תקשורת ומדיה

אלירז שדה דורש נקמה: "להוציא להורג אחד בכל שעה"

מגיש הטלוויזיה וזוכה העונה השנייה של 'האח הגדול', אלירז שדה, הגיב להודעה הקשה על כך שרב"ט נועה מרציאנו ז"ל נרצחה בשבי חמאס: "להתחיל להוציא להורג אסירים ביטחוניים, אחד בכל שעה, התנאי להפסקה, החזרת כל החטופים"
תום נחום |  2
אלירז שדה (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
צה"ל מתקדם צעד נוסף להכרעת חמאס במסגרת המשך התמרון הקרקעי של כוחות צה"ל ברצועת עזה. יומה ה-39 של המלחמה בעזה (שלישי) מתמקד בהמשך ההסלמה בצפון והתגברות ירי חיזבאללה על ישראל, שעשויה להביא את הדרג המדיני להכרעה קרובה. לאחר הפגיעה הקשה במחבלים שהסתתרו בשיפא, הלחץ על בכירי חמאס הולך ומתהדק ואף שוחררו שני סרטונים של השבויות כחלק מהמאבק הפסיכולוגי.
בתוך כך, היום לצערנו הותר לפרסום כי רב"ט נועה מרציאנו ז"ל, בת 19 ממודיעין, ששירתה בקרית איסוף יבשתי בגדוד 414, חיל הגנת הגבולות, אינה בין החיים עוד, זאת לאחר שנחטפה ב-7 באוקטובר לתוך רצועת עזה על ידי מחבלי חמאס, אשר פרסם תיעוד של נועה בחיים ומדברת ומיד לאחר מכן תמונות מזעזעות של גופתה.

בעקבות כך, יש מי שכבר דורשים נקמה, ביניהם גם מגיש הטלוויזיה, זוכה העונה השנייה של 'האח הגדול' וכוכב הריאליטי 'משפחת שדה' לצד אשתו אילנית לוי, אלירז שדה, אשר כתב בטוויטר (X.COM) כך: "להצמיד בחוק את כל האסירים הבטחוניים לנאצים ועוזריהם ולהתחיל להוציא להורג אחד בכל שעה, התנאי להפסקה, החזרת כל החטופים. הזמן עובד נגדנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לאלירז שדה שכל של ביביסט.
    יהושפט 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חשבת על האפשרות שבתמורה החמאס יתחיל להוציא להורג בשידור חי, חטוף כל שעה? עשיתם מספיק נזק. זו בעיה שצריכים לטפל בה אנשים חכמים שלא פועלים מהבטן. באכזריות החמאס תמיד יעלה אלינו
    סגור
  • 1.
    הבא להורגך השכם להורגו
    זוכר את השואה 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק צודק הלוואי ויהיו גברים בשלטון וילמדו את החמאס וחיזבאללה לקח. שיגידו שהשתגענו
    סגור