תקשורת ומדיה

ינון מגל זועם: "תתבע גם אותה, מפרסמת עוד פייק"

שקמה ברסלר תקפה את ח"כ שמחה רוטמן ("מתגזען גם על יהודים"), מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, המליץ לרוטמן לתבוע גם אותה פרט לחדשות 12 וגיא פלג: "זאת שמדברת על "מכונת רעל" מפרסמת עוד פייק ומפיצה עוד רעל"
תום נחום |  4
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
אמש (רביעי) פורסם בחדשות 12 כי חבר הכנסת ויו"ר וועדת חוקה ומשפט שמחה רוטמן אמר במהלך ישיבה: "הדם של האחים הלל ויגל יניב שנרצחו בחווארה אדום יותר מהדם של הנרצחים ב-7.10" ומיד התעוררה סערת ענק שהולידה תביעה של המהדורה ושל הכתב.
מי שעוד הגיבה ותקפה את רוטמן היא אחת מראשי המחאה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והרפורמה במערכת המשפט, שקמה ברסלר, שכתבה כך בהתייחסות לדיווח של פלג בחדשות 12: "גזענות אינה עוצרת איפה שמתחשק לנו. רוטמן מתגזען גם על יהודים". מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, צייץ מחדש את הציוץ של ברסלר וכתב כך, תוך שהוא מתייג את רוטמן: "הנה, זאת שמדברת על "מכונת רעל" מפרסמת עוד פייק ומפיצה עוד רעל. רוטמן, תתבע גם אותה!".
 
כעת, ח"כ שמחה רוטמן המשיך במתקפה שלו נגד חדשות 12 וגיא פלג, כאשר התראיין ברדיו גלי ישראל (94FM) ואמר בנושא כך בשיחה עם הפאנליסטים של 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן ועו"ד גיא בוסי: "יש כאן אנשים שממשיכים לייצר מריבות, סכסוך ופילוג, ועוד במקומות בהם זה לא קיים ולא נכון. הפרסום של גיא פלג הוא שקר מתחילתו ועד סופו. על מה שגיא פלג עשה נאמר ״ארור מכה רעהו בסתר״. בוודאי שאני מתכוון לתבוע את חדשות 12 במידה ולא יחזרו בהם".
 
מי שהגיבה לתביעה המדוברת של רוטמן נגד פלג וחדשות 12 היא עו"ד כנרת בראשי, פאנליסטית 'שבע' עם איילה חסון בכאן 11, אשר כתבה כך: "שעתיים מרגע פרסום הכתבה, גיא פלג ומנכ"ל חדשות 12 קיבלו התראה לפני תביעה. אם גיא פרסם פייק, ואני מאמינה לרוטמן, אסור להסתפק בהתנצלות במהדורה. רוטמן צריך להכתיב מתווה לפיו יתקיימו האירועים הבאים: גיא יעשה כתבה במהדורה אודות הפייק שפרסם על רוטמן ועלילת הדם. ביום המחרת כתבה זו תזכה לפולו אפ בכל תוכניות האקטואליה של הערוץ. במימון חדשות 12, גיא יחוייב לעשות כנסים בזום ולספר את הפייק שפרסם. המניע. ובסוף ההרצאה יתנצל. בראש ובראשונה גיא יצטרך להתנצל בפני הציבור על הסתה, פילוג והעובדה שחטא לתפקידו. סוף".
 
רוטמן תחילה השיב: "בעודי נמצא בלוויה של חלל צה"ל, שנפל לצד חבריו מכל חלקי האוכלוסיה בישראל, בערוץ 12 טרחו לייצר עלילת דם שקרית ומסיתה, שלא הייתה ולא נבראה. למען הסר ספק, בשום דרך ובשום צורה, לא בשיחות סגורות ולא בשיחות פתוחות, לא נאמר ואף לא נרמז על ידי כאילו דמו של מישהו אדום יותר מדמו של מישהו אחר, ומדובר בשקר מוחלט. מתוך כבוד לחללי צה"ל ולנרצחים בפעולות הטרור, ב-7.10 וקודם לכן, אין בכוונתי להיכנס למריבות ולפילוגים שחלק מכלי התקשורת מעוניינים בהם. לא אתן לשפלות הזו לפגוע במאמציי לאחדות ולקידום החוק למאבק בטרור בשיתוף פעולה, קואליציה ואופוזיציה, יחד עם כוחות הביטחון, כפי שעשיתי השבוע".
 
בתגובה לדבריו כתב פלג: "מזמין את ח"כ שמחה רוטמן לתבוע אותי על פגיעה בשמו הטוב. בטוחני כי גורמי שב"כ ומשרד המשפטים יבהירו את שנאמר בדיון. אציין כי בניגוד לציוץ של ח"כ רוטמן הוא דווקא שוחח איתי, ארוכות , במענה לפנייתי לפני השידור (עוד לפני שהשתתף בהלוויה) .רוטמן בחר שלא להגיב לפרסום בטענה מוזרה". ואכן התביעה הגיעה.
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רוטמן
    א. 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מאמינה לכל מילה של גיא פלג.עדיף לאילה חסון ולפאנל שלה עאלק להרכין ראש ולשתוק לנוכח הבושה של המחנה שלהם.
    סגור
  • 3.
    תפסי בונקר
    שקמה האשמה 11/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חוצפנית ללא גבולות. וגיא פלג- מבין מה שרוצה להבין כנראה לא ראיתם מספיק דם המנהיג שלכם מחכה לגופות בירקון עדיין
    סגור
  • 2.
    בלתי נשלח
    הרג"א עופר המשיח 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה באמת לא משנה. מה שרוטמן עשה השנה, אין לסלוח. 1.בינואר-פברואר פיטרו את כל המנכ"ליות במשרדי הממשלה. בפברואר, פרוטוקול 40 בוועדת חוקה, כשמציעים לרוטמן פשרה על 67 ח"כים עבור פסקת ההתגברות, הוא עונה: "אז אני מציע 20 וניפגש באמצע". בכריזו מלחמה למען הדרת נשים בכיכר דיזינגוף כולל הסתה פרועה על "פוגרומים ביהודים" ושקרים נוספים.
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הנבלות שבמדינה ממשיכים להתעמר שיקמה וגיא צריכים אותם לגרש מהארץ נקודה
    סגור