תקשורת ומדיה

סינוואר נפגש עם חטופים במנהרה: "אתם מוגנים פה, לא יקרה לכם כלום"

 העיתונאי עמית סגל פרסם  כי יחיא סינוואר נפגש עם החטופים והחטופות אשר שהו בשבי חמאס. אותה עדות שהובאה על ידי אחת החטופות ששוחררו, תוחקר והועבר לידיעת המשפחה

מערכת ice |  3
יחיא סינוואר (צילום shutterstock)
הערב (שני), פרסם העיתונאי עמית סגל בחדשות 12 כי על פי עדות של אחת החטופות, בימים הראשונים בשבי חמאס, הגיע יחיא סינוואר לבקר את החטופים והחטופות במנהרה בה הוחזקו. עמית סגל סיפר כי על פי עדות החטופה, היא וחטופים אחרים הוחזקו במנהרה, כאשר אלו שמעו רעש של פתיחת דלת, הזדעזעו לגלות כי בפתח עומד אדם מזוקן שמדבר אליהם עברית מצוינת ללא מבטא והוא לא אחר מאשר יחיא סינוואר.
עוד חשף סגל, כי סינוואר הגיע לבקר את החטופים ולברר מה מצבם. סינוואר הציג את עצמו לחטופים והחטופות המבוהלים ואמר להם: "שלום, אני יחיא סינוואר, אתם הכי מוגנים פה. לא יקרה לכם כלום". אותו סיפור, נמסר למשפחת החטופה ואף אומת על ידי גורמים בכירים אשר תחקרו את החטופה.
כידוע, יחיא סינוואר הוא האיש שהורה אישית על רצח, אונס, טבח ועריפה של אזרחים ישראליים בעת אירועי הטבח שהתרחשו ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה. אחיו של סינוואר היה אחד המחבלים אשר היו אחראים לחטיפת החייל גלעד שליט, אשר שוחרר ב-2011. סינוואר ידוע בבקיאותו המעולה בשפה העברית. בעת היותו אסיר בכלא ישראל, הקפיד לצפות בחדשות ישראל.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טעם של פעם
    חורבן הבית 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמרה הז!נה שמצ3ה לקשיש....
    סגור
  • 1.
    מזל שלא פלשו ממד אחד מירדן בו זמנית
    Mtlk 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מזל שלא פלשו מאות אלפים את הגבול עם ירדן ב 7 באוקטובר.וניסו לכבוש את ההתנחלות.ולהשתלט על כל הצמתים בארץ כולל כביש 6 ומתים בצפון.
    סגור
  • ירדן מעולם לא דרשה את הגדה המערבית בחזרה
    אוריאל 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם ירדן יש שלום משנת 94, ועם מצריים מ79, נשארת רק עם מדינות כמו סוריה ולבנון, ועם חמאס וגיהד איסלאמי מעזה ויהודה ושומרון ואש'פ שעדיין עושים פיגועים בישראל. סוריה אחרי מלחמת האזרחים שם חלשה, אבל הסכנה היא מהמליציות האיראניות שם, ולבנון אחרי 17 שנה שהיינו שם במלחמת האזרחים ששררה שם, רק אמ'ל(חיזבאללה) שזה ארגון טרור שיעי בחסות איראנית מעוניין לפגוע בנו, כל שאר האוכלוסיה שם בעד ישראל. מהחותים בתימן ואיראן יש גם מה לדאוג, אך המרחק הרב בינינו לבינם זהו המכשול העיקרי.
    סגור