תקשורת ומדיה

הולכים על זה: רשת הנעליים מתגייסת לעזור לתושבי העוטף

רשת נעלי TOGO יוצאת בימים אלה ביוזמה משותפת עם עמותת 'אחים לנשק' במסגרתה על כל זוג נעליים שיירכש בחנויות הרשת או באתר האונליין תתרום החברה זוג נעליים לתושבי העוטף. בכדי לעודד את ההיענות מציעה הרשת זוג שני ב- 29.90 שקל בלבד

מערכת ice |  1
רשת TOGO (צילום יחצ)
ימי הלחימה לא פשוטים וכולנו עוברים פגיעה מורלית. אך לצד כל זאת, הרוח הישראלית מתגלה במלוא תפארתה. ארגונים עמותת אזרחים מהשורה וכמובן חברות מובילות במשק הישראלי מתגייסים לעזור בכל מה שרק ניתן.
רשת נעלי TOGO יוצאת בימים אלה ביוזמה משותפת עם עמותת 'אחים לנשק' במסגרתה על כל זוג נעליים שיירכש בחנויות הרשת או באתר האונליין תתרום החברה זוג נעליים לתושבי העוטף. בכדי לעודד את ההיענות מציעה הרשת זוג שני ב- 29.90 שקל בלבד.
אחים לנשק הוא ארגון מחאה והתנדבות ישראלי שנוסד על ידי אנשי מילואים כחלק מהמחאה נגד הרפורמה המשפטית. הארגון הוקם בינואר 2023 על ידי סגן אלוף רון שרף, רב-סמל אייל נווה ורב-סמל איתן הרצל, יוצאי סיירת מטכ"ל, בעקבות הצגת הרפורמה המשפטית על ידי שר המשפטים יריב לוין, אשר לתפיסתם צפויה הייתה לגרום לפגיעה קשה במשטר הדמוקרטי בישראל, ביוני 2023 נרשם הארגון כעמותה.
מטרות הארגון הראשוניות היו עצירת צעדי החקיקה המתוכננים כחלק מהרפורמה, וביצור הדמוקרטיה הישראלית. מטרות אלו הורחבו וכיום הן כוללות קידום תרומה, והתנדבות לטובת כלל החברה בישראל. 
איילת פיצ'ון עוז סמנכ"לית רשת נעלי 'טוגו': "נדמה שהמלחמה איתנו לתקופה הקרובה ומצריכה ממרבית מאזרחי ישראל התארגנות בכל תחומי החיים. אנשים רבים נקרעו מבתיהם חסרי ציוד בסיסי ומנסים בימים אלה לשקם ולהתארגן על ציוד הכרחי לתקופה הקרובה ובכלל. חברנו לארגון אחים לנשק ששיקף בעבורנו את הצרכים של מפוני העוטף ויחד שמנו לנו למטרה לדאוג להנעלה לתושבים רבים ככל באפשר מהעוטף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אלים לנשק???? (ל"ת)
    ויקי 10/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור