תקשורת ומדיה

סמנכ"ל השיווק והסחר של ״ישראל היום״ פורש מתפקידו

אורן מרון, סמנכ"ל השיווק והסחר של ״ישראל היום״, פורש מתפקידו לאחר 3 שנים. מרון סיים לא מכבר את השקת הקמפיין השנתי-הארצי "שיחת היום" בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות
מערכת ice |  5
אורן מרון (צילום יחצ)
עם סיום השקת הקמפיין השנתי-הארצי "שיחת היום", אורן מרון, סמנכ"ל השיווק והסחר של ״ישראל היום״, פורש מתפקידו לאחר 3 שנים. מנכ״ל ישראל היום, עמיר פינקלשטיין הודה לאורן על השנים בקבוצה ואיחל לו בהצלחה בהמשך דרכו. 
מרון כיהן בתפקיד סמנכ"ל השיווק והסחר של "ישראל היום" בשלוש השנים האחרונות וסיים לא מכבר את השקת הקמפיין השנתי-הארצי "שיחת היום" בטלוויזיה, בדיגיטל ובשילוט חוצות.
מרון (47) תרם רבות להעמקת החיבור בין המפרסמים לבין "ישראל היום" וניווט בהצלחה את הסחר והשיווק גם בתקופת משבר הקורונה שהיכה גם את את עולמות המדיה. מרון יזם והפיק את ועידות השיווק של "ישראל היום" ותרם במסגרת עבודתו להצלחת הכנסים בנושאי בחירות 2022, בריאות, שיווק, כלכלה וחברה. כמו כן, פעל להעשרת זירות הדיגיטל ומוצרי העיתון ויזם שיתופי פעולה מסחריים בנושאי נדל"ן, עיצוב, רכב ושיתופי פעולה חדשניים בדיגיטל.
עמיר פינקלשטיין, מנכ״ל ״ישראל היום״ אמר כי ״אורן תרם רבות לבניית מחלקת הסחר של העיתון והתמודד עם קשיים רבים שחווה הענף בתקופת הקורונה המאתגרת. אני מודה לאורן על עשייתו ותרומתו ועל עזרתו בביסוס מעמדו של 'ישראל היום' כגוף התקשורת המוביל בישראל. אני מאחל לאורן הצלחה בהמשך דרכו״.
אורן מרון: "אני מבקש להודות ל'ישראל היום' אשר היה לי לבית בשנים האחרונות. היו אלו שנים מאד מאתגרות ופוריות ואני שמח שהצלחתי לתרום מניסיוני לקידום החברה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תפסיק לכתוב על עצמך מחמאות
    מצחיק 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יה פאתט
    סגור
  • 4.
    ׳פרש׳ עלאק. פוטר בבושת
    יודעת 01/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איש מחריד
    סגור
  • 3.
    אין כמוהו!
    יעל 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אלוף עולם!
    סגור
  • 2.
    תותח על חלל!!!!!
    אנונימי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכי מקצועי שיש! נכס אמיתי! עלה והצלח!!!
    סגור
  • 1.
    תותח על
    אסף 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הרים אותם לגבהים חדשים
    סגור