תקשורת ומדיה

נחשף: זה השיר המושמע ביותר ברדיו השנה

אקו"ם פרסם את נתוני ההשמעות ברדיו לשנת 2021. אמנם בין 20 השירים הכי מושמעים אין אף שיר של אייל גולן ועומר אדם, אולם במדד הזמרים הם השניים הכי מושמעים. מהו השיר הכי מושמע השנה ברדיו?
מערכת ice | 
סקר TGI - רדיו (צילום freepik)
אקו"ם פרסם היום (רביעי) את נתוני השמעות המוזיקה בתחנות הרדיו השונות בארץ. "סיבת הסיבות" של ישי ריבו הוא השיר הכי מושמע בכלל תחנות הרדיו בישראל השנה. במקום השני הוא שיר שזכה בראש השנה בתואר שיר השנה בכמה תחנות, "בית משוגעים" של רן דנקר. "מי לא יבוא", שיתוף הפעולה של אברהם טל ובניה ברבי נמצא במקום השלישי בהשמעות, רביעי הוא השיר "רוצה שלום" של רביב כנר שגם הוא כיכב במצעדי השנה. סוגר את החמישייה הראשונה השיר "חולם כמו יוסף" של חנן בן ארי.
במקום השישי אחד השירים הכי מושמעים השנה בספוטיפיי - "אפס מאמץ" של סטטיק ובן אל ונטע ברזילי, "הולכת איתך" של הזמרת נרקיס במקום השביעי, במקום השמיני "יהלום" של אגם בוחבוט שחגגה 18 לא מזמן, במקום התשיעי שיר שכיכב גם בשנה שעברה - "אם תרצי" של חנן בן ארי, ובמקום העשירי "יהלומים" של נעה קירל.
בהשמעות השירים הלועזיים, במקום הראשון השיר BAD HABITS של אד שירן, אחריו BLINDING LIGHTS של דה וויקנד שהיה בשנה שעברה שיר השנה במספר תחנות. במקום השלישי LEAVE THE DOOR OPEN של ברונו מארס עם Anderson Paak. במקום הרביעי נמצא שיר נוסף של דה וויקנד - SAVE YOUR TEARS, וסוגר את חמשת השירים הלועזיים הכי מושמעים ברדיו השיר BUSINESS של הדיג'יי טייסטו.
יחד עם רשימת השירים, פורסמה רשימת הזמרים המושמעים ביותר בכלל תחנות הרדיו בישראל השנה. הזמר הכי מושמע בתחנות הרדיו השנה הוא אייל גולן, אחריו עומר אדם, במקום השלישי שלמה ארצי, במקום הרביעי אריק איינשטיין שלפני כשבועיים ציינו 8 שנים למותו. במקום החמישי בזמרים המושמעים הוא שלומי שבת, למקומות השישי והשביעי התברגו 2 זמרות - שרית חדד ועדן בן זקן, בהתאם. במקום השמיני משה פרץ, תשיעי הוא דודו אהרון, וסוגר את העשירייה הראשונה עדן חסון.
מאקו"ם נמסר: "גם השנה אנו גאים להמשיך ולהיות המקור המהימן והמדויק בארץ לדיווחי נתוני ההשמעות ברדיו. אנו שמחים לראות את מגמת העלייה של השמעת מוסיקה ישראלית בתחנות הרדיו, שהיא ביטוי לחיזוק היוצרים והמבצעים המקומיים, ועדיין מצרים על כך שהנוכחות הנשית ברשימות עדיין קטנה ביחס לזו הגברית. ולכן החלטנו השנה להדגיש את העשייה והיצירה הנשית. מאחלים ששנת 2022 תהיה שנה מעולה מלאה במוסיקה טובה"
נתוני ההאזנה מגיעים מ-28 תחנות הרדיו המדווחות לאקו"ם: כאן תרבות, כאן ב, כאן ג, כאן 88, כאן רקע, כאן מורשת, גל"צ, גלגל"צ, רדיו אמצע הדרך, אקו 99, גלי ישראל, רדיו דרום, קול הים האדום, רדיו חיפה, רדיו חם אש, רדיו ירושלים, רדיו לב המדינה, רדיו ללא הפסקה, צפון ללא הפסקה, קול ברמה, קול חי, קול חי מיוזיק, קול רגע, רדיוס, רדיו תל אביב, קול פליי, התחנה, רדיוס נוסטלגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה