מינויים

Hyp במינוי חדש: הכירו את סמנכ״לית תפעול ושירות החדשה

מור איינהורן בעלת ניסיון רב בניהול יחידות שירות, אופרציה, חווית לקוח ומטה גדולות ומורכבות, מקומיות וגלובליות בעולם הפיננסי. ב-15 השנים האחרונות היא מילאה תפקידי ניהול שונים ב-Max וב- 5 השנים האחרונות עבדה ב-Payoneer
מערכת ice | 
ליהיא מור איינהורן (צילום יחצ)
חברת Hyp הודיעה היום (רביעי) על מינויה של ליהיא מור איינהורן לתפקיד סמנכ״לית תפעול ושירות. בתפקידה החדש, מור איינהורן תהיה אחראית על ניהול והובלת השינוי בעולמות השירות, תמיכה, תפעול Customer Success וריכוז כלל עולמות השירות והתפעול תחת אגף ה-Business Operations.
מור איינהורן בעלת ניסיון רב בניהול יחידות שירות, אופרציה, חווית לקוח ומטה גדולות ומורכבות, מקומיות וגלובליות בעולם הפיננסי. ב-15 השנים האחרונות היא מילאה תפקידי ניהול שונים ב-Max וב- 5 השנים האחרונות עבדה ב-Payoneer. במסגרת תפקידה האחרון, הייתה אחראית על בניית אסטרטגיה שירותית ותפעולית, יעדי איכות ויעילות ותוכניות לעמידה ביעדים, בתפקיד זה ניהלה כ- 400 עובדים.
מנכ"ל Hyp, אוהד מימון, אמר כי: "אנחנו מברכים על בואה של ליהיא, אין לי ספק שניסיונה הרב בניהול ובהובלת תהליכים מורכבים, יתרמו משמעותית להצלחת החברה ולהטמעת השינויים בעולמות השירות והתפעול".
הייפ היא איחוד של ארבע חברות התשלום המובילות בישראל: EasyCount, קרדיט גארד, כספיט ויעד שריג, שחברו לקבוצה אחת במטרה לאפשר לכל עצמאי ובעל עסק למצוא את כל הכלים הדיגיטליים לניהול העסק שלו במקום אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה