תקשורת ומדיה

מצעד הגאווה בירושלים: נבחרו המנחים המפתיעים לבמה המרכזית

נריה קראוס וערן סויסה ינחו את הבמה המרכזית במצעד הגאווה והסובלנות בירושלים שיתקיים בשבוע הבא. המצעד השנה צפוי להיות גדול במיוחד על רקע האירועים במדינה
מערכת ice | 
מצעד הגאווה (צילום פלאש 90/ רוני עופר)
נריה קראוס (עיתונאית ומגישה בחדשות 13) וערן סויסה (כתב הבידור של ישראל היום) ינחו את הבמה המרכזית במצעד הגאווה והסובלנות בירושלים שיתקיים ביום חמישי בשבוע הבא, 1 ביוני.
המצעד שיתקיים זו השנה ה-21, יפתח את אירועי חודש הגאווה בארץ ויהיה המצעד הראשון. בבית הפתוח בירושלים, שמפיק את המצעד, ציינו כי הוא יתקיים כמפגן של קריאה לשוויון זכויות לקהילה הגאה, ליברליזם ופלורליזם. כן הוסיפו כי בכוונתם לקיימו כאירוע שבו יש מקום לכל אדם באשר הוא.

השנה ישתתפו במצעד מספר אומנים בולטים ולפי הערכות הבית הפתוח, ועל רקע השיח במדינה, המצעד צפוי להיות מהגדולים בהיסטוריה.

נריה קראוס וערן סויסה (צילומים: נועם גלאי ופיני סילוק)
כזכור, בשני אירועים, במצעד ב-2005 ובמצעד ב-2015, דקר הישראלי ישי שליסל את הצועדים בסכין. באירוע הראשון, פצע שלושה מהצועדים ובאירוע השני (שאירע זמן קצר לאחר שחרורו ממאסר) רצח את שירה בנקי, נערה בת 16, ופצע חמישה צועדים.
נריה קראוס: ״אני גאה מאוד להנחות את מצעד הגאווה הקרוב. זאת התרגשות גדולה. שוויון זכויות לקהילה הגאה בישראל צריך להיות ברור מאליו. אהבה זאת אהבה״.
ערן סויסה: ״בשנה שבה אנחנו מרגישים שהקהילה וזכויותיה הולכים אחורה, חשוב יותר מתמיד להגיע ולצעוד בירושלים. זו זכות גדולה עבורי להנחות אירוע משמעותי וחשוב כמו זה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה