ"ל אמישראגז סולאר, חברת בת של אמישראגז. הוא מחזיק בתואר ראשון ושני בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל, ומביא עמו ניסיון רב בתפקידי ניהול ופיתוח עסקי, הקמת מערכי תפעול בארה"ב ואירופה והובלת תהליכים אסטרטגיים משמעותיים. 
תמיר זיו מסר לאחר מינויו: "אני מודה על האמון שניתן בי, וגאה להצטרף לקבוצת אימקו ולעמוד בראש חברת ניר אור. לניר אור שנים רבות של נסיון מוכח באספקת מערכות מתקדמות לכלים צבאיים, ויחד נמשיך להוביל, לפתח ולספק ללקוחותינו פתרונות מתקדמים ומותאמים לצרכיהם." אריאל קנדל, מנכ"ל קבוצת אימקו, מסר: "אני סמוך ובטוח שתמיר יוביל את ניר אור להמשך צמיחה וגדילה. ניסיונו העשיר הוא נכס לקבוצת אימקו". 
ניר-אור, חברה בת של אימקו תעשיות בע"מ, מתמחה בפיתוח וייצור של מערכות אלקטרו-אופטיות וניהול הספק חדשניות עבור מגוון רחב של יישומים צבאיים ביבשה, באוויר ובים. בין היתר, ניר-אור מספקת את מערכות ניהול הווידאו המתקדמות מתוצרתה לרכבי הקרב המשוריינים של צה"ל, נמ"ר ואיתן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה