תקשורת ומדיה

אילנה דיין חושפת: סיפור הגבורה של הרבש"צית שהצילה קיבוץ שלם

בין כל הזוועות הגדולות ממלחמת "חרבות ברזל", ישנם סיפורי גבורה יוצאי דופן שמגיעים מהשטח. אחד מהם הוא של ענבל ליברמן, הרבש"צית של קיבוץ ניר עם, שניהלה בתעוזה גדולה את הקרב בקיבוץ והצליחה להגן על התושבים. כעת, היא חושפת את סיפורה לראשונה בתוכנית "עובדה" של אילנה דיין. צפו בפרומו
מערכת ice |  1
אילנה דיין, עובדה (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של עובדה)
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (חמישי) ליומה ה-20 של לחימה קשה אחרי מתקפת הפתע של חמאס על ישראל בה נרצחו למעלה מ-1,400 ישראלים, בעוד למעלה מ-5,000 נוספים נפצעו ולמעלה מ-220 אנשים נחטפו משטח ישראל לרצועת עזה ומוחזקים כשבויים של ארגון הטרור חמאס.
בין כל הזוועות הגדולות, ישנם סיפורי גבורה יוצאי דופן שמגיעים מהשטח. אחד מהם הוא של ענבל ליברמן, הרבש"צית של קיבוץ ניר עם, שניהלה בתעוזה גדולה את הקרב בקיבוץ והצליחה להגן על תושבי הקיבוץ. 
הערב, בתוכניתה של אילנה דיין בקשת 12 "עובדה, חן ליברמן מביאה לראשונה מקרוב את סיפורה המטורף של ענבל ליברמן. במסגרת הפרומו של התוכנית המיוחדת הערב ליברמן מספרת: "יש לי 16 מחבלים מול העיניים והם הולכים עוד מעט להגיע אליי. אני הקו הבא".
דיין מספרת: "היא נלחמה שעות תחת אש, ועכשיו בפעם הראשונה ענבל ליברמן, הרבש"צית של קיבוץ ניר עם, מספרת דקה אחר דקה מה קרה שם, מול המחבלים, בבוקר של 7 באוקטובר, ואיך יחד עם לוחמי גולמי ומשמר הגבול, הצליחה להציל את הקיבוץ שלה". ליברמן מוסיפה בפרומו: "כל מי שהגיע זרקתי עליו נשק, אפוד, לך להילחם".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רבשצית
    ישראלי 10/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה היא חושפת איך היא חושפת אם כל מדינת ישראל ררו את סיפור הרבשצית כבר 100 פעמים מה גילינו את אמריקה שירבו כמותה פעלה בגבורה ובחוכמה כל הכבוד
    סגור