תקשורת ומדיה

סמוטריץ' דרש: לאן יועברו 50 מיליון שקל מתקציב המנהל האזרחי?

לאחר שגורמי ביטחון רבין טענו כי המצב הנוכחי יוצר סיכון לחייהם של תושבי יהודה ושומרון, שר אוצר סמוטריץ', הנחה להעביר 50 מיליון שקל תקציב מנהל האזרחי לצורך כיסוי סלולרי נרחב באזור
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
שר האוצר והשר במשרד הביטחון בצלאל סמוטריץ׳, הנחה להעביר 50 מיליון שקל מתקציב  המנהל האזרחי לטובת כיסוי סלולרי נרחב ביהודה ושומרון. על פי עמדות גורמי מקצוע רבים, חוסר הכיסוי הסלולרי באיזורים אלו גורם לסיכון חיי אדם.
במכתב ששיגר השר סמוטריץ׳ לצוות הנהלת הקרן החוץ תקציבית, כתב השר: ״ביהודה ושומרון ישנם פערי כיסוי משמעותיים מאוד, אשר לדעת גורמי הביטחון עולים לכדי סיכון חיי אדם.
משרד התקשורת וקמ"ט תקשורת במינהל האזרחי מבקשים לקדם מודל של השתתפות בהקמת אתרים סלולאריים בהיקף של כ-50 מיליון שקל כדי להביא לצמצום משמעותי של פערים אלו.
שר האוצר כתב כי: ״יצויין, כי עד לרגע זה לא נחתם צו העיצומים המאפשר הטלת עיצומים, זאת על אף הלחץ שהופעל בעניין מזה תקופה ארוכה. לפי מה שנמסר לי משרד התקשורת סבור שגם אם העיצומים יסייעו לצמצם את הפערים זה יהיה איטי מאוד ומצומצם".
עוד הסויף השר וכתב במכתב ששיגר כי: "הנושא עלה לדיון בצוות ההנהלה של הקרן אך לא הושגה הסכמה בעניין ועל כן הנושא הובא להכרעתי. ביום חמישי האחרון, הנושא עלה שוב במסגרת פגישה עם ראש המינהל האזרחי והקמ"טים".
סמוטריץ המשיך: "ראש המינהל האזרחי וקמ"ט תקשורת עמדו שוב על חשיבות ודחיפות הנושא לאור המצב הביטחוני והעובדה ששנים רבות הנושא לא נפתר על אף ההתראות החוזרות ונשנות בעניין מצד המינהל האזרחי ומשרד התקשורת".
שר האוצר סיכם: ״לאחר בחינת הדברים, ובשים לב למצב הביטחוני הרגיש ביהודה ושומרון (כפי שכבר הדגשתי בישיבה שנערכה בראשותי לפני החגים עוד טרם פרוץ המלחמה), אני מנחה לתקצב את הפרויקט מתוך תקציב הקרן בהיקף של 50 מיליון שקל״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה