תקשורת ומדיה

אבישי בן חיים: "הבסיס הרעיוני של המחאה הזאת הוא אלימות"

פרשן החרדים של רשת 13 התייחס לקבלת הפנים לה זכה שמחה רוטמן מצד מתנגדי הרפורמה המשפטית באוניברסיטת תל אביב: "זו מחאה נגד הדמוקרטיה. הרציונל שלה הוא דה לגיטימציה לשיטה הדמוקרטית: הצגתה כשיטה מסוכנת, ושימור הכוח, בעיקר באמצעות מערכת המשפט, אצל ההגמוניה"
מערכת ice | 
אבישי בן חיים מגיב למחאה ולהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, תומר נויברג)
היום (ראשון) בבוקר, התפתחה סערה בקמפוס אוניברסיטת תל אביב, כאשר יו"ר וועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן הגיע למקום והתקבל עם צעקות, רעשי זמבורות וקולות מחאה זועמים. הח"כ אף נאלץ להיעזר בכוחות אבטחה על מנת להתפנות.
פרשן החרדים של רשת 13, אבישי בן חיים, הגיב בחריפות לאירוע וכתב כך בחשבון הטוויטר שלו: "למה מחאת ההגמוניה מקבלת פנים אלימות ואנטי דמוקרטיות? כי הבסיס הרעיוני של המחאה הוא: כן לאלימות (הלגלית, כל עוד היא עבדה) ולא לדמוקרטיה. זו מחאה נגד הדמוקרטיה. הרציונל שלה הוא דה לגיטימציה לשיטה הדמוקרטית: הצגתה כשיטה מסוכנת, ושימור הכוח, בעיקר באמצעות מערכת המשפט, אצל ההגמוניה".
מפלגתו של ח"כ רוטמן, הציונות הדתית, שחררה הצהרה בנושא, בה נכתב: "אסור לתת לאלימות וסתימת הפיות נגד ח״כ רוטמן לעבור לסדר היום. מאז אלטלנה יש גורמים בשמאל שמבקשים לחסל את היריבים הפוליטיים ולעשות דה לגיטימציה למחנה הלאומי. אנו קוראים ליאיר לפיד ולבני גנץ לעצור את ההסתה והטירוף. אז כמו היום - לא למלחמת אחים!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה