מינויים

המסלול האקדמי המכללה למנהל ממנה את עידית כהן ברגר לסמנכ"לית שיווק ודיגיטל

המסלול האקדמי המכללה למנהל ממנה היום את עידית כהן ברגר לסמנכ"לית השיווק והדיגיטל החדשה כשלה ניסיון עבר נרחב בתחום
מערכת ice | 
עידית כהן ברגר (צילום ליאת מנדל)
המסלול האקדמי המכללה למנהל ממנים היום (שלישי) את עידית כהן ברגר לתפקיד סמנכ"לית השיווק והדיגיטל, כשלה רקע נרחב בתפקידים בחירים בתחום השיווק, הפרסום והדיגיטל.
כהן ברגר היא בוגרת תואר ראשון ושני במנהל עסקים במכללה למנהל. טרם המינוי היא עבדה בחברת AIG ובמסגרת תפקידה ניהלה את תחומי ה-PPC, האיקומרס, שירותי האונליין, האפליקציות וה-M.A. לצד זאת עבדה בעבר בסלקום, סופר-פארם, בנק הפועלים ועוד.
לצד פעילותה בעולם בשיווק, כהן ברגר שימשה כמנהלת מקצועית של הקורסים בבית הספר למקצועות הדיגיטל. עד לאחרונה ניהלה את קורס האסטרטגיה הדיגיטלית למנהלים ואף הרצתה בנושא הקמת נכסים דיגיטליים. 
מנכ"ל המכללה למנהל, מר בני אלון, בירך: "שמחים לצרף אל משפחת המסלול האקדמי מנהלת עם ניסיון רב בעולם השיווק והדיגיטל, אחת משלנו בוגרת המכללה. אנו מאמינים, שעידית תהווה גורם מפתח בקידום האסטרטגיה, מיצוב והובלת המכללה כאקדמיה המעשית והחדשנית בישראל".
זה לא המינוי הראשון בתקופה האחרונה עבור המכללה. לפני כחודשיים דירקטוריון המכללה למנהל מינה את רפי גמיש לתפקיד יו"ר הדירקטוריון החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה