מינויים

סמוטריץ' החליט? עתיד להכריז על יו"ר חדש לרשות לני"ע

לאחר תקופה של היסוסים ודיונים, מסתמן כי שר האוצר סמוטריץ' עתיד להכריז אחרי החג על מינויו של אמיר לוין ליו"ר החדש של הרשות לניירות ערך, במקומה של ענת גואטה שמסיימת את תפקידה לאחר יותר מחמש שנים
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, shutterstock, Magma Images)
לאחר תקופה של דיונים ופגישות, מסתמן כי הרשות לניירות ערך עומדת, סוף-סוף, להתחדש ומיד לאחר חג הפסח. על פי הערכות, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' עתיד להכריז על מאיר לוין כיו"ר החדש של הרשות לניירות ערך, במקום ענת גואטה שמסיימת את תפקידה.
על פי כלכליסט, לוין היה המועמד המוביל לתפקיד, אך הבחירה הרשמית התעכבה בגלל הקרבה שלו לאיילת שקד ונפתלי בנט. בעברו לוין עבד כמתמחה עבור השופט העליון אליעזר ריבלין, עבד עשור במשרד עוה"ד גורניצקי ואף עבד במספר תפקידים ברשות לניירות ערך. לוין נחשב לאדם בעל ניסיון, אם כי נוטה לכאורה להיות "טהרן" בתחום שוק ההון.
למרות היסוסו של סמוטריץ', שמחזיק בזכות להחליט על איוש התפקיד, הוא מקבל בתקופה האחרונה ביקורת רבה על כך שהוא לא מאייש במהרה את התפקידים במשרד. נציין כי לשר האוצר הנוכחי אין היכרות עמוקה עם שוק ההון ותחום הכלכלה בכלל. בהמשך סמוטריץ' צריך למנות גם החלפה לכלכלנית הראשית ולראש רשות המסים.
קידום המינוי של לוין מתבצע בין היתר על ידי מנכ"ל משרד האוצר, שלומי הייזלר - מינוי של איילת שקד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה