תקשורת ומדיה

בוגי יעלון: "התאכזבתי מגנץ ואייזנקוט, נתניהו היה צריך להתפטר"

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר התראיין למשדר החדשות אצל דין פישר בערוץ 12 והתייחס לניהולה של הממשלה במלחמת חרבות ברזל ועל ההחלטות אותם לוקח הקבינט המצומצם
מערכת ice |  3
משה (בוגי) יעלון (צילום אבשלום ששוני פלאש90)
שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר בוגי יעלון שנחשב למתנגד חריף של ראש הממשלה נתניהו התראיין היום למשדר החדשות עם דין פישר בערוץ 12 והתייחס לניהול המלחמה על ידי הממשלה וכן על ההחלטות אותן לוקח ראש הממשלה בעזרת הקבינט המצומצם בו משתתפים גם בני גנץ וגדי אייזנקוט.
"התאכזבתי השבוע מגנץ ואייזנקוט" אמר יעלון בקשר להעברת התקציב המתוקן בממשלה ואמירתו של גנץ כי גם אם התקציב יאושר בכנסת, אין זו הסיבה לפרק את הממשלה. יעלון הוסיף: "הם נכנסו לממשלה בגלל שהיא לא כשירה, ביבי עסוק בהישרדות פוליטית ובן גביר וסמוטריץ' לא כשירים לנהל מלחמה".
יעלון המשיך להעביר ביקורת על ראש הממשלה: "יש לביבי קבינט הזוי, אי אפשר לנהל מדינה עם אנשים שרוצים לחזור לגוש קטיף, לא מובן לי איך נתניהו יכול לדבר על עתיד ביטחון המדינה עם נזק כזה חסר תקדים שנגרם? הוא היה צריך להתפטר ממזמן".

כזכור גם לפני ארבעה ימים תקף יעלון את בן גביר וסמוטריץ' בראיון לרדיו 103FM: "לצערי כתוצאה מההרכב של הקבינט, עם שניים מאוד בולטים כמו סמוטריץ' ובן גביר ואנשיהם, שחושבים שהיה נכון להקריב אותם, קיבל (הקבינט) את ההחלטה רק עכשיו. בינתיים הפסדנו 2 מהחטופות, נועה מרציאנו ויהודית וייס ז"ל"
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד אחד שנישחק לו המוח כמו החבר שלו א ברח (ל"ת)
    גדי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    בוגי יעלון
    יעקב 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בוגי יעלון ירד מהפסים, הוא היה כישלון כרמטכ"ל כישלון כראש "תלם"וממשיך לבא בטענות על כל העולם. שישתוק עבר זמנו הוא אפס מאופס אף אחד לא סובל אותו
    סגור
  • 1.
    נקם
    יוסי 11/2023/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אילון העגלון לא נרפא בזה שלקחו לו את הצעצועים
    סגור