תקשורת ומדיה

סיון כהן לראש הממשלה נתניהו: "על זה שמך יהיה חקוק"

מגישת תוכנית "הכל כלול" ואשת התקשורת העבירה מסר לראש הממשלה להתערב ולמנוע את הקרע ההולך ותופח בעם
מערכת ice |  1

בתקשורת לא נשארו אדישים לקרע העצום שנפער בעם עקב ההצבעות על ביטול עילת הסבירות וההפגנות האלימות של היממה האחרונה, מגישת התוכנית "הכל כלול" ואשת התקשורת סיון כהן במסר לראש הממשלה לעצור את החקיקה כדי לאחות את הקרע הגדל בעם.

בציוץ בעמוד הטוויטר שלה העבירה סיון כהן מסר לראש הממשלה כי רק הוא יכול לעצור את מה שמתחולל ביממה האחרונה: "הכל מתחיל ונגמר בראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא איש המפתח, הימים האלה רשומים על שמו ויהיו חקוקים על שמו לדיראון עולם, הוא היחיד שיכול לסדר את זה, היחיד שיכול להפסיק את שני השבטים, מלחמת האחים, הקרע בעם שאין לו ארץ אחרת, ראש הממשלה בנימין נתניהו תתעורר!!".

לפני יומיים תקפה אשת התקשורת גם את שרת הגנת הסביבה עידית סילמן על רקע ניסיון השתלטותו של רפי קדושים פעיל לשעבר בליכוד על עיריית הרצליה וכתבה בעמוד הטוויטר שלה כי "עידית סילמן היא לא סיפור של ימין ושמאל, אלא סיפור של פוליטיקה מהזן הנחות ביותר בעיניי"

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק רוצה לדעת
    חן 07/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיוון מעניין אותי אם כתבת ליאיר לפיד שההסכם עם מדינת אויב שונאת ישראל שקוראת להשמיד אותנו אינו תקין וזה יהיה חקוק על שמו. אז מה אם הם מפגינים זאת סתם עוד סיבה שהם מנסים להפיל את הממשלה. אף אחד מהמפגינים לא מבין על מה הוא מפגין. גם כתבות שעשית בתוכנית לא מצאו חן בעיניי כולם, את היית נחושה להמשיך למען הציבור. לא אמרנו לך להפסיק
    סגור