תקשורת ומדיה

גיא לרר מפתיע: "לא אומר שיש רצון להתאבדות תמידית"

מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, מבקש להרים את המורל הלאומי במקצת: "עורכים מוזיקליים יקרים, לדעתי אפשר להעלות טיפ טיפה. כולנו זוכרים, כולנו כואבים, זה לא אומר שיש לנו רצון קולקטיבי להתאבדות תמידית"
תום נחום | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
היום (רביעי) מדינת ישראל מציינת בכאב 33 ימים למלחמת "חרבות ברזל", אחרי מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישראל, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 ישראלים נפצעו במתקפה ולפחות 242 אנשים נחטפו ומוחזקים בשבי החמאס ברצועת עזה.
כעת, על רקע הסיפורים העצובים הבלתי נגמרים שקורעים כל פעם מחדש את הלב, מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, מבקש לנסות להרים, גם אם במקצת, את המורל הלאומי: "עורכים מוזיקליים יקרים, לדעתי אפשר להעלות טיפ טיפה. לא אומר חאפלות עם אבי סינוואני, אבל קצת קצת למעלה. כולנו זוכרים, כולנו כואבים, זה לא אומר שיש לנו רצון קולקטיבי להתאבדות תמידית".
 
בתוך כך, בעוד רבים מתקשים להתמודד עם התקפי החרדה בעקבות התמונות המזעזעות שיצאו ממתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס הנתעבים על יישובי וקיבוצי עוטף עזה, ביניהם גם כתב חדשות 13אלמוג בוקר, שחשף בפתיחות אמיצה את ההתמודדות הקשה שלו עם אירועי ה-7 באוקטובר ואת החלטתו לחזור לטיפול פסיכולוגי באופן מיידי, חברו לערוץ, מגיש 'הצינור' ברשת 13, גיא לרר, חשף בשבוע שעבר דווקא שביב של אופטימיות.

גיא לרר כתב כך בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו: "אוף אני סובל מהתקפים בלתי רצוניים של מחשבות אופטימיות להחריד בניגוד מוחלט להלך הרוח, אז למה לא לשתף אם כבר: הם יתנו עכשיו כל מה שיש להם. אנחנו נעמוד בזה. אני כל הזמן בשטח, ראיתי את הרוח. נעמוד בזה. גם אם יכאב מאוד, וכואב מאוד. נעמוד בזה. וכשזה יגמר, אנחנו נשאר עם נורמליזציה עם סעודיה שלא הולכת לשום מקום וגוש אזורי חזק מאוד של נסיכויות ומדינות ערביות שפויות שיכתיבו את המיינסטרים. הם לעומת זאת, יישארו עם מחסניות ריקות. נבין שאף אחד מתרחישי האימה הוא לא באמת איום קיומי. הפונדמנטליזם יגורש מגדרותינו ויהפוך לנרדף. למרות הבכי שלנו על ההסברה והדאגה מההפגנות בבירות אירופה, דעת הקהל תראה ותבין. אלפי תומכי חמאס ברחובות לונדון עושים רע מאוד לקוראי הדיילי מייל והסאן וגם זה יבוא לידי ביטוי. גם אירופה תאבד את הסבלנות. רשע מוחלט וטהור תמיד מפסיד בציוויליזציה המודרנית וכך יהיה גם הפעם. אין דרך אחרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה