מינויים
הישראלי שמכר לפפסיקו ב־3.2 מיליארד דולר עובר לאתגר הבא
אחרי שהוביל אחת מעסקאות הרכישה הגדולות בתעשיית מוצרי הצריכה העולמית, דניאל בירנבאום מצטרף לוועדת הייעוץ של ביונד אויל - במהלך שמגיע בדיוק כשהחברה משלימה מעבר מסטארט אפ מקומי לשחקן גלובלי עם שאיפות מסחריות ברורות
ביונד אויל הודיעה היום על חיזוק משמעותי לשדרת הייעוץ האסטרטגית שלה, עם מינוי שניים מהשמות הבכירים והמוכרים ביותר בתעשיית מוצרי הצריכה העולמית ל-Advisory Board של החברה. המהלך מגיע בשלב קריטי בהתפתחותה של החברה, בעיצומו של מעבר מסטארט-אפ מונחה פיילוטים לחברה מסחרית גלובלית הפועלת במיקוד מכירות, הפצה וצמיחה מתמשכת.
ל-Advisory Board של ביונד אויל מצטרפים גיורא בר-דעה, לשעבר מנכ"ל ונשיא קבוצת שטראוס, ודניאל בירנבאום, לשעבר מנכ"ל סודה סטרים, שהוביל בשנת 2018 את מכירת החברה לפפסיקו העולמית בעסקת ענק בהיקף של 3.2 מיליארד דולר. השניים יצטרפו לאריה הלפרן, המכהן כחבר בוועדה, ויעבדו בצמידות עם הנהלת החברה.
על פי הודעת החברה, ה-Advisory Board צפוי למלא תפקיד מרכזי בעיצוב השלב הבא בפעילותה של ביונד אויל: מעבר מארגון בעל פעילות מקומית לחברה הפועלת באמצעות מערך הפצה גלובלי, בניית מודלים מסחריים וחדירה מושכלת לשווקים בינלאומיים, ניהול רשת מפיצים רחבה והקמת תשתיות תפעוליות שיתמכו בהתרחבות בקנה מידה גדול. חברי הוועדה ייפגשו באופן שוטף עם ההנהלה הבכירה לצורך ליווי אסטרטגי ותפעולי.
המינויים מתבצעים על רקע האצת פעילות החברה בעולם. לאחר השלמת פיילוטים בינלאומיים, החלה ביונד אויל בחודשים האחרונים לסגור הסכמי הפצה עם גורמים גדולים ברחבי העולם, על רקע עניין גובר מצד רשתות מזון וגורמים מוסדיים. בהתאם לכך, החברה משקיעה בהרחבת מערך ההנהגה ובבניית תשתיות שיאפשרו מענה רחב לביקוש הגלובלי.
דניאל בירנבאום מביא עמו ניסיון מוכח בהפיכת סודה סטרים למותג בינלאומי הפועל ביותר מ-45 מדינות, לצד מומחיות בהתרחבות תפעולית, הקמת מערכי הפצה וביצוע מסחרי ממושמע. בביונד אויל רואים בניסיונו התאמה ישירה לשלב הצמיחה הבא של החברה. גיורא בר-דעה, שהצטרף לחברה כבר ביולי האחרון, מביא עמו יותר משלושה עשורים של ניסיון ניהולי בתעשיית המזון והמשקאות, כולל ניהול פעילות רב-לאומית ושותפויות אסטרטגיות עם תאגידים גלובליים. במהלך השנה האחרונה היה שותף לגיבוש האסטרטגיה הגלובלית, המבנה הארגוני וההיערכות לצמיחה רחבת היקף, וכעת הוא מעמיק את מעורבותו כחבר ב-Advisory Board.
ביונד אויל פיתחה טכנולוגיה המטפלת בבעיה עולמית מושרשת בתחום המזון המטוגן: שימוש חוזר ממושך בשמן טיגון. לפי החברה, הפתרון שלה מאפשר הארכת חיי השמן תוך שמירה על איכות ובטיחות המזון, הפחתת חשיפה לחומרים מזיקים, חיסכון בעלויות ושיפור הקיימות הסביבתית. המוצר מגובה במחקרים, עומד ברגולציות של גופי פיקוח מובילים ובהם FDA ו-Health Canada, ומחזיק בתקני בטיחות מזון בינלאומיים.
עוד ב-
החברה החלה בשיווק גלובלי מסיבי בתחילת 2025 ודיווחה על התרחבות גיאוגרפית למדינות ובהן ארה"ב, מקסיקו, אוסטרליה, הודו, צרפת, ספרד והפיליפינים. מניית ביונד אויל נסחרת בקנדה, בארה"ב ובבורסת פרנקפורט, והחברה מציבה לעצמה יעד ברור: להפוך לשחקן גלובלי מוביל בשוק המזון המטוגן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



