תקשורת ומדיה

מרגש: העיתונאי הוותיק זכה בפרס יוקרתי

בן דרור ימיני זכה ב"פרס כנרת בתקשורת" לשנת 2023 שהוענק בפעם החמישית ברציפות. ימיני קיבל את הפרס במסגרת ועידת הסטודנטים והסטודנטיות במחלקה לתקשורת במכללה האקדמית כנרת
מערכת ice |  2
בן דרור ימיני זוכה בפרס (צילום אבי מוחה)
במסגרת ועידת הסטודנטים והסטודנטיות במחלקה לתקשורת במכללה האקדמית כנרת אתמול (שלישי) הוענק, זו הפעם החמישית ברציפות, "פרס כנרת בתקשורת" לשנת 2023 לעיתונאי והפובליציסט בן דרור ימיני מקבוצת ידיעות אחרונות. בוועידה התקיים דיון דליברטיבי בנושא "תוכנית לוין רוטמן – רפורמה או הפיכה משטרית".
בנימוקי הענקת הפרס נכתב בין השאר "בן דרור ימיני הוא עיתונאי ופובליציסט ייחודי, שאינו חושש מלהביע את עמדתו המנומקת, לחשוף ולבקר עמדות מנוגדות, להתעמת עם עמיתים בתקשורת, להציף בעיות בתחומים שבמחלוקת, כל זאת תוך שמירה על שפה נקיה וכיבוד הזולת". עוד נאמר כי "במהלך שנות עבודתו בתקשורת הכתובה, במעריב, בידיעות אחרונות, וברדיו, הביע בן דרור ימיני את דעתו בנושאים שהם בליבה של החברה הישראלית: האנטישמיות החדשה, ההסתה האנטי ישראלית, הסכסוך הישראלי פלסטיני והמאבק בין תומכי הרפורמה למתנגדי ההפיכה המשפטית ובכך תרם תרומה משמעותית לשיח עיתונאי חושב דווקא בתקופה שבה נפרצו גבולותיו של שיח זה".

חברי ועדת הפרס שבחרו בימיני הם: ד"ר עידית מנוסביץ – ראשת המחלקה לתקשורת, ד"ר חיים חגי, ד"ר אפרת דסקל ואיש התקשורת והמרצה יובל פלג.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ימיני
    אזרחית גימלאית 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד למי. העיתונאי היחיד שכותב באופן אובייקטיבי ואינו חוסך ביקורת גם על הימין וגם על עצמו. איש מאוזן, חריף בעל ידע והתמצאות מדהימים ובעיקר מסיק מסקנות הגיוניות ורציונליות שניתן ליישם. אך כל צד דבק באג'נדה שלו שהיא יותר פופולרית ומשרתת את עצמו ולא את המדינה. ימיני מופת להתנהגות עיתונאים וממש אין ראוי ממנו. הראשון שאני קוראת על הבוקר. יישר כוח!!! המשך כך ואולי השפיות תחזור למנהיגים.
    סגור
  • 1.
    "כל הכבוד" בן דרור - אתה יודע למי ללקק... (ל"ת)
    "כל הכבוד" 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור