תקשורת ומדיה

סרגוסטי ופריי כתבו על האלימות נגד יהודים וספגו ביקורות

כתב דמוקרטTV ומנהלת תחום חופש העיתונות בארגון העיתונאים כתבו על האלימות נגד יהודים שמתחוללת בזמן האחרון ועולה לרשת וזכו לביקורות קשות מהגולשים: "גזענות של ציפיות נמוכות"
מערכת ice |  2
סרגוסטי ופריי (צילום טוויטר ומשה שי פלאש 90)
בזמן שהרשתות החברתיות מלאות בתמונות וסרטונים קשים לצפייה על אלימות נגד יהודים, כדוגמת הסרטון שבו נער חרדי הותקף ברכבת הקלה בירושלים, ענת סרגוסטי וישראל פריי כתבו על כך היום (שני) בטוויטר וזכו לביקורות קשות. 
ישראל פריי, כתב דמוקרטTV, פרסם בדף הטוויטר כי: "האלימות מגונה. תמיד. אבל מי שמצייר לכם כאילו היהודים חסרי אונים, אומללים במדינתם - עושה עליכם סיבוב. כי הוא מתחיל את הסיפור מהאמצע. לפני זה הוא דאג לחמם את השטח, להשתלט על נכסים ביפו ובסילוואן, להכות ערבים בירושלים, שיטות בריונות זוחלת. אל תהיו כלי במשחק הנקם של קיצוניים".
יועץ התקשורת היוצא של ח"כ יואל רזבוזוב, גיא קמלמכר, הגיב לפריי: "בכל העולם הערבי, במצרים, סוריה, עיראק, לבנון, תימן, היו מלחמות אזרחים, ללא קשר לישראל ולכיבוש. בכל רמדאן יש התחממות ותקיפת יהודים, בין אם לתוקפים יש תעודת זהות כחולה או לא. לא מבין מה נותנת לך אהבת הטוויטר המזויפת הזאת. כל דבר שתכתוב הם יעשו לך לייקים, כל עוד תספק עבורם את הסחורה".
מגיבה נוספת הגיבה: "אין שום דבר בעולם שיצדיק את מה שאנחנו רואים עכשיו. מי שעולה על רכבת ומכניס סטירה מצלצלת לנוסע חף מפשע ובלתי קשור (שיכל בקלות להיות אתה או אחד מילדיך) לא עושה את זה כי הוא דואג למצב הנכסים ביפו או בסילוואן, אלא כי הוא בריון אלים וחסר מורא".
 
גם מנהלת תחום חופש העיתונות בארגון העיתונאים, ענת סרגוסטי, כתבה בדף הטוויטר שלה: "לדבר על כך שערבים תוקפים יהודים רק משום שהם יהודים, זה להוציא את הדברים מההקשר, זה להתעלם ממהלך היסטורי של יותר ממאה שנה, ולהתכחש למנגנוני הכוח והשליטה. ולא, אין כאן תמיכה באלימות מכל סוג שהוא, משום צד וכלפי שום צד. אלימות אינה הדרך".
גם סרגוסטי ספגה לא מעט ביקורות. אחד המגיבים כתב: "לצד הדברים שכתבת יש להכניס למשוואה גם אנטישמיות ישנה וטובה". תגובה נוספת הייתה: "גזענות של ציפיות נמוכות. היית מקבלת עובדה שיהודי יתפוס גרמני ברחוב וידפוק לו מכות בגלל השואה? היית מקבלת לינץ' בערבים או אפילו במפגעים עצמם אחרי פעולות טרור? את בפרוש תומכת באלימות כאשר את מספקת לה תרוצים".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סמאל אנטישמי בזוי
    Z 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסמאל הקיצוני, האנטישמי והבזוי, שחוצפתו הולכת וגדלה ככל שכוחו האלקטורלי הולך ויורד, מנצל את עמדת הכוח שלו בתשקורת כדי להסית נגד יהודים ולתת חיפוי 'מהאגף' לפורעים הערבים, שהיום כמו לפני 100 שנה ו-92 שנה מריחים חולשה ויוצאים לאד'בח אל יהוד. צריך לארגן פלוגות א-לה-'השומר' שילמדו את הפורעים מאיפה משתין הדג. ואת חלאות הסמאל האנטישמי - יש לבעוט מכל מקום כמו שבעטו החוצה את הקומונו-פאשיסט ממק"י עודד גולדרייך ולימדו לקח את חברו לכנופייה עופר כסיף.
    סגור
  • 1.
    הגיע הזמן לפתוח תיקים רדומים
    ארנון תל-אביבי 04/2021/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשים קערה עם מים . בכל חצר , במקום שקט עם צל . להחליף את המים כל יומיים. עדיף גם כלי נמוך כך שגם חיות כמו קיפודים וציפורים קטנות יגיעו למים. שאריות בשר וגביעי גבינה - להשאיר במקום קבוע , שקט - עבור החתולים .
    סגור