תקשורת ומדיה

עורך העיתון המגזרי מפרגן למתחרים: "משלימים אחד את השני"

ערוך העיתון בשבע, שערך בעבר את מקור ראשון, מברך את העיתון המגזרי המתחרה לרגל 25 שנה: "אנחנו יותר סמוטריץ', אתם יותר בנט"
מערכת ice |  1
עמנואל שילה וחגי סגל (צילום פייסבוק\פלאש90)
העיתון הנפוץ במגזר הדתי-לאומי, "בשבע" מבית ערוץ 7, חגג בשבוע שעבר 1,000 גיליונות וגם 20 שנה להקמת העיתון. השבוע, חגג העיתון המגזרי השני, מקור ראשון, 25 שנה. 
עורך עיתון בשבע, עמנואל שילה, בחר לברך את העיתון המתחרה, שהוא בעצמו היה חלק ממייסדיו בסוף שנות ה-90. "אין ספק שבין שני העיתונים המרכזיים של הציבור הדתי מתקיימת תחרות רבת שנים שקטה ובריאה. אם היו שואלים אותי על התקשורת הדתית לאומית, הייתי אומר ש'בשבע' הוא 'ישראל היום' של המגזר, בעוד 'מקור ראשון' הוא כמו 'הארץ' המגזרי."

שילה המשיך, "בנושאים רבים הפער האידאולוגי אינו גדול, אבל יש לא מעט שונה: בשבע אוחז בקו תורני מובהק יותר, תוך פתיחות מוגבלת ומתן ייצוג מסוים גם לדעות אחרות. הקו של מקור ראשון הרבה יותר פתוח וליברלי. אנחנו יותר סמוטריץ', הם יותר בנט."
בהמשך ברך את מקור ראשון, שכאמור היה ממייסדיו ועורכו הראשון. "אני מבקש לברך את העיתון המתחרה ביום חגו. חגי סגל, אורלי גולדקלנג, והצוות הגדול שעומד לרשותכם, תמשיכו בעשייתכם האיכותית המאתגרת."

סקר TGI לשנת 2021
 
נזכיר כי בשבע הוא עיתון חינמי, ובשל כך זוכה לחשיפה השלישית הכי גבוהה בישראל מבין עיתוני סוף השבוע, אחרי ישראל היום וידיעות אחרונות, כך על פי סקר TGI. בעוד בשבע משיג 7.5 אחוזי חשיפה, מקור ראשון נמצא במקום השישי עם 4.6%.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    2 עיתונים אלה=חיה דו-ראשית של ותיקי וחסידי מפד"ל..מפא"י (ל"ת)
    איתן 07/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור