תקשורת ומדיה

שי-לי עטרי בדרישה מצמררת: "תנו לי להקפיא זרע מבעלי"

הזמרת שי לי עטרי, שקיבלה אמש את בשורת האיוב על מציאת גופתו של בעלה, יהב וינר ז"ל, שנרצח בקרב על כפר עזה, דורשת בשידור חי בחדשות 12: "אני רוצה לנצל את חלון ההזדמנויות הקצר שיש לי כדי לבקש שייאשרו לי להקפיא זרע מבעלי. חשוב לי שלילדה שלי יהיו אחים ושאבא שלהם יהיה אבא שלה, גם אם בשמיים. יש לי עוד שעות בודדות, אין לי עוד הרבה זמן"
תום נחום |  1
מחסומים ליד גבול עזה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
מלחמת חרבות ברזל נכנסת ליומה החמישי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,200 ישראלים, בעוד על פי הערכות לפחות 130 ישראלים נחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (רביעי) כנעדרים, בעוד מי שהוגדר כנעדר ולצערנו התקבל אישור כי גופתו אותרה והוא נרצח בידי המחבלים הוא יהב וינר ז"ל, בעלה של הזמרת שי-לי עטרי, תושבת כפר עזה שניצלה מהתופת הרבה בזכות גבורתו של יהב.
במהלך ראיון שקיימה הלילה (בין שלישי לרביעי) לחדשות 12, אמרה עטרי לאורי איזק כך: "זה קשה, אבל יהיה לי זמן להתעסק בשלומי בהמשך. אני רוצה לנצל את חלון ההזדמנויות הקצר שיש לי כדי לבקש שייאשרו לי להקפיא זרע מבעלי. חשוב לי שלילדה שלי יהיו אחים ושאבא שלהם יהיה אבא שלה, גם אם בשמיים, אבל אני חייבת ילדים ממנו. כשקיבלתי את ההודעה שהוא מת צרחתי ובכיתי ואז ראיתי את הילדה בוכה על הרצפה וזה מה שהרים אותי, אני מבקשת מהמדינה שתעזרו לי, יש לי עוד שעות בודדות. אני מסתכלת על התמונה שלו ורוצה ממנו עוד ילדים, הוא בעלי והוא האבא של הילדים שלי. הפרוטוקול מדבר על 72 שעות, אין לי עוד הרבה זמן, תבטלו את הפרוטוקול. חייבים להקים את המערך הזה. אחריי יבואו עוד המון. דיברתי עם המון אנשים והמון אנשים עוזרים לי".
חברי הפאנל נדהמו מעוצמותיה של עטרי, שבמקום להתמקד במוות של בעלה מנסה להמשיך ולחשוב איך לייצר חיים, כאשר אורי איזק השיב לדבריה: "אנחנו מצטרפים לקריאה שלך, אנחנו מקווים שישמעו את הזעקה שלך ובשעות הקרובות מישהו יתעשת".
עוד קודם לכן, עטרי, שמוכרת כזמרת המבצעת של השיר 'אצלנו בגן', אחד משירי הזיכרון הבולטים ביותר בשנים האחרונות, ואחייניתן של גלי עטרי, שוש עטרי ז"ל ויונה עטרי ז"ל, התראיינה אמש (שלישי) לסקיי ניוז, ובמהלך הראיון קיבלה את הבשורה הנוראה על מותו של בעלה, יהב וינר ז"ל.

ניכר היה שגם כתב סקיי ניוז השתתק אל מול זעקות הכאב של שי-לי לאחר שקיבלה את הבשורה המרה על מותו של יהב ז"ל, בתמונות שאין אפשרות להישאר אדיש מולן וזעקות שבר שמפלחות את הלב. כל זאת שניות לאחר שהתייחסה במהלך הראיון לתקווה שלה שיהב יחזור עת החזיקה את בתם בת החודש, שיה, על ידיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא להקפאת זרע ממתים.
    לא להקפאת זרע ממתים. 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא להקפאת זרע ממתים. הזוי שבמדינה הזו אנשיים לא מצליחים להתמודד עם כאב. אי אפשר הקפיא זרע בצורה לא מוסרית שכזו ללא האישור המפורש של בעל הזרע. דייייייי למשה הזה. אולי המקרה הזה קצת חורג כי מדובר בבעלה. אבל יוצרים פה קדימויות מזעזעות ואולי אפילו צה,ל צריך להמציא טופס ולהחתים את חייליו בנושא. אחרת כל אחת פה תרצה נכד\ ילד ללא אישור!!!!!!!
    סגור