תקשורת ומדיה

אורטל עמר תזכה בתביעה שהגישה? "בריון, בובה על חוט"

סערת התביעה של אורטל עמר נגד 'ישראל היום' נמשכת, כאשר ערן סויסה, שפרסם את ההקלטות בין עמר לבן אל תבורי, על המוקד. דניאל עמרם במתקפה קשה נגד סויסה: "קיבלת את הלייקים, האמא מתחננת תוריד את ההקלטות, אתה בובה על חוט, לא עיתונאי"
מערכת ice | 
אורטל עמר וערן סויסה (צילום יחצ\אסף אמברם)
על רקע התביעה שהגישה אורטל עמר נגד 'ישראל היום' סביב פרסום ההקלטות של השיחות בינה לבין בן אל תבורי בנושא המשמורת על ילדם, תו פרינס, כתב 'ישראל היום', ערן סויסה, חוטף ביקורת קשה בטוויטר מעיתונאי הטיקטוק (כן, יש דבר כזה) דניאל עמרם שהפך בתקופה האחרונה לתופעת רשת.
כזכור, אורטל עמר פנתה ל'ישראל היום' בסמוך לפרסום ההקלטות ודרשה להסיר אותן מהאתר בטענה שפרסומן גורם נזק ומערער עוד יותר את המצב העדין גם כך בינה לבין בן אל תבורי, כאשר בתווך נמצא גם בנם, תו פרינס, שמושפע מאוד מהסערה שנוצרה סביב ההקלטות והציבה אותה ואת משפחתה במוקד העיסוק התקשורתי, תוך חשיפת הסיטואציה הקשה בין בני הזוג לשעבר אל מול כל עם ישראל.
בציוץ שהעלה בטוויטר כתב דניאל עמרם כך על ערן סויסה: "ערן סויסה לא יותר טוב מישראל בידור! פרסמת הקלטות כשיש ילד בתמונה, נו טוב, קיבלת את הלייקים, קיבלת תגובה מבן אל, אפילו התנצלות ממנו!! האמא מתחננת תוריד את ההקלטות! מה הקטע להשאיר עדיין? בריון! תמשיך לקדם את עומרי יערי והטאלנטים שלו, אתה בובה על חוט, לא עיתונאי".

בטלגרם הוסיף עמרם וכתב בהרחבה: "ערן סויסה וישראל היום עדיין מתעקשים שלא להסיר את ההקלטות של בן אל מהרשתות שלהם. כבר אז אנשים אמרו לו למה הוא מפרסם את זה, וכן היה פה סקופ, כן כנראה גם אני הייתי מפרסם אבל הבן אדם מתעקש בבריונות מול אמא, אבא, וילד קטן שיראה את זה שלא להסיר?? די נגמר היה קיבלת תגובות מבן אל אמר שזה היה במאניה התנצל!! תוריד!! חשוב לציין שערן סויסה ביקר אותי בעבר על פרסום הבגידה של סטטיק באישתו, כשאין ילדים בתמונה, כשזה סדרתי, כשיש מסמכי סודיות ואיומים בתביעה על הבנות זוג לשעבר - ועדיין הוא טען שם שזה ״נמוך מדי״ וכאן כשיש ילד קטן ואמא ואבא שמתחננים ומאיימים בתביעה, הבן אדם שם את זה חודשיים מוצמד בעמוד שלו וכרגע עדיין מסרב למחוק את זה. ככה זה כשהכל אינטרסים, תמשיך לקדם את עומרי יערי והטאלנטים שלו 99 אחוז. מה שכן אתה בובה על חוט, לא עיתונאי- שיהיה ברור. פיס!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה