תקשורת ומדיה

אמיר חצרוני נעלב: מי העיתונאי מחדשות 13 שהבריז לו?

הפרופסור לא קיבל הזמה לה חיכה למימונה, אבל הוא מצא פתרון: "כתחליף, נאלצתי לתקוע שומן טראנס עם ערבים רעים שמתנגדים לכיבוש ולא מגנים את הטרור"
מערכת ice |  3
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
חג מימונה שמח לכולם! מקווים ששברתם את הצום עם כמה מופלטות ועשיתם הרבה שמח. זה לא המצב אצל הפרופסור אמיר חצרוני, אשר שילב את צאת הפסח עם המשך המתקפות שלו על כלי תקשורת בישראל והמדינה עצמה. כך הוא כתב בחשבון הטוויטר שלו:  "גם השנה לא הזמין אותי אבישי בן חיים למימונה - חרף הבטחותיו שיהדות מרוקו מייצגת מתינות עם מתיקות. כתחליף, נאלצתי לתקוע שומן טראנס עם ערבים רעים שמתנגדים לכיבוש ולא מגנים את הטרור".
 
הפרופסור, כאמור, לא נמצא ביחסים הכי טובים עם גופי התקשורת בישראל. את חלקם הוא לא אוהב כי הם לא נותנים לו תכנית בפריים טיים, אחרים בעקבות מחלוקת כזו או אחרת ונוספים כי...כי הוא פשוט לא אוהב. לפני שבועיים, חצרוני העביר ביקורת על המראה החיצוני של מגישי ערוץ "עכשיו 14".
כך כתב הפרופסור בחשבון הטוויטר שלו: "שמתם לב שהמגישים הכוכבים של ערוץ 14 נוטים להיות קירחים, שמנים, או לפחות גרושים עם מזונות? איך זה שאין שם אף אחד שיודע איך להשתמש בקונדום ודופק פרגיות במקום לטחון לאפות עם השרצים?". למי שלא מכיר, "פרגיות" זה הכינוי של חצרוני לנשים מושכות בעיניו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כלומניק
    דין 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש מלא ורווי בשינאה כלפי האנושות . כנראה מעולם לא אהבו אותו . מסכן .
    סגור
  • 2.
    חצרוני אדם הזוי אך משעשע משהו (ל"ת)
    א 04/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    חצרוני עם השיער המדובלל והשכל העוד יותר מדובל
    ריי 04/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חושב שמישהו יזמין אותו כדי שיפתח קירקס קללות והשמצות
    סגור