תקשורת ומדיה

בריטני ספירס חוזרת לכותרות: "היא אלימה כלפי בן זוגה"

בריטני ספירס חוזרת "לככב" בכותרות, ולא במובן חיובי. סרט תיעודי חדש מבטיח לחשוף פרטים חדשים על חייה לאחר שהשתחררה מהאפוטרופסות של אביה
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום אינסטגרם)
לאחר החלטת בית המשפט האמריקאי, לשחרר את בריטני ספירס מהאפוטרופסות של אביה, המעריצים שלה קיוו ששמה יעלה לכותרות רק בכל מה שקשור למוזיקה שלה אך כעת טריילר ששוחרר לסרט תיעודי על ספירס בשם Britney Spears: The Price of Freedom חושף פרטים חדשים על חייה.
בטריילר אפשר לשמוע את הארווי לווין אומר ברקע כי: "לבריטני הייתה שנה וחצי של חופש מאז תום האפוטרופסות שלה". לווין מוסיף ומעלה את המתח: "אבל יש לה צרות גדולות. היא הייתה אלימה כלפי סאם והנישואים שלה נמצאים בצרות גדולות".
ספירס כנראה לא תצפה בסרט - בעבר היא הביעה את החוסר שביעות שלה מסרטים שנעשים עליה וכתבה בטוויטר: "אני בן אדם, לא רובוט". "כל הסרטים הדוקומנטריים שנעשו עליי עד כה היו זבל, נקודה".
כזכור ספירס עוררה לאחרונה סערה כאשר פרסמה תמונות שלה בלי חולצה בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה: "אם הייתי מוחאת כפיים בציצי יכולתי לעשות POP אחד כמו בלון 🎈 ביום חמישי ???" היא כתבה. “טיק טוק טיק טוק!!! אני מצדיע לכל הכלבות היום לא באצבע האמצעית שלי 🖕🏻... רק החזה שלי!!!!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה