תקשורת ומדיה

חצרוני יצא למסע "הסברה" בחו"ל: "אני הולך ללכלך על ישראל!"

"במונטנגרו מתוכננות לי פגישות עם נציגי ה-BDS המקומי. אסביר להם על האפרטהייד הציוני ועל הדרך אנסה לשווק גם את דף ה-OnlyFans המצליח שלנו", כך צייץ הפרופסור
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
חדשות מגזרתו של הפרופסור אמיר חצרוני - הוא ובת זוגתו "הפרגית" עדיין יחד והשניים אף יצאו בסוך שבוע הזה לחופשה רומנטית במונטנגרו. על פי הפרופסור, גם דף האונליפאנס של השניים עדיין קיים. ומה הוא הולך לעשות בחו"ל? ובכן, בעיקר ללכלך על ישראל.
 
רגע לפני שהם עולים לטיסה, חצרוני צייץ: "בזכותי - הפרגית בדרך לחופשה רומנטית של הלייף במלון בדרגת "תיירות טובה" (שלושה וחצי כוכבים) במונטנגרו! קיבלנו טיפול VIP שחבל על הזמן בטרמינל 1 היוקרתי. במונטנגרו מתוכננות לי פגישות עם נציגי ה-BDS המקומי. אסביר להם על האפרטהייד הציוני ועל הדרך אנסה לשווק גם את דף ה-OnlyFans המצליח שלנו. אם יישאר זמן - נטפס על הרים. תאחלו לי הצלחה!".
עם ההגעה למונטנגרו, הפרוסור צייץ: "הבטחות צריך לקיים! את הנזק לתדמית של ישראל שעשיתי בעשר דקות במונטנגרו לא יצליחו אלף יוסוף חדאדים לתקן! פגשתי מונטנגרי פרו-ציוני. בתוך דקות ספורות לימדתי אותו כל מה שצריך לדעת על המדינה היודו-נאצית, והפכתי אותו לתומך BDS נלהב. רק התחלתי - אני הולך ללכלך על ישראל all over the balkan - מאלבניה עד קרואטיה!".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גזר גמדי
    סוזי 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אחרי כל כך הרבה שנים יש מקום לסדר ליגאל עמיר שותף לתא
    סגור
  • 1.
    חצרוני מלכלך על ישראל
    זואי 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמיר ! תעזוב את ישראל לתמיד .אתה גורם נזק מחרחר ריב ומדון כדיי למשוך תשומת לב .מאחלת לך שלום פנימי עם עצמך ולא לכלוך חיצוני.
    סגור