תקשורת ומדיה

ישראל במוקד הסיקור הבינלאומי אחרי החקיקה אמש וההפגנות הסוערות

אחרי שאמש עבר החוק לצמצום עילת הסבירות, בעולם מגלים סקרנות יתר במתרחש בישראל וממקדים את המבט בכנסת ובמחאה הבוערת נגד הרפורמה. מהדורות החדשות העולמיות מסקרות בהרחבה את המשבר הלאומי שפוקד את ישראל
דוד זולדן | 
סיקור מחאות הרפורמה המשפטית בישראל (צילום מסך The Washington Post ,BBC, The New York Times)
אחרי שעבר החוק לצמצום עילת הסבירות בקריאה שלישית בכנסת וההפגנות נגד הממשלה הגיעו לכנסת והובילו לחסימת צירים מרכזיים, מתברר שישראל הפכה למוקד תשומת לב של התקשורת העולמית במדורי החדשות הבינלאומיים.
באתר הוולסטריט-ג'ורנל דיווחו כי: "ישראל אישרה את הרפורמה המשפטית השנויה במחלוקת של נתניהו" בכתבה ציינו כי ההצעה זכתה לתמיכת כל חברי הקואליציה לאחר שהמאמצים להשגת פשרה התפרקו.
ברשת ה-CNN דיווחו כי: "ישראל מעבירה חוק המסיר סמכויות מבית המשפטי העליון" וציינו בכתבה כי המחוקקים העבירו את ההחלטה ברוב מוחלט וכי מדובר בשינוי המשמעותי ביותר למערכת המשפט מאז הקמת המדינה.
בוושינגטון פוסט בלטה בכותרת הראשית: "הפרלמנט הישראלי מעביר את תכנית הרפורמה המשפטית, בזמן התנגשויות בין מפגינים ומשטרה".
אתר הניו יורק טיימס פרסם מאמר תחת הכותרת: "הפרלמנט הישראלי מעביר את החוק השנוי במחלוקת המגביל את מערכת המשפט" בנוסף נכתב במאמר כי: "ממשלת הימין הקיצוני בישראל השלימה את השלב הראשון של תכניתו של ראש הממשלה נתניהו ברפורמה המשפטית במטרה לצמצם את השפעת בית המשפט העליון"?
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה