תקשורת ומדיה

עמית סגל נגד דה מרקר: "מטה מאבק להפלת הכלכלה הישראלית"

עמית סגל תקף את "דה מרקר" אחרי כתבה שהעלו בנושא הרפורמה המשפטית המתוכננת בישראל: "הוא לא עיתון בימים אלה, אלא מטה מאבק להפלת הרפורמה המשפטית וכאמצעי לכך - להפלת הכלכלה הישראלית"
מערכת ice |  2
עמית סגל נגד דה מרקר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
בצל הסערה סביב הרפורמה המשפטית בישראל אותה מתכנן שר המשפטים הנכנס, יריב לוין, ב"דה מרקר" העלו השבוע כתבה תחת הכותרת "החשש ממהפכה משפטית הפיל את הבורסה, מניות הבנקים צנחו".
רועי שוורץ תיכון, מייסד ויו"ר "נוע תנוע", הפועלת למען הפעלת תחבורה ציבורית בשבת, התייחס לכך עם ציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו: "דה מרקר ממשיך לטמטם את הציבור ולשקר לו! בין יום המסחר האחרון להיום לא היה שום שינוי משמעותי ברפורמה במערכת המשפט. לכן, כל מידע על הרפורמה כבר תומחר במחירי המניות. הכותרת הזו בדה מרקר היא מאה אחוז שקרית והעיתון צריך לתקן אותה ולהתנצל".
מי שמיהר להגיב על הציוץ של תיכון הוא כתב חדשות 12 והפרשן הפוליטי, עמית סגל, שהגיב לציוץ בחשבון הטוויטר שלו ויצא גם הוא נגד דה מרקר: "דה מרקר הוא לא עיתון בימים אלה, אלא מטה מאבק להפלת הרפורמה המשפטית וכאמצעי לכך - להפלת הכלכלה הישראלית. בזה הוא עובד, זה לא קשור לעיתונות", תקף סגל.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חרטטן
    שופריקו 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החפפניק מגל"צ מכה שנית. ועוד פעם העיתון הרציני (עם השם הנוראי), מעלה לשופר את הטורים. כדי לראות את אמינותו - ראה את תגובתו הצינית הבוטה להודעת פפאיה, שהיא מעבירה את יתרות כספיה מבנקים בארץ לבנקים בחו"ל. מכוון שהסגל אפילו לא הבין במה מדובר, מייד יצא בהתקפה על מישרדים של פפאיה במדינות בעיתיות בעולם. מה הקשר? הרי הם אינם מחזיקים כספים בפולין או בסינגפור. כאמור חפיפניקיות הוא מחלה אוטואמונית של בוגרי גל"צ. קצת ענווה לא תזיק לשופר של הימני.
    סגור
  • 1.
    דה מרקר תעמולנים על מלא ! (ל"ת)
    אסף 01/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור