תקשורת ומדיה
מחאת סגירת תאגיד השידור עולה שלב
צעד נוסף במחאה נגד סגירת תאגיד השידור הישראלי. הבוקר (חמישי) עלה קמפיין שילוט חוצות ברחבי הארץ כמחאה נגד הצעד של שר התקשורת, שלמה קרעי
עוד צעד במחאה כנגד סגירת תאגיד השידור הישראלי. ארגון עובדי התקשורת וארגון העיתונאים והעיתונאיות עלו הבוקר (חמישי) בקמפיין שילוט חוצות ברחבי הארץ במחאה כנגד ההצעה לסגור את תאגיד השידור הישראלי.
בקמפיין מופיעות דמויות מהסדרות של התאגיד, לצד עיתונאים מובילים מחטיבת החדשות, הרדיו והדיגיטל, עם המסר – "כולנו כאן לשמור על השידור הציבורי".
הארגונים מסרו שהם התרגשו מההתגייסות של חברות CTV שילוט חוצות דיגיטלי, יוג' מדיה וחוצות זהב מקרקעים, למאבק.
הקמפיין עולה בעשרות שלטי חוצות בערים תל אביב, רמת גן, חיפה, חולון, כפר סבא, יבנה, אילת, באר שבע ועוד. במקביל, יעלה קמפיין לשבועיים עם תשדירי אודיו, וידאו ובאנרים לקידום המאבק באפליקציית ספוטיפיי ובתשדירים ברדיו קול רגע עם המסר: "תאגיד מצליח לא סוגרים".
מדובר בצעד נוסף, אחרי שאתמול תשעה ועדי עיתונאים פנו לשר התקשורת, שלמה קרעי, בקריאה "עצור את מהלך לחיסול התאגיד". נראה כי המאבק עצמו רק נמצא בתחילתו.
עוד ב-
ביום ראשון, בשעה 11:00, יערך כנס החירום שמובילים ארגון העיתונאים והעיתונאיות וארגון עובדי התקשורת להצלת התאגיד בהשתתפות מאות עיתונאים, עורכים ראשיים, פרשנים וכתבים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.סגירהמפחד להזדהות 01/2023/26הגב לתגובה זו0 0דווקא המוחלשים שהשר המכובד צריך לדאוג להם ודווקא הם שלא יכולים להרשות לעצמם חבילות של הערוצים האחרים הם שיפגעו וישלמו מחיר גבוה עבור חבילת שידור העיקר לסגור לסגורסגור