תקשורת ומדיה

נדב ארגמן: "השב"כ יתפרק מבפנים אם המהפכה המשפטית תעבור"

אחרי ששורת נושאי תפקידים רמים בשירות הציבורי הצטרפו למחאה נגד הרפורמה - כעת מצטרף שחקן חיזוק חדש על תקן ביטחוניסט בדימוס 
דוד זולדן |  2
נדב ארגמן (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
ראש השב"כ לשעבר מודאג מקצב התקדמות הרפורמה ובריאיון ל"עובדה" הוא אומר בקול רם את דעתו על הסוגיה הנפיצה: "אנשי קבע עלולים להחליט שהם עוזבים את השירות בשב"כ, במוסד ובצה"ל אם החוקים יעברו, מדינת ישראל עומדת בפאתיה של דיקטטורה. וכשזה יקרה - תהיה עזיבה".
ראש השב"כ הקודם, נדב ארגמן מצטרף לאנשי הציבור שמתנגדים למחאה ובראיון ל"עובדה" הוא מביע חשש מפני התפרקות השירות אם הרפורמה המתגבשת בקצב מהיר.  את הדברים אמר בריאיון ל"עובדה", שישודר במלואו הערב בקשת 12.  
"החשש הגדול הוא שאם החוקים האלה עוברים, מדינת ישראל עומדת בפאתייה של דיקטטורה", אמר ארגמן. "וכשמדינת ישראל תעמוד בפאתי הדיקטטורה, אנחנו עלולים לראות התפרקות של הארגונים מבפנים, של המערכת".
"אנשים בשירות אינם אנשים שמישהו חייב אותם לשרת בשירות הביטחון הכללי, במוסד, בצה"ל. אנשי הקבע", הוסיף ראש השב"כ לשעבר. "כפי שהם החליטו שהם משרתים, הם יכולים להחליט באחת שהם אינם משרתים יותר... אני חושש מפני זה שבהנתן דיקטטורה במדינת ישראל - תהיה עזיבה של הארגונים. תהיה התפרקות מבפנים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נחליף אותכם באנשים נאמנים. תודה (ל"ת)
    ניר 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה סתום בלום חח (ל"ת)
    עדיף שתסתום אידיוט 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור