תקשורת ומדיה

חצרוני מקבל בקשות מהקהל: "נשמח לסייע לסוטים מסוגים שונים"

הפרופסור ממשיך לקדם את עמוד האוליפאנס שהוא פתח עם בת זוגתו וחושף כי הזוג פתוח לבקשות מהמעריצים: "נשמח לקשור לכם את הידיים והרגליים בדיסקרטיות, גם בקברי צדיקים ואפילו בכותל (בתוספת תשלום)"
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום פייסבוק)
למי שלא שחה בביצת הרשתות החברתיות הישראלית לאחרונה, נעדכן אותו שהפרופסור אמיר חצרוני פתח בימים האחרונים עמוד באתר תוכן למבוגרים Onlyfans, יחד עם בת זוגתו ואם לשפוט על פי חשבון הטוויטר שלו - זה הדבר העיקרי שמעסיק אותו בתקופה הזו.
הנה העדכון האחרון מהמיזם החדש של חצרוני, כמו שהוא צייץ: "מאז פתיחת ה-OnlyFans השאלה הכי פופולארית היא "האם אני והפרגית עושים בקשות מיוחדות?" התשובה היא - כן; נשמח לסייע לסוטים מסוגים שונים. הקבוצה הראשונה של סוטים שנשמח לספק היא עבדים נשלטים - במיוחד ישראל השנייה שגומרים מלנקות את הבית לישראל הראשונה. נשמח גם לקלל אותם בזמן שהם מנקים לנו את הבית או לשפוך עליהם סופר-דרינק בטעם צהוב (מקלחת זהב) בתוספת תשלום".
עוד הוא כתב: "התמחות מיוחדת יש לנו במי שמגיעים לאורגזמה מדריכה וקשירה. נשמח לקשור לכם את הידיים והרגליים בדיסקרטיות, גם בקברי צדיקים ואפילו בכותל (בתוספת תשלום). נשמח לעזור גם לעובדי אלילים שמחפשים תחליף לרב עובדיה. הפרגית קוראת מצטיינת בקלפי טארוט ותשמח לפתוח. לבסוף, הכי נשמח לעזור לגברים שנהנים לשקול את הבחורה ולוודא שהיא שוקלת לא יותר מ-41 קילו כולל בגדים אבל לא כולל נעליים. בקיצור - דברו איתנו. לא תצטערו!".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש לי חלום
    רם 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להכניס צ'פחות לאמיר חצרוני לפ רק אותו לגז רים
    סגור
  • 1.
    מתאים
    מירו 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף מצאת מקצוע של ההורים שלך
    סגור