מינויים

שלמה ביטוח מכריזה על מינוי חדש בהנהלת החברה

יוסי בנדרלי מונה הבוקר לתפקיד סמנכ"ל אגף טכנולוגיות החדש של החברה. בחברה מסבירים כי יוסי מונה בשל ניסיונו העשיר ומקווים כי יצעיד את החברה קדימה
מערכת ice | 
יוסי בנדרלי (צילום יחצ)
שלמה ביטוח הודיעה הבוקר (ראשון) על מינויו של יוסי בנדרלי לסמנכ"ל אגף טכנולוגיות ומידע החדש של החברה. בנדרלי יחליף בתפקידו את אבי בר זכאי ששימש בתפקיד זה 6 שנים. בחברת הביטוח מסבירים כי לבנדרלי ניסיון רב בתפקידי ניהול בכירים, ניהול והובלת מערכות מידע ופרויקטים כחלק מטרנספורמציה ובכפוף לאסטרטגיה העסקית של הארגון, גיבוש והובלת תוכניות אסטרטגית למערכות, שירותים ומוצרים חדשים, הובלת פרוייקטי דיגיטציה ניהול מערך של מאות עובדים ועוד.
כמו כן בעברו שימש בנדרלי סמנכ"ל מערכות מידע ב"הפניקס חברה לביטוח". קודם לכן עבד במשך עשר שנים במגוון תפקידי ליבה בחברת אמדוקס. בנוסף לכך לבנדרלי תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מאוניברסיטת אוניברסיטת ניו-הייבן (New Haven) שבקונטיקט ארצות הברית.
 
טובי שמלצר, מבעלי שלמה ביטוח התייחס למינוי החדש ואמר: "אנו שמחים לצרף לנבחרת שלנו את יוסי בנדרלי. הצטרפותו מהווה תוספת משמעותית לשלמה ביטוח ואנו סמוכים כי יתרום מניסיונו הרב לקידום החברה ולהביאה להישגים חדשים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה