תקשורת ומדיה

למרות תביעת המיליונים: בראד פיט מפרגן לג'ניפר אניסטון

יממה לאחר שפורסם הריאיון בו היא חושפת את האמת על מערכת היחסים שלהם, בראד פיט מגיב על החשיפה של גרושתו ג'ניפר אניסטון. האם הגיב על תביעת המיליונים שלה נגדו?
מערכת ice | 
ג'ניפר אניסטון (צילום יוטיוב/ TheEllenShow)
אמש פורסם הריאיון החדש והחושפני של ג'ניפר אניסטון למגזין המודפס האחרון ביותר של 'אלור', שלא ידפיס יותר את מהדורותיו באופן חודשי. במסגרת הריאיון אניסטון נחשפה באופן חסר תקדים לעניין הפוריות שהעסיק רבות את מעריציה לאורך השנים וזאת לצד וידוי על האמת מאחורי הגירושים שלה ושל בראד פיט.
כעת, יממה לאחר מכן מגיב הגרוש פיט על דבריה של אניסטון ועל פי הדיווחים הוא מפרגן לה על האומץ לחשוף פרט כה כואב בחייה וכי למרות שפעם היו להם את העליות והמורדות ביניהם, היום הם חברים טובים. 
מידע זה מפתיע על רקע הדיווחים על כך שאניסטון מתכננת לתבוע את פיט במיליוני דולרים היות ומכר חברת הפקות שהשניים הקימו זמן קצר לפני גירושיהם. אותם הגירושים היו כאמור חלק עיקרי בריאיון. במסגרתו, אניסטון חשפה כי השמועות על כך שפיט עזב אותה כי היא לא רצתה ילדים היא פשוט אינה נכונה.
יתרה מכך, חשפה כי ניסתה לעשות כמעט כל דבר אפשרי כדיי להביא ילד, כולל טיפולי פוריות ואפילו שתיית תה מיוחד. לאחר מכן הודתה כי היא מתחרטת שלא הקפיאה ביציות.
מצדו של פיט, רבים האמינו כי הוא עזב את אניסטון בשביל להיות עם אנג'לינה ג'ולי אשר עמה הוא עדיין נמצא במאבק גירושים ארוך וכואב. לאחרונה ג'ולי האשימה את פיט בהתעללות בה ובילדיה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה