מינויים

אורן אלבז מונה למעצב הראשי של חוויות לקוח ב-Joyned

כחודש לאחר שמונה סמנכ"ל חדש לחברת הסטארט-אפ Joyned, החברה ממנה מעצב ראשי של חוויות משתמש. אורן אלבז נבחר לתפקיד ויוביל את פיתוח ה-UI/UX של האפליקציה
מערכת ice | 
אורן אלבז (צילום Joyned)
חברת הסטארט-אפ Joyned, שפיתחה את Joyned Booking, פתרון שהופך הזמנת בתי מלון באתרי נסיעות לחוויה חברתית, הודיעה על מינויו של אורן אלבז כמעצב ראשי של חוויות המשתמש (Head of Design) שיוביל את פיתוח ה-UI/UX של האפליקציה.
אלבז, בוגר בצלאל בתקשורת חזותית, הוא מבכירי מעצבי ה-UI/UX בישראל ובין היתר בנה את השפה העיצובית של MyHeritage ובתחילת דרכה ועיצב בה את ממשקי וחוויות המשתמש. כן היה מעצב בכיר בחברת Monday.com ובחברת Tomorrow.io. הוא היה מייסד משותף ומעצב ראשי של חברת הסטארט-אפ TinyTap שפיתחה אפליקציה המאפשרת למורים לפתח משחקים חינוכיים עבור תלמידים.

יונתן אברהם, מנכ"ל Joyned, בירך: "הניסיון העשיר של אורן בעיצוב חוויות המשתמש יהיה מנוף ממדרגה ראשונה בכניסה שלנו לשוק העולמי. אנו חותמים בימים אלה הסכמים עם מותגי תיירות בינלאומיים שיטמיעו את הפתרון שלנו באתרי ההזמנות שלהם. הידע והניסיון של אורן בחוויות משתמש בעולם ה-B2C יסייע לנו להאיץ את הצמיחה העסקית שלנו ולהפוך לסטנדרט דה פקטו של אתרי הזמנות בינלאומיים בשוק שהיקפו השנתי טריליון דולר".
אלבז עצמו הגיב: "אני מאמין גדול בפתרון החלוצי שפיתחה Joyned ולדעתי יש לו פוטנציאל אדיר. אתרום ככל יכולתי להצלחתו ולהצלחת החברה. התחברתי מהרגע הראשון ליזמים ולרוח הרעננה והחדשנית שלהם ושל צוות העובדים שהיו שיקול מרכזי בהחלטתי להצטרף לחברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה