מינויים

מבוכה לשרה רגב: המועמד לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה נפסל

נציבות שירות המדינה פסלה את מועמד השרה מירי רגב לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקל. בהודעה הנציבות נכתב כי בן זקן אינו עומד בתנאי הסף לתפקיד
מערכת ice | 
מירי רגב (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)
ועדת המינויים של נציבות שירות המדינה פסלה את מינויו של משה בן זקן לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה בראשות השרה מירי רגב. הוועדה קבעה כי בן זקן אינו עומד בכישורי הסף הנדרשים. לפי דיווחים, לאחר הפסילה הגיע השרה רגב ובפני הוועדה ובמטרה לשכנע את חבריה שהמינוי אכן ראוי, אך רגב כאמור, לא הצליחה במשימתה.
יש לציין כי הוועדה הממנה הינה גורם ממליץ ולא ממנה. עם זאת, בדרך כלל אם מועמד נפסל אז הוא לא עובר. מתוך כך רגב לא אומרת נואש ולפי הערכות צפויה להביא את המינוי לאישור הממשלה על אף שנפסל.
בן זקן, הינו פעיל ליכוד בולט ונמנה בין ממארגני הליכודיאדה בעבר. בעבר אף שימש כראש המטה של רגב במשרד התחבורה למשך שנה אחת, בקדנציה הקודמת שלה.  בימים אלה בן זקן מכהן כמנכ"ל הקרן לעידוד הבנייה של התאחדות הקבלנים.
מנציבות שירות המדינה נמסר בתגובה: "תפקיד ועדת המינויים הוא לבחון כשירות מועמד לתפקיד מנכ"ל משרד ולתת המלצה לשר המבקש בדבר כשירותו של המועמד. הוועדה גם נמצאת בקשר מדי פעם, לפי הצורך, עם השרים המבקשים לבחון מועמד. אישור מינוי מנכ"ל הוא בסמכות הממשלה. נציבות שירות המדינה לא מעבירה פרטים על אודות ההמלצות השונות שנשלחות לשרים המבקשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה