תקשורת ומדיה

זאין מאליק מ'וואן דיירקשן': "תרמו לילדי עזה והגדה המערבית"

הזמר זאין מאליק, כוכב להקת וואן דיירקשן הביע תמיכה בפלסטינים ופרסם סטורי עם קישור לגיוס תרומות לילדי עזה והגדה המערבית

מערכת ice | 
זאין מאליק (צילום ויקיפדיה)
נדמה שכוכבי הבידור ברחבי העולם לא מפחדים להביע את עמדתם בנוגע למה שמתרחש ולהצהיר בגלוי את דעתם הפוליטית.  אם לא היה קשה מספיק לבני הנוער בישראל, כעת הם נאלצים לראות איך הכוכבים האהובים שלהם מביעים את התנגדותם לפעולות ישראל. 
הבוקר (ה') הגיע תורו של אחד מחמישית להקת הבנים המצליחה וואן דיירקשן, זאין מאליק, שפרסם בסטורי קישור לגיוס תרומות לילדי עזה. בעבר הוא צייץ לא פעם בטוויטר האישי שלו את התגית #FreePalestine. 
עמדתו הפוליטית של הזמר אינה מפתיעה.  ב-2017 סיפר מאליק ציין שהוא מגדיר עצמו בתור "מוסלמי לא אדוק". אולם ב-2018 בריאיון ל"ווג" בגרסתו הבריטית, ציין כי הוא התקרב לדת האסלאם.
מאליק נולד בברדפורד, מערב יורקשייר שבממלכה המאוחדת למשפחה מוסלמית. אביו הוא יאסר מאליק, בריטי ממוצא פקיסטני. אמו, טרישה בראנן מאליק, היא אנגלייה שהתאסלמה לפני נישואיה. מאליק היה בזוגיות עם הדוגמנית האמריקאית ג'יג'י חדיד, באוקטובר 2021 פורסם שהשניים נפרדו לאחר שזאין הכה את אמה של חדיד.
כידוע גם משפחת חדיד לא חפה מהבעת דעות פרו פלסטיניות: מוחמד חדיד, אביהן של ג'גי'י ובלה חדיד, פרסם פוסט  בו הוא השווה את ישראל לנאצים. את הפוסט ששיתף חילק לשניים - בצד הימיני דגל ישראל ובצד השמאלי צלב קרס, כשהוא משווה את הזוועות שעשו הנאצים ביהודים - להתנהגותם של היהודים לפלסטינים.
מתחת לצלב הקרס ולדגל ישראל כתב: "גירשו מיליונים מבתיהם" והשווה ל: "לרכז קבוצות על פי גזע בגטאות ומחנות (אושוויץ)", ומתחת לדגל ישראל, במקום אושוויץ, שינה ל"עזה". אלא שהעוקבים תומכי ישראל דיווחו להנהלה של אפליקציית אינסטגרם, שבחרה להסיר לאלתר את הפוסט. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה