תקשורת ומדיה

סמוטריץ' במתקפה: "מי אתם, אנשים חצופים שמנהלים קמפיינים?"

על רקע הטענות שנשמעות בעניין תקציב המדינה והקמפיין שהושק לאחרונה כנגדו, השר סמוטריץ התייחס לנושא ושאל: "מי אתם, אנשים חצופים שמנהלים קמפיינים נגד הענקת ביטחון לאזרחי מדינת ישראל?"
מערכת ice |  2
עלות המלחמה (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, חיים גולדברג, shutterstock)
בימים אלו ממשלת ישראל מנסה להתמודד עם האיומים הביטחוניים שמסרבים להיעלם, אבל גם עם וויכוחים בנושאים פוליטיים פנימיים. על רקע הקמפיין כנגד תקציב המדינה המוגדר על ידי רבים גם כ"תקציב פוליטי", שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס לאחרונה בדבריו לטענות ושאל: "מי אתם, אנשים חצופים שמנהלים קמפיינים נגד הענקת ביטחון לאזרחי מדינת ישראל?"
"אחיי ואחיותיי המתיישבים", אמר סמוטריץ', "תתעלמו מרעשי הרקע, לא ניכנע לקמפיין. אני גאה בכם חלוצים וגיבורים. בשגרה ובמלחמה, מגיע לכם ביטחון. אנחנו איתכם ומאחוריכם ונמשיך". דבריו של השר הם תגובה ישירה לטענות כי כספים רבים מועברים למקומות ה"לא נכונים", כדוגמת התנחלויות בשומרון במקום לשיקום העוטף. סמוטריץ' ממשיך להחזיק בעמדתו בנוגע לתקציב המדינה חרף טענות שהוא שומע מצד פקידי משרדו.
כזכור, רק לאחרונה פורסם כי מפלגתו של שר האוצר מנהל קמפיין חריף נגד פקידי האוצר, ובכך למעשה הוא "פתח חזית" נגד עובדיו. המאבק בינו לבין העובדים תחתיו מחריף ככל שעובר הזמן, משום שאלו מסרבים לקבל את הגישה הכלכלית בה החליט לנקוט, וממשיכים לעמוד על שלהם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד,שלא ייפגעו חייל
    הוא צודק 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למחוק את רצועת עזה ולא להשאיר בניין אחד,שלא ייפגעו חיילי צהל מלוחמת שטח בנוי צפופה כל כך ומתת קרקע מנהרות ומטעני נפץ, צלפים ,RPG נגד טנקים, ועוד הפתעות ושלמפלצות חמאס ומשפחותיהם לא יהיה לאן לחזור אלא לטורקיה,תימן, אירן ושאר מדינות שתומכות בהם, ואח"כ לספח את השטח נקי למדינת ישראל כדי שלעולם לא ישחטו יותר יהודים מרצועת עזה.
    סגור
  • 1.
    מקווה שיתלה את עצמו בשירותים (ל"ת)
    איש רשע ומרושע 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור