תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר מותקף: "ישן עם עיניים פקוחות לרווחה"

הראיון עם דודי אמסלם הביא על המראיין ביקורת חריפה מ'הארץ': " לאחר שבוקר קבע שבכנסת הוציא אמסלם את בנט מדעתו, הוא השיב בזלזול שבנט "אינו ראוי", "ילד קטן" ו"גנב שלטון" והמראיין לא ניסה אפילו לתקן אותו, מתוך אחריות. רק לרגע היה נדמה שהתעורר מהדיליי הקיומי בו הוא חי"
מערכת ice |  11
אלמוג בוקר (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של אלמוג בוקר)
בטור ביקורת הטלוויזיה של יסמין לוי ב'הארץ', אלמוג בוקר המגיש של חדשות 13 לפני המהדורה המרכזית בשישי, ספג ביקורת חריפה כאשר לדברי הכותבת: "דודי אמסלם האשים את ניר ברקת בשוחד, והמראיין נרדם משום שלא קטע את האורח המשתלח", לשיטתה לפחות.
לוי טענה בטור: "אמסלם, שתובע בימים אלה כלי תקשורת על לשון הרע בגין ציטוטים שנטען שנאמרו על ידו והוצאו מהקשרם ("יש להכניס את השמאלנים למכלאות"), כנראה ממש רוצה גם הוא להיתבע. אל מול אלמוג בוקר, ישב אמסלם הזחוח ונשאל אם מעוניין להתנצל על איך שדיבר בכנסת. הוא ענה בלי להתבדח "אני מדבר בעברית תקנית, לא מעליב ולא מקלל", במה שנשמע כמו תחילתה של פרודיה לשבת. הבן אדם אפילו כעס על כך שמתייחסים רק לסגנון ולא למהות דבריו, כאילו היה גדול האומה. לאחר שבוקר קבע שבכנסת הוציא אמסלם את בנט מדעתו, הוא השיב בזלזול שבנט "אינו ראוי", "ילד קטן" ו"גנב שלטון" והמראיין לא ניסה אפילו לתקן אותו, מתוך אחריות. אקסיומה, מה יש כבר לערער. גם כשאמסלם קבע ש"אף אחד לא חושב שהוא ראש ממשלה", בוקר שתק".
 
עוד נכתב: "כשבוקר העלה לדיון את הרגע שבו ראש הממשלה זרק בסערת רוחות לאורית סטרוק "עופי לי מהעיניים", אמסלם קבע בלי בושה, ביושבו כפסיכיאטר מחוזי, שבנט "לדעתי יושב על קלונקס באופן קבוע" ו"שאת המצב הנפשי ראית לבד". בוקר יכול היה לשאול האם אמסלם ראה מרשם לתרופה על שמו של ראש הממשלה ולהזהיר שהוא לגמרי עובר את הגבול אבל איכשהו לא יצא לו. ככה זה כשישנים עם עיניים פקוחות לרווחה. ולחשוב שכל הטוב הזה קרה בערב שישי, כשאמסלם פותח בדרך כלל שולחן בפני החיים לוינסונים למיניהם ומשתכר בהנאה. דמיינו כיצד היה נשמע הראיון אחרי. בוקר יכול היה לשאול האם אמסלם ראה מרשם לתרופה על שמו של ראש הממשלה ולהזהיר שהוא לגמרי עובר את הגבול אבל איכשהו לא יצא לו. ככה זה כשישנים עם עיניים פקוחות לרווחה"
"לרגע היה נדמה שאלמוג בוקר התעורר מהדיליי הקיומי בו הוא חי, כשזרק לאמסלם שנראה שהוא וחבריו בליכוד רועדים ממש מחבר הכנסת ניר ברקת, או כשהטיח באמסלם שברקת כינה אותו "עסקן מהפוליטיקה הישנה". אמסלם, שהחמיא לעצמו כמי שמנהל "פוליטיקה נקייה", קבע ש"ממש לא", באמינות אפס בסולם אמסלם, ובוקר התעקש: "אתה ביקשת להעביר את חוק ברקת ואם לא היה מהווה איום, לא היית נלחם כאן". את ההסלמה בדף המסרים היה קשה לפספס. הפאניקה מהתחזקותו של ברקת והיחלשותו של הנאשם בזירה הפוליטית הציתה את הפתיל הקצר־עד־לא־קיים של אמסלם. מבעית רק לדמיין את הראיון הבא עם אמסלם, שעלול לפנות לקהל הצופים בבית ולקרוא להם להסתער על ביתו של ברקת עם לפידים בוערים, בעוד בוקר נפרד ממנו בחיוך ו"שבת שלום".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    אלמוג אוהבים אותך ,אלוף!!! (ל"ת)
    גילה 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    יסמין לוי ,הפסקתם לנהל את המדינה
    גילה 02/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל המתנשא חושב שכולם צריכים להתיישר לפי האג'נדה שלהם,זהו שלא !!! נמאסתם תבקרו את 12 איזה ראיון עשו בזמנו עם ביבי הם ואודי סגל שתקף את נתניהו על זה לא דברתם. נמאסתם!!!!מתי תצאו מהחיים שלנו ותכתיבו לנו מה לעשות .
    סגור
  • 7.
    הוא עכשיו מרגיש בעצמו מה זה העם הסמולני
    בוקרטוב אליהו, אלמוג 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרשע נפתליון בונטאפארטה נרטה בקריסה , והתותח על אמסלם אמרת בפנים כרגיל מה המצב
    סגור
  • 6.
    כול הכבוד אלמוג המשך כך (ל"ת)
    יעל 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    הוא עיתונאי כמו שאני מיילדת
    ראובן 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    איזו עליבות ודיליטנטיות. אסקופה נדרסת של הביביסט המנבל
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    אלמוג, אתה ממש מעולה!
    עיתונאי 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלמוג בוקר, כשראיתי אותך בדיווחים מהשטח, שמתי לב למקצועיות, לשלווה שלך, לדיוק. אחר כך גליתי אותך בתכנית של יום שישי בערב, ושם - להפתעתי - התגלה עוד צד שלך - אתה מעניין, סקרן, משעשע וחמוד כשצריך, אמיתי, ממש "כוכב נולד". תענוג לצפות בך (וודאי מול אופירה וברקו המביכים, בלשון המעטה), וגם אם יהיו מי שימתחו עליך ביקורת - זה חלק מהמשחק. העיקר שאת השם שלך מאייתים נכון, ואם יוסיפו תמונה שלך אז בכלל.... בהצלחה, אין כמוך!
    סגור
  • 3.
    יסמין לוי אפופה בפסיכוזה חברתית
    נקי 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מה שקשור בימין היא קוטלת ללא הבחנה וללא אבחנה...
    סגור
  • 2.
    חד רהוט, ואומר את האמת בפנים
    יהודה המכבי 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לבקר את בוקר, ולשבח את יסמין המריחה זה אינטרס. איפה אתם ואיפה אמסלם, ייקח לכם שנות דור להגיע לרמתו, ליושרו, לטוב ליבו ולאנושיותו. בקיצור.....תלכו כפרה עליו
    סגור
  • חד משמעית... (ל"ת)
    נקי 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    הקול הכי מעניין בהארץ הלוי הזאת
    עמיחי 01/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מאיפה היא באה? חריפה ונוקבת
    סגור
  • היא באה מצפון תל אביב, מהפקולטה לפסיכוזה חברתית (ל"ת)
    נקי 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור