תקשורת ומדיה

המלך צ'ארלס נחשף: "מתחרט שהזמין את הארי לטקס ההכתרה"

המלך צ'ארלס השלישי, שהוכתר בסוף השבוע האחרון, התחרט על כך שהזמין את בנו, הנסיך הארי, שנותר בממלכה הרבה יותר זמן ממה שציפו ממנו, ומצטער על הסיטואציה שנוצרה מול בני משפחתו
מערכת ice |  3
המלך צ'ארלס השלישי ורעייתו קמילה בהכתרה (צילום מתוך האינסטגרם)
בסוף השבוע האחרון, אחרי חודשים של ציפיות רבות, המלך צ'ארלס השלישי הוכתר על ידי בית המלוכה הבריטי למלך החדש של בריטניה, זאת לאחר טקס הכתרה חגיגי במיוחד, אלי הגיע גם בנו, הנסיך הארי, ללא אשתו מייגן מרקל, זאת על אף היחסים הקשים ביניהם.
היום (שלישי) העיתונאי ראסל מאיירס, שכותב עבור ה"מירור" הבריטי, סיפר כי המלך צ'ארלס התחרט שהזמין את הנסיך הארי, ונוסף על כך הוא טען כי המלך צ'ארלס מרגיש לא נעים על הסיטואציה שנוצרה בין משפחת המלוכה לבנו הארי, שכן הוא היה בטוח כי הנסיך הארי יגיע רק להכתרה ויעזוב, אך בפועל הוא נותר 24 שעות באנגליה.
העיתונאי ראסל מאיירס טען: "אני חושב שהארי היה בטוח שהוא ייכנס ויצא, אבל הביקור ארך בפועל 24 שעות". נכון שבנו חגג יום הולדת וזה היה תירוץ טוב, אבל הוא היה יכול להישאר לקבלת הפנים ולהצטלם עם בני משפחתו. הוא ויתר וזה חבל. המלך צ'ארלס מתחרט שהזמין את הארי, אבל אני בטוח ששני הצדדים מרגישים חרטה כרגע".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אולי הוא בכלל לא הבן שלו
    מיכאל 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ידוע לכולם שדיאנה שכבה עם כמה גברים במקביל . אז כנראה שהוא יודע דברים שכנראה לא נדע לעולם.
    סגור
  • 2.
    הארי
    מאיה 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מזועזעת מהמלך הארי הוא הבן שלו ויפה שהוא הגיע. אני חושבת שהארי נפל לשטויות של אשתו וכעת הוא לא יכול לצאת מזה. אני חשתי בזרות כלפי הארי וזה צריך להפסק. עדיין הוא הבן של צארלס
    סגור
  • 1.
    זה אבא?
    אהובה 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מלך האריות
    סגור