תקשורת ומדיה

אברי גלעד: "היהודים באים" שמה את הרגשות הדתיים ללעג ולביזוי

המנחה התבטא נגד המערכון שמשודר בגוף ציבורי שממומן מכספי המיסים, של אותם האנשים בהם הוא כביכול פוגע. "לא עושים מערכון על אלוהים בישראל", טען גלעד כשגינה את המערכון הצוחק על כשרות
אנגלינה יוסים |  179
אברי גלעד יוצא נגד מערכון הכשרות ב"היהודים באים" (צילום מסך רשת 13 ומיכל אפרתי)

מגיש "העולם הבוקר" ברשת 13 - אברי גלעד, יוצא בחריפות נגד מערכון בתכנית הקומית "היהודים באים". בטור שפרסם ב"ישראל היום", התייחס גלעד ללעג שהוצגה בו שמירת הכשרות במערכון של "היהודים באים" בכאן 11: "יש תחושה בעונה הזאת של "היהודים" שמישהו החליט לשים את הרגשות הדתיים מטרה ללעג ולביזוי. אני מניח שאלה שהחליטו כך אינם מסוגלים להבין את הרגש הזה וחושבים שהוא פרימיטיבי, ילדותי, טיפשי, קדמוני, בר ביטול". הביקורת של גלעד התבססה על העובדה כי מדובר בגוף שידור ציבורי המתקיים בזכות כספי המיסים, שחלק ממנו מגיע מכיס אנשים שנפגעו מהמערכון.

אברי גלעד החל את הטור בניסיון לאזן את הביקורת, "גילוי נאות: 'היהודים באים' מצחיקה אותי. שחקנים נהדרים, מערכונים מוצלחים ברובם, חלקם גאוניים ממש. אישית, איני מתרגש משחיטת פרות קדושות, זה קורע בעיניי. אין כמעט טאבו שבאופן פרטי אני לא צוחק עליו, באופן פרטי".
עוד המשיך וטען כי "כשאנחנו מגיעים למרחב הציבורי, כמו כאן 11, יש כללים אחרים. לא רק שכלל הציבור מממן את היצירה הזאת, אלא כלל הציבור צורך אותה. גם אם זאת סאטירה נושכת, היא לא יכולה לירוק בפנים". לדבריו של גלעד, הרבה צופים של ערוץ 11 נפגעים מההומור בו "בעיקר דתיים, מרגישים פגועים עד עצם נשמתם ממערכונים של 'היהודים באים'. אני לא מתווכח איתם. לפי גובה הלהבות אני מבין שנחצו גבולות. מובן שיש גם מדליקי להבות למטרת חימום אישי".
"לא עושים מערכון על אלוהים בישראל, כמו שלא עושים מערכון על מוחמד במצרים, או בכל מקום אחר בעולם. בעיניי, גם לא עושים תוכניות אוכל עם אוכל לא כשר בערוצים מרכזיים (בערוצי נישה זה בסדר לטעמי), ובטח שלא אוכלים טרפות ושרצים כמשימות בתוכניות ריאליטי. זה לא סתם מגעיל, זה מחליש את העם. זה יוצר זרות וניכור, מרחק וכעס. בשביל מה? בשביל עוד מאכל?", הוסיף גלעד.

בכירים במערכת הפוליטית נגד "היהודים באים"
בשבוע האחרון יצאו בכירים במערכת הפוליטית נגד התכנית ואף קראו להעמיד לדין את יוצרי "היהודים באים". חבר הכנסת משה ארבל מש"ס פנה במכתב ליועץ המשפטי לממשלה בסוף השבוע בדרישה לפתוח בחקירה נגד התוכנית  "בגין הפרסומים הקשים, הפוגעים ברגשותיהם של מיליונים בישראל, יהודים ושאינם יהודים, דתיים וחילונים. לכל הפחות ראוי כי הפגיעה הקשה ברגשי הדת של רבים, הממומנת על ידי הציבור הישראלי, תחדל מכאן ולאילך". הוא כתב במכתב כי "הזדעזעתי לשמוע כי התוכנית כוללת מערכונים מבישים המבקשים ללעוג להלכות הדת, למסורת ישראל, לנביאים ולמיליוני יהודים שהיהדות היא עיקר חשוב בחייהם". בין היתר הזכיר מערכון בו "השחקנים ביטאו את שם השם המפורש וביקשו ללעוג לו בדרכים שונות".
גם ארגון בצלמו פנה ליועמ"ש באמצעות עו"ד אריק קמחי בדרישה לפתוח בחקירה בגין "פגיעה גסה ברגשות הדת". לדבריו, "אין ספק כי מטרת מבצע המעשה לפגוע ברגשות דת של מיליוני מאמינים ולבוז לאמונתם ולכל הקדוש והיקר להם בפומבי ולעיני כל". קימחי דרש לפתוח בחקירה פלילית בשל עלבון דת ופגיעה גסה ברגשות הדת. "אין ספק כי המקרה הנ"ל עומד בהגדרות החוק ובריא כי זהו המקרה אליו כיוון המחוקק". בהמשך לכך, משרד החינוך פעל להורדת מספר קטעים מהאתר, אך לא את כולם. 
ח"כ בצלאל סמוטריץ' תקף את תוכנית הטלוויזיה הסאטירית בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "אין מקום לסדרה כזו בשום מקום בעולם, בוודאי לא במדינה היהודית". סמוטריץ' קשר בין התוכנית להצעת החוק להפרטת התאגיד ואמר שזו סיבה מספיק טובה להעביר את החוק: "אם היה מדובר בסדרה שלועגת לאיסלם כל המדינה היתה בוערת מזמן. הגיע הזמן שנתחיל לקנא ליהדות ולכבודו של ריבונו של עולם".
מכאן נמסר בתגובה: "מדובר בתוכנית סאטירה בלבד וכך יש להתייחס אליה".

תגובות לכתבה(179):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 128.
    זה סוג של מדרשים
    דורון 04/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתלמוד ובגמרא יש מדרשים מביכים לא פחות.
    סגור
  • 127.
    אתה פוגע ברגשותיי!
    אברי גלעד 08/2020/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני משלם מיסים ולא הגיוני בעיניי שתפגע ברגשותיי בישראל....
    סגור
  • 126.
    מי שנעלב
    גל 08/2020/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשהערוץ מזדרז להתנצל בפני אלה שנפגעו.. כי היוצרים נפגעו אז צריך להתנצל. אם המאמינים נפגעים אז זו רק סאטירה והומור. מעניין איך יוצרי ההומור לא מבינים שאלות שעשועונים הומוריסטיים...
    סגור
  • 125.
    תגובה
    הילה 08/2020/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוי להם מיום הדין . שכולם יחקקו וישמרו טוב את יוצר הסדרה , ואת השחקנים האווילים שמשתתפים בה.ללא עמוד שדרה , ללא עקרונות , וללא יציבות , אני בזה לכם . בשום מדינה בעולם לא הייתם מעיזים לעשות זאת מהכבוד לדת באותה המדינה ובמדינה שלכם להבדיל אלף אלפי הבדלות ,העזתם וחציתם גבולות פגעתם בנימי נפשם של אנשים , ילדים- יהודים , גם לתוכנית סאטירית וגם לצחוק צריך לדעת על מה ,
    סגור
  • 124.
    סוף סוף המיסים שלנו עושים משהו טוב, זה שאני ממן ישיבות (ל"ת)
    רן 08/2020/14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • טען עוד
  • 123.
    התוכנית היחידה
    אני 08/2020/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שאני צופה בה בטלוויזיה ותודה לאברי גלעד חחח
    סגור
  • 122.
    אחלה אברי, חיה ותן לחיות ולהרבות בשלום בין אדם לחברו וכ (ל"ת)
    אלירן 08/2020/09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 121.
    אתה הולך לאן שנושבת הרוח פחחח (ל"ת)
    פפפ 08/2020/09
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 120.
    חציתם גבולות אדומים.
    דרורית 08/2020/06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בושה וכלימה, זה מה שקורה כשמייסדי המדינה הכפרניים צחקו ולעגו לעולים המאמינים. הבנים והצאצאים שלהם מתנהגים ומייצרים "תרבות" גסה, אטומה, מרושעת ואכזרית כלפי בני עמם שרק מקטבת ויוצרת שנאת אחים, אם ניתן לקרוא להם כך, אולי בעצם אחים חורגים. ושוב לא מדובר כאן בהומור מדובר כאן ברשעות ממש. רק שבעצם ההאשמה צריכה להיות מופנית למי שנתן לכם במה בכלי הממומן גם ע"י האזרחים שאתם פוגעים ברגשותיהם. בושששששה
    סגור
  • חסרת אינטילגנציה סדרה גאונית
    ובחלומי 08/2020/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חסרת אינטילגנציה סדרה גאונית
    סגור
  • 119.
    תגובה לדבריו של אברי גלעד
    אניטה רויטר 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 5
    אברי גלעד, חזק ואמץ, כל הכבוד על מילים כדורבנות ושכל הצבועים יבינו שהיהדות והדת הם חלק בלתי נפרד מ ממדינת ישראל, תורת השם תשאר לנצח. תבוקך מפי עליון אברי גלעד
    סגור
  • מסכימה, כל הכבוד לאברי גלעד.
    רוני 08/2020/08
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה ששמר עלינו כעם במשך 2000 שנות גלות היא היהדות שלנו. אחרת אין אף הסבר הגיוני לקיבוץ גלויות
    סגור
  • 118.
    תגובה לדבריו של אברי גלעד
    אניטה רויטר 08/2020/05
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אברי גלעד, חזק ואמץ, כל הכבוד על מילים כדורבנות ושכל הצבועים יבינו שהיהדות והדת הם חלק בלתי נפרד מ ממדינת ישראל, תורת השם תשאר לנצח. תבוקך מפי עליון אברי גלעד
    סגור
  • 117.
    אתה אחד האנשים הצבועים שאני מכיר
    אבי 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כשאתה עורך טקסי נישואים חילוניים אתה לא פוגע ברגשות של אנשים דתיים וחרדים?
    סגור
  • אלא אם עורכים טכס כזה בשידור ציבורי (ל"ת)
    לא 08/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא עושה זאת מכספי הציבור.
    אמיר 08/2020/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה עיניין פרטי. במרחב הציבורי יש לנהוג אחרת.
    סגור
  • 116.
    אחת הסדרות היותר טובות שאי פעם נוצרו בישראל (ל"ת)
    ובחלומי 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 115.
    אברי....לך להתעטף בנפתלין
    סמולני גאה 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    4 7
    זמנך כבר דיעותיך מעניינות כקליפת השום יאללה...שחרר אותנו
    סגור
  • 114.
    אחלה תוכנית קומית
    ביטון 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לגלעד כבר מזמן נדפק הראש
    סגור
  • 113.
    טאבו
    אורן 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש משהו במה שעברי אומר. אבל לדעתי מותר לצחוק על הכל. גם על מה שלא נח לאוזן. גם על מוחמד גם על אלוהים. הכל במידה .כן. אנחנו חיים בתקופה מאוד נפיצה. דעות כדומות וכו.... הרבה התלהמות שיח שונא ובוטה. זה מה יש . זו המדינה הקטנה ורבויית הקטבים שלנו.
    סגור
  • 112.
    לאלוהים יש אחלה חוש הומור
    מקורב 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    6 5
    רק לאנשים קטנים וצרים אין. כנראה שלמר טלויזיה פה הרבה זמן לא היתה תשומת לב וכואבת לו של אחרים. מי אתה וכל דומיך שתקחו בעלות על אלוהים? לא מצחיק אותך תעבור ערוץ
    סגור
  • 111.
    חדרה
    ערן 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אברי אתה בן אדם מלך שהולך עם האמת שלו ולא אכפת לו מה יחשבו עליו מערית אותך הלוואי וכולם היו כמוך
    סגור
  • 110.
    אברי כל הכבוד !!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    ארז 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 109.
    פשוט תוכנית מעולה
    ליאור 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    הומור גאוני ושנון
    סגור
  • 108.
    אין על אברי כל מילה בסלע!!
    חן 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הלוואי שירבו כמותך..
    סגור
  • 107.
    הכל מותר במרחב הסאטירי??? (ל"ת)
    יגאל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 106.
    אברי יא שביל תהפוך אותנו לאיראן...הם גאונים! אתה אפס (ל"ת)
    מאור 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 105.
    ל 91
    יוני 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לצערי...הציבור השמאלני האנטי דתי(לא כול השמאל שותף לתועבה) איבד מז,מן כול ערך .כול התרבות שלהם מסתכמת על שינאה ולעג לציבור ימני ודתי.לא נישאר להם שום ערך לדת...לזוגיות..לחינוך.רק תסתכלו איזה תוכניות משודרות בערוצי הטלויזיה.ובעיקר לנוער.אלימות מילולית ברמה של גו'רה.משתפים ילדים בגילאים צעירים בתוכניות בעלי אופי מיני שאפילו מבוגרים לא מרגישים נוח לצפות בהם.השמאל תומך בהפקרות תרבותית..מה שדתיים לא יעזו לחשוב..אז כדאי שהשמאל העלוב יטפל בחולאים אצלו לפני שהוא לועג לתרבות מרשימה ואיכותית ברובה הגדול.
    סגור
  • 104.
    תאגיד כאן,
    א. 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תאגיד כאן,תמשיכו כך וגם אתם.תהפכו לסאטירה,איך דאגתם לפרק את עצמכם
    סגור
  • 103.
    בושה וכלימה אין לכם אלוהים .חלאות..
    מוטי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לסגור את התאגיד העלוב ועד אז להחרים אותו. ולבוז לו.. זו לא סאטירה זו סטירה לפרצופה של היהדות..
    סגור
  • 102.
    אברי גילעד אתה צודק
    רותי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אני לא רואה את התוכנית בגלל שמסלפים את סיפורי התנ'ך, לא אמיתי, לא מכובד, התנ' ך שלנו כלכך מרשים לספר אמת או תחפשו סיפורי אגדות, ערבים לא מסכימים שיצחקו על המנהגים והקוראן שלהם,, כאן הכל חופשי, הכל מותר לצערי,
    סגור
  • 101.
    אביר האמת
    אייל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אברי אתה אביר אמיתי! יישר כ°ח גדול
    סגור
  • 100.
    סאטירה ???
    אמיר 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם ניסיתם (ואני נגד) סאטירה על המוסלמים. לא כדאי !!!
    סגור
  • 99.
    כל הכבוד לך אברי גלעד (ל"ת)
    תל אביב 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • איראן זה פה
    ביטון 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד ליכודניק אהבל שלא מבין שביבי דופק אותו.
    סגור
  • 98.
    ובחלומי
    יוסף 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    16 5
    התכנית הכי מצחיקה שיש .
    סגור
  • 97.
    טמבל
    אורי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    9 5
    טמבל
    סגור
  • 96.
    אדם שפועלו הטלויזיוני מסתכם בפטפוט עד מוות
    ארז 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    12 8
    עם רייטינג של 0.2 אחוזים בשעות בוקר עדיף שלא יעביר ביקורת . היהודים באים... סדרה קורעת ת'פתח ת'גדר ... רפול
    סגור
  • 95.
    לשמאל מותר הכל ואין פה ומצפצף (ל"ת)
    תגידו תאמת 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 12
    סגור
  • 94.
    חיבוק לכאן 11
    god 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    12 8
    כל עם מותר לו להתיחס לעצמו בהומור עצמי..מי שבטוח באמונתו יכול להנות מסאטירה,דאחקה..ממוני מושונוב אמנות טהורה,אלוהים עף על התוכנית..
    סגור
  • 93.
    תוכנית מגעילה
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    10 12
    תוכנית מגעילה .אתם צוחקים על מי שנותן לכם כל יום לנשום.חתיכת אידיוטים.תתבישו לכם.
    סגור
  • 92.
    דרגות
    יצחק 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אני מציע לך להפסיק להשמיע את החכמלוגיה שלך...עבר עליך הקלח..תצא לפנסיה ותדאג לחייך הפרטים עם בניך ובחירת לבך..פשוט די די או תמשיך לפעול בתרגולי הספורט המשעמים
    סגור
  • 91.
    למי אכפת מה האפס הזה מברבר?
    BoO 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    11 11
    אברי גלעד פרימיטיב, חסר חוש הומור וטאקט. כולה טמבל יומרני שעף על עצמו. רגשות הדתיים לא מעניינים כהוא זה, בהתאמה לכך שרגשות החילוניים לא מעניינים את הדתיים. מי שלא מבין את ההומור שיעביר ערוץ ולא יתערב. מבחינתי זו תכנית מבריקה, גאונית! קאלט! מי שלא טוב לו, יום טוב לו! סלמאת!
    סגור
  • 90.
    תומכת בכל מילה!!!! תודה אברי!!!! (ל"ת)
    ליאור 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    14 13
    סגור
  • חלאס עם סתימת פיות
    רעות 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ס א ט י ר ה !!! מה יש לכם??? לא מצחיק אתכם? פוגע ברגשותיכם? בנפשותיכם העדינות?? אל תצפו!!! חאלס!! אני יהודיה. מסורתית. ואותי זה מצחיק
    סגור
  • 89.
    אברי הזגזגן והלא יציב. פוגע ברגשות החילוניים
    אתאיסטית 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    15 12
    עוד אחד שמכר את נשמתו לשטן. כל מה שהדתיים חרדים עושים לחילוניים/לחיילים/ לשוטרים זה בסדר?! זה שחלקם לא עובד.לא משלם מיסים וחי על חשבונינו זה בסדר? אברי אתה צבוע. אף אחד לא הכריח אותך לצפות בתוכנית.שב בשקט.
    סגור
  • 88.
    איש מדהים!
    מוטי אילון 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    7 8
    תמשיך בדרכך .
    סגור
  • 87.
    היהודים באים
    חיים 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    7 11
    אברי גלעד אשריך שהרמת את הכפפה זה כלכך הרבה פוגע ברגשות שלנו שפוגעים בצדיקים שעליהם העולם עומד ואנחנו במקום להוריש לדור ההמשך את האמת עושים ......
    סגור
  • ממש צדיקים
    גל 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    במקום להעריץ מהפכנים וממציאים ששינו את העולם שלנו לטוב מכל בחינה, מעריצים אנשי דת שהתנגדו לכל מה שאינו לרוחם, כל מי שמאמין במשהו אחר, ועם מוסר מעוות, מצד אחד הדת מטיפה לקבל את האחר, אבל מסתבר שזה מגיע עם מיליון כוכביות ואותיות קטנות.
    סגור
  • 86.
    מעניין שחופש הביטוי....
    80 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    8 7
    הוא רק בשביל לפגוע בנו היהודים אין חופש ביטוי כשזה הפוך. היצירה היא רק בכיוון אחד אין את החופש והדימיון והיצירה כשזה מגיע לצד השני
    סגור
  • מישהו מונע ממך יצירה שמהללת את הדת?
    גל 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ממה שידוע לי, אף אחד לא מונע ממך פולחן דתי, ואף אחד לא מונע מרבנים לפטפט את השטויות חסרות הביסוס שלהם ביוטיוב, גם כשזה פוגעני ומטיף לשנאה ולהסתה כלפי להט"ב ול"גויים" ובכלל לכל מי שאינו פועל לפי אורח חייהם. להפך, רשתות חברתיות מהדהדות מסרי שנאה ופייק ניוז יותר. דווקא היה על זה מערכון באחד הפרקים האחרונים של "היהודים באים".
    סגור
  • 85.
    כל הכבוד לך אברי גלעד !!!
    יוסף 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    11 10
    צודק במיליון האחוז!!
    סגור
  • 84.
    אם יש לכם בצים בתיקשורת נראה אותכם עושים המוסלמים באים (ל"ת)
    ישראל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגור
  • חחחחחח אין להם כאלה (ל"ת)
    חחחח 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • ואז "היהודים באים" יפגינו גזענות (ל"ת)
    אברהם 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 83.
    צודק בכל מילה
    טליה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    12 6
    צודק בכל מילה ! ביזיון וחרפה למדינה שלנו שנותנים לתכנית שפלה כזו לעלות לשידור
    סגור
  • 82.
    פטפטן מזדקן.תסתפק בימימה. (ל"ת)
    עזרא 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    10 15
    סגור
  • 81.
    כל הכבוד!!! (ל"ת)
    אשרייך!!! אברי גלעד 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • 80.
    איש קטן וקנאי
    אלי שרפשטיין 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    15 12
    אברי לא מסוגל להבין מה זה חופש הביטוי וחופש היצירה. איש קטן ולא מוכשר במיוחד, בעצמו לא שווה כלום...
    סגור
  • 79.
    הטרול התורן (ל"ת)
    ישראלה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    9 9
    סגור
  • 78.
    היהודים באים
    ביטון 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    8 11
    אנשי במה מתוסכלים מהעבר שהיה בלי עתיד וגם בלי הווה אבל זה לא מרגש שהם עוד קצת קיימים פה ושם אלו הן פעימות הלב המפרפר של הערב רב
    סגור
  • 77.
    נשארו שפויים במדינה שלנו
    שלמה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    11 10
    תודה לך אברי גלעד , הראית שיש קצת שפויים בארצנו
    סגור
  • 76.
    כמה שטחי אפשר להיות
    ע 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    16 8
    אני גם נפגע לפעמים מהיהודים באים ולא הכל קל לי לצפייה שם, אבל קשה לפספס את העומק של התכנים, גם המערכונים הכי מעליבים מצביעים על עומק והיכרות עם המקורות וביקורת פנים יהודית, זה מצחיק כי זה שלנו זה מבפנים. אף אחד לא יכול לצחוק ככה בלי להיות חלק. כשזה שלך אתה צוחק ומבקר, ולי זה כיף שהם עושים את זה. לראות דברים מנקודת מבט של אהבה ושייכות. להתנגד לכל תצוגה של המקורות שהיא לא הגרסה הרשמית זה לחנוק את היכול של העם לנהל חיי רוח. זה בדיוק ההיפך ממה שאנשי אמונה אמורים לרצות. טוב אבל אברי גלעד הוא לא איש אמונה, סתם מחולל ססמאות "ימין" גנרי לחלוטין.
    סגור
  • מבפנים??
    א 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם במערכון על המתנחלים זאת "ביקורת פנים יהודית"? משום מה לא נראה לי ששחקני הסדרה הזאת הם מתנחלים. זאת בושה להוציא כזה דבר, מה היית אומר אם היו מוציאים תכנית כזאת על להט"בים???
    סגור
  • זה שטחיות
    יהודי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לומר שיש לך דברים שקשים לצפיה ובכל זאת להצהיר שהם בסדר זו שטחיות... אתה מנסה לשטח ולהראות כאילו הגאונות של המערכונים והצחוקים חשובים לך יותר מהעולם הפנימי והנשמה שלך וזו שטחיות. אני שמח שקמים אנשים נורמליים ומסבירים שלא על כל דבר צוחקים גם אם זה מצחיק מאוד, רק חבל שהרעש לא היה כבר בעונות הקודמות כי אז לפחות היינו חוסכים את העונה הנוכחית.
    סגור
  • רק לרבנים מותר לתת פרשנות לכתוב?
    גל 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כפי שכל אדם יכול לנתח יצירה ספרותית ולהגיע למסקנות מסוימות, גם היוצרים יכולים לתת את הפרשנות שלהם. אין לרבנים בלעדיות על זה, גם לפי הדת אף אחד לא העניק להם את הסמכות הבלעדית לקשר עם אלוהים ועם מסריו.
    סגור
  • יפה מה שאתה אומר, אבל
    א 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל הבעיה היא שהם מעוותים כל דבר, לא רק "מקצינים" את מה שכתוב. הם גורמים להמון אנשים לחשוב בטעות שזה מה שכתוב בתנ''ך, וזאת טעות גמורה! זה חוסר מוסריות מהדרגה הכי שפלה. תחשוב לצורך העניין שהיו מוכרים לנו מוצר בעטיפה של מוצר אחר. (אם אתה לא מסכים איתי שזה עיוות של מה שכתוב בתנ''ך, תפתח אותו ותקרא בעצמך).
    סגור
  • 75.
    אברי, החלקת על השכל.. סופי!
    חילונית מלומדת 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    9 9
    היית ועודך מוערך מאד, אבל הפנינים שלך בשנים האחרונות מעיבות קשות. תדליק חזרה את האור.
    סגור
  • 74.
    היהודים באים
    ניר 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    8 14
    זה סדרה גאונית. באמת אני מנסה להבין למה זה פוגע בהרבה דתיים כי תכלס, אין שם משהו שונה ממה שקרה בתנך במציאות וההבדל היחידי הוא שהם מוסיפים הומור. לפחות זה מצליח ללמד בדרך מצחיקה על מה שקרה בתנך ולא כמו בבית ספר דופקים תראש על משהו משעמם. באמת שזה לא אמור לפגוע, כי זה אותו דבר כמו במציאות.
    סגור
  • לא ולא
    יהודי 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שהאנשים האלה לא פתחו תנ''ך בחיים שלהם. שום דבר שם לא תואם את המציאות. לאן הגענו שמכזאת תכנית ילדים יהודים לומדים על היהדות ועל התנ''ך?? עדיפים כבר השקרים שמלמדים אותם בבתי הספר. (שיטה טובה ללימוד תנ''ך- *לפתוח* אותו! עדיף מלשמוע סילופים מהמורים ל'חקר התנ''ך' או לצפות בתכנית הזוועתית הזאת.
    סגור
  • זה לא נכון!
    קובי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    8 3
    במקרים רבים הם מעוותים לחלוטין את הסיפור
    סגור
  • 73.
    כואב לך? תעביר ערוץ
    שמעון 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    20 14
    זה שבערוץ שאתה עובד מראים הכל כולל לבוש מינימאלי מוגברים ורבים ומקללים בשפה של פח- זה בסדר כואב לך? תעביר ערוץ
    סגור
  • ובפרס התגובה המטומטמת...
    אלי 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מותר עדיין לכתוב דיעה שונה אבל העניין החמור כאן שזה מופיע בערוץ ציבורי אותו מממנים רבים שנפגעים מהתוכן. יש להפריט את התאגיד לאלתר, שיממנו עצמם מפרסומות ואז התגובה שלך תהיה מוצדקת ושכל אחד יראה מה שהוא רוצה.
    סגור
  • 72.
    אברי גלעד אתה כבר זמן רב מבזה את רגשותי החילוניים
    ר.מ. 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    17 18
    אברי גלעד אתה כבר זמן רב מבזה את רגשותי החילוניים. טוב שסטירה מותרת עדיין בטלויזיה וזהו תפקידה לבקר ולפרק פרות קדושות. נמאס מהצדקנות של חובשי הכיפות וחילונים שמצטרפים אליהם מתוך צדקנות צבועה בשעה שהם יכולים לחמוס , לרמוס את כספי מיסינו ואת כבוד האדם. חיזרו לעשרת הדיברות ולחזון ישעיהו , עמוס וירמיהו , חיזרו לספר הספרים וקחו משם קצת מוסר ואתיקה.
    סגור
  • 71.
    גלעד לך תעבוד בישראל היום.וגם ערוץ 20.
    יהודי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    18 13
    מה אתה עושה בערוץ 13? יש כאן קהל שעלול לפגוע ברגשות הימניים-דתיים שלך.יאללה חלאס.הבנו את הפרינציפ. מקווה שהרבה כמוני יפסיקו לצפות בתכנית הבוקר שאתה מפאר אותה ומעשיר את עולמנו הרוחני.אפס.
    סגור
  • 70.
    נמאסתם
    אילנה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    9 7
    אברי התוכנית משודרת יותר משנה מה קרה פתאום שזה מפריע לך עכשו ? צבןע
    סגור
  • כבר מ-2014. אחרי 6 שנים נזכרו שהיא פוגעת בהם.
    גל 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כנראה שהיא לא כ"כ פוגעת, אם רק אחרי 6 שנים זה התחיל להשפיע עליהם. כנראה רק אופורטוניזם.
    סגור
  • 69.
    היהודים באים
    רוחמה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    8 8
    כול הכבןד לך אברי גלעד
    סגור
  • 68.
    היהודים באים (ל"ת)
    רוחמה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 67.
    אברי גלעד
    שזיפי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    8 8
    אתה אדם ישר וטוב .לא מיתעקם סברות נכונות והגיוניות
    סגור
  • 66.
    כבוד הרב אברי!
    דוד לקובסקי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    7 8
    אני עצמי נכחתי בחתונה חילונית שנוהלה במשובה רבה על ידי מי שמתפרנס מכך ובמהלך הטכס לא חדל מלשים את הרגשות הדתיים מטרה ללעג, לקלס ומטרה לביזוי, וזאת לעיניהם של דתיים אשר נכחו במקום והזדעזעו מעצם הרעיון שהטכס הקדוש על פי אמונתם, נערך על ידי ליצן שלא חדל מלספר בדיחות, להתפלסף ולייחצן את עצמו. אני משוכנע שאותו "רב" היה מסוגל בהחלט להבין את התחושה של אותם חרדים שנכחו בטכס והמשיך בשלו למרות שהם חשו עצמם מושפלים, פרימיטיבים, טפשים ומוקצים מחמת מיאוס. שוחחתי עם אורחים נוספים שהוזמנו לארוע, חילונים כמוני, אשר הגיעו לחגוג וחשו מבוכה רבה. הרב - ליצן היית אתה מר גלעד. נראה שעל פי דעתך, בתמורה למזומנים ניתן להתנהג, לומר, או לכתוב מה שרוצים...
    סגור
  • 65.
    אברי, בדיקות גנטיות ליהדות זה בסדר?
    רותי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    12 7
    לפטר אתיופים בגלל ענייני כשרות זה בסדר? לשאול בנאדם מבוגר אם הוא נימול זה בסדר? מספיק עם הצביעות!!! הדתיים פוגעים ברגשות על ימין ועל שמאל, ואז נעלבים ממערכון?
    סגור
  • 64.
    היהודים באים
    ע 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 5
    אברי גל אתה גזען אתה תמיד מנשה להטעות אתה צבוע וגם לא אופתע לראות אותך בכנסת למה אתה יודיע
    סגור
  • 63.
    יותר מדי זמן בתוכנית הבוקר נמאס לראות אותו
    נמאסת 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    12 12
    אי אפשר לראות אותו כבר עם כל הבוטוקס הזה הוא מזכיר לי בהתנהגות שלו את דודו טופז שהתחיל לזלזל ולהיות קצר רוח
    סגור
  • בוקר
    תמשיך 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תמשיך עם התעמלות בוקר, זה ממש מקצועי
    סגור
  • 62.
    כל הכבוד לאברי
    נועם 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    17 8
    הבן אדם פשוט מלך, אוהב אותו
    סגור
  • 61.
    היו זמנים...
    יאיר 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    "אני רב האשם תמיד, ואלוהים גדול \ ואם ירצה האשם אז הוא הכל יכול \ אלוהינו ביותר ואני לא לבד \ אלוהינו לא פראייר של אף אחד" (זוכר, אברי?)
    סגור
  • 60.
    אנשי הגועל
    שרונה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    8 12
    אלה הם 'אנשי התרבות' שאותם אנחנו מממנים מכספינו והם משתינים עלינו מהמקפצה ועכשיו יוצאים גם לרחובות להפגנות לצעוק הצילו
    סגור
  • 59.
    ואני אוהב מאוד אבוקדו. לא רוצה לראות תכניות נגד אבוקדו
    גם אני משלם מיסים 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    7 8
    נו מה יהיה, עכשיו כל אחד נפגע, לכל אחד יש רגשות וצריך להתחשב בכוללללםםם. גם אני משלם מיסים ולא בוכה על דברים שאני רואה שאינם לרוחי. תתקדמו
    סגור
  • יש לך ביותר מטופש?
    א 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם כל הכבוד להגיגים החכמים שלך, היהדות והמוסר חשובים לי קצת יותר מאבוקדו... התכנית הזאת מבזה את מה ש80% במדינה הזאת מאמינים בו. אנטישמיות- לא במדינה שלי! ובטח שלא מהכסף שלי **למה אם היתה תכנית כזאת על הלהט"ב למשל כולם היו מתעוררים פתאום? תחשוב על זה רגע
    סגור
  • אתה מטומטם או מה ? (ל"ת)
    יערי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 58.
    צודק
    נועם 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    10 5
    כל מילה נכונה!
    סגור
  • 57.
    אתם עיוורים ורודפים אחרי הבלים
    שרה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    6 9
    במדינה שהפילוג בין דתיים לחילוניים רק מעמיק, באה תוכנית ששמה ללעג ערכים דתיים. שוטפים לכם את המח נגד הדת. ואתם כל כך אגואיסטיים וחושבים רק על עצמכם בשביל כמה בדיחות מוכנים לרמוס אחרים. תראו לאן המוסר הנעלה שלכם דירדר אתכם ותתביישו (אם היו גורמים צער לבכלי חיים הייתם עומדים על הרגליים). חסר לכם על מה לצחוק? אולי כי העולם שלכם כל כך ריק?
    סגור
  • 56.
    אברי למה כזה חשוך ואפל ?
    חן 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    8 6
    להקליל...
    סגור
  • 55.
    הראשונים לצחוק על אלוהים זה היהודים
    מרים 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    10 5
    תנוח אברי כמה בגיחות שחורות יש על אלוהים בהיסטוריה של היהדות? המון. אדם שנוח לו יטל לצחוק על עצמו, רק אדם שמתגונן כל הזמן לא מצליח לצחוק על עצמו. אם המוסלמים לא מספרים בדיחות על מוחמד, לא כדאי להשוות את עצמנו למצב העגום שלהם
    סגור
  • 54.
    מזל שלא שאלנו אותך
    קיקי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    7 6
    לא נעים לך. אל תצפה. את מי זה מעניין בכלל מה אתה או כל אחד אחר חושב. זו סאטירה משובחת ורק אנשים קיצוניים עם חיבה לדיקטטורה יכולים לחשוב על צנזור תוכניות שלא מסתדרות להם עם תפיסת העולם. יש לי רעיון . התוכנית בוקר שלך פוגענית בעיני. אולי נוריד אותה ?
    סגור
  • 53.
    תוכנית לא מצחיקה
    אברי טועה הפעם 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    7 9
    בדר"כ משתמשת בגסויות ובדברים פרובוקטיבים כדי להצחיק וזה מאוד נמוך. לקחו את התנך והההיסטוריה הציונית והפכו את הכל לזבל כזה שכאילו מעורר גיחוך. כשיצא לי לראות קטע , זה לא היה מצחיק אלא נורא מריר כזה ,עם הבעות מוגזמות , וחוסר תחכום. אפשר אולי לקחת מקרים של רצח בישראל ולעשות מהם קטעי הומור כאלה שצוחקים על הרוצח והנרצח . חוץ משחיטת הפרות הקדושות והלעג המריר אין בזה כלום. פשוטמלא מצחיק
    סגור
  • לא הקצינו דבר. התנך הוא גס, ולגרי ואלים
    גל 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ממליץ לקרוא את האזהרה שמופיעה ב-uncyclopedia על התנ"ך.
    סגור
  • מה שתגיד
    א 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ממליצה לקרוא את התנ"ך עצמו.
    סגור
  • 52.
    כשהשיח הציבורי כל כך בוטה
    עדי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    9 1
    מי בכלל שם לב למערכון על כשרות? את הכנסת אנחנו לא מממנים? את אוחנה אנחנו לא מממנים? קצת פרופורציות.
    סגור
  • 51.
    סוף סוף אדם אמיץ בתקשורת
    שרית 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    7 12
    אברי הוא אחד מאנשי התקשורת האמיצים ביותר, ללא קשר לדברים שהוא אומר. אכשהו אני תמיד מוצאת הגיון בריא ובוגר בדבריו. אשרינו
    סגור
  • איש התקשורת הזה מתפרנס מעריכת טכסי חתונה חילוניים שמבזי (ל"ת)
    דוד לקובסקי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 50.
    גלעד מצטרף לקנאי האיסלאם. ולסמוטריץ (ל"ת)
    הפעם אברי ירד מהפסים 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    15 5
    סגור
  • 49.
    אברי
    נאמן 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מספיק להתחנף וללקק.כשאתה עשית סאטירות ופארודיות תוך ירי לכל הכיוונים הכל היה בסדר.מה קרה כעת? איפה נעלם חוש ההומור הבריא והחכם שלך??היהודים באים תוכנית מצויינת ומענגת שלא באה לפגוע באיש ובמגזר. די כבר עם ההתחסדות.
    סגור
  • 48.
    הבחור איבד את זה סופית
    אזרחית משלמץ מיסים 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    14 6
    גם אני משלמת מיסים, והרבה, וכניראה יותר מכל אלו שנפגעו שלא משלמים מיסים בכלל או מקבלים הנחות מופלגות. אני רוצה לראות את זה. כשאתה כתבת תוכניות ץ בידור הן היו ברמה רדודה, לא זה
    סגור
  • כי רק מי שאתאיסט משלם מיסים...
    ביח 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 8
    היגיון של נעל. רוב המדינה מסורתיים ויש מיליונים שראו את התכנית ונפגעו
    סגור
  • אז למה להתחשב באחד ולא באחר?
    גל 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם דתיים חיים פה, גם מסורתיים, גם חרדים, גם אתאיסטים, וגם בני דתות אחרות. למה צריך להתחשב רק ברגשות הדתיים ולא באחרים, בטח כשהם פוגעים באחרים ובזכויותיהם, ולא במערכונים בטלוויזיה שיכולים להימנע מצפייתם? אז תאמר זה כסף ציבורי שמימן את ההפקה, גם כסף ציבורי מממן את הישיבות, שחלק גדול מהאוכלוסייה לא מעוניין לממן. נתחיל בזה שהדתיים לא יחיו על חשבון משלם המיסים ואז אולי יוכלו לבקש להכתיב חלק מאורח חיינו כי זה פוגע בהם, בניגוד למצב עכשיו שגם חיים על חשבוננו וגם קובעים את סדר היום במדינה. בכל מקרה, הם יכולים לחיות בניתוק משאר האוכלוסייה וזה לא ישפיע עליהם, כפי שזה כעת. לא נדרש לכפות עלינו חוקים אנטי-ליברליים בגלל האמונות שלהם.
    סגור
  • 47.
    היהודים באים
    גלי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אברי צודק..יישר כח גדול. לעמוד איתן אל מול האליטיסטיים כביכול...עד מתי שנאה עצמית בושה וכלימה.
    סגור
  • 46.
    תכנית חשובה
    ניצן שדה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    6 4
    תכנית מצויינת וחשובה במיוחד בימים אלה כשחופש הביטוי הופך מצרך נדיר. בעיקר בתרבות. אסור לוותר עליה. יש שם תכנים שיכולים לפגוע בחילוניים כמו בדתיים, ולהעלות קיפוח = לחזק פילוג, הסתה ושנאה. הומור עצמי זה חשוב, ואגב אין לעג לדת - אלא שאילת קושיות מהותיות כנהוג בהגדה. הבעיה היא לתת ביקורת על הדת. והדת - זקוקה לביקורת נואשות. כי היא ממיתה את היהדות, מרוב שהפכה פתטית. כותבת זאת כמי שבאה ממשפחה דתית.
    סגור
  • היהודים באים
    ניר 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צודקת במאה אחוז!! גם אני ממשפחה דתית ואני מנסה להבין איך זה בדיוק פוגע. אין בסדרה הזאת שום דבר שונה ממה שקרה בתנך במציאות, ווואלה זה לא שהתנך הוא ספר כל כך טוב ומוסרי. בדיוק ההפך. ובכל זאת הרבה דתיים וחרדים הופכים אותו לדבר הכי נפלא שיש, למרות שבכל פרק שם יש משהו שהוא לא מוסרי, ומי שלא שומר עליו לא בן אדם טוב וכל מיני שטויות כאלה, באמת שהדת צריכה חידוש. היא ממש תקועה בעבר.
    סגור
  • שקר
    א 08/2020/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צר לי לבשר לך, אם המשפחה שלך דתית בטח פתחת תנ''ך מתי שהוא בחייך אתה אמור לדעת שדווקא אין בסדרה הזאת שום דבר *דומה* למה שקרה בתנ"ך במציאות. "הדת צריכה חידוש"? "היא ממש תקועה בעבר"? לך תהיה רפורמי
    סגור
  • 45.
    לא מספיק
    טום 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 4
    שאתה מודה לבורא עולם בתכנית הכושר, עכשיו אתה בא לקלקל את ההנאה מהסטירה הכי מצחיקה
    סגור
  • 44.
    צומי צומי
    א 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אברי אולי תמצא חיים כבר דיי כמה צומי אדם אחד צריך
    סגור
  • 43.
    טועה ומטעה
    טועה ומטעה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אברי גלעד עושה מניפולציה זולה מאחר ואין שום כוונה לפגוע ב''רגשות''. הם לא מעניינים. הפגיעה היא באמונה. וזו פגיעה חכמה, מלומדת וראויה כי חכם נכון וראוי לומר את האמת על טימטומה של האמונה הדתית באל. של נעליך אתה אברי מול האמת כי בכתיבתך נתת יד לשקר הכי גדול של האנושות בכל הזמנים. יצאת נפט אברי
    סגור
  • 42.
    יסגרו את 'כאן'
    מתי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 5
    ה'סידרה' הזאת - אנטישמיות צרופה. בכול מקרה את 'כאן' צריך לסגור או להפריט. זה אותו הדבר, כי בלי כספי ציבור הוא לא יחזיק מעמד שבוע. הערוץ הזה גרוע מהשאר מפני שהוא מתנהג כמוהם ( כורח של המדיום מטבעו לעודד אלימות פשיעה טרור ופעילות אנטימדינתית - לצורך אייטם ורייטינג), אבל ל'כאן' יש כספי ציבור להוציא על זה ולאחרים אין, כך שהוא מזיק יותר מהם.
    סגור
  • 41.
    גם את הדתיים המדינה מממנת ואוי ואבוי אם מישהו יפצה פה (ל"ת)
    יחזקאל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 40.
    ישהרבה שירותי שאני מממנת ושאיני מסכימה להם...דמוקרטיה
    xxx 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    10 2
    מצלצל מוכר? ומה עם "רגשותיי"? שיתחשבו הם ברגשותיי לשם שינוי מרענן..
    סגור
  • נראה לי שלא הבנת מה זה דמוקרטיה
    ביח 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אז דמוקרטיה זה לשלם מיסים על דברים שאת לא מסכימה איתם? לא. דמוקרטיה זה זכויות אדם וזכויות אזרח. לא ההיפך
    סגור
  • אז איפה הבעיה בלתת במה לדעות שאינם מסיכימים איתם
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במקום להשמיץ, להתנגח ולאיים על התאגיד בסגירתו, כי הוא היחיד שמסוגל לתת במה לנושאים שנויים במחלוקת.
    סגור
  • 39.
    בושה וחרפה, יפי נפש רק על הבדואים מגינים (ל"ת)
    ליאורה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 38.
    גם לחופש הביטוי יש גבול !!
    רוית 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    6 8
    כאן לא איראן , אבל כאן לא חייבים לרמוס ולפגוע באחר, שהוא אח שלך. למה לא צוחקים על מוצרים או מוסלמים? כי יש גבול וקו אדום שמשון מה שזה נוגע לעם שלנו לא רואים אותו. הומור זה חשוב ערכים עוד יותר...
    סגור
  • 37.
    החוליגנים היצרים
    דוד 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ערוץ של אשפה כל הבהמות בערוץ הזה אוכלי חינם, מילארד שקל 1,000,000,000 ש"ח מוזרמים כל שנה מכספי המיסים שלנו למתועבים והסואבים הללו,הערוץ הזה קם בחטא ומי שעמד על רגליו האחוריות היה כחלום השותף הבכיר של שאשא, יש לסגור לאלתר את הערוץהמזוהם והמסואב
    סגור
  • 36.
    היהודים באים.
    אנונימי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    תוכנית היהודים באים. חיבת לרדת מהמסך. היא לא רצויה ועושה צחוק מבורא עולם. אסור בשום פנים ואופן לצפות בה
    סגור
  • אז אל תצפה בה
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל תקבע לנו במה לצפות ובמה לא, ובטח לא אילו תוכניות יעלו או ירדו מהערוץ.
    סגור
  • 35.
    אני בעד להוריד את התוכנית
    גלית 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אומנם אני לא חרדית, אבל אני יהודיה שאוהבת את הדת והמסורת. אני מרשה לעצמי לומר שהתוכנית הזאת מזעזעת מביזה וגורמת צער להרבה יהודים בנוסף הם עושים חילול ה'. התוכנית הזאת אין בה הומור טוב, אפילו הגויים המומים מהתוכנית המבישה הזאת. חובה להואיד ולגרוס את התוכנית זאת מהערוץ הציבורי ובמידה ולא מורידים לפחות שהתוכנית לא תמומן מכספע הציבור. ויצפו בו רק אנשים שאין להם כבוד לדת שלהם. ובאשר לכותבי התוכנית ולכל השחקנים המוכשאים שלוקחים בה חלק אני מאוכזבת ממכם, אם פעם הערכתי אותכם...היום כבר לא! שהשם יסלח להם, אתם עוד לא יודעים ומבינים מה עשיתם, מה שמראה שאתם לא מכירים ,מבינים ויודעים בכלל מה זאת התורה.
    סגור
  • למה שלא תמומן מכספי ציבור
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לכל תוכן שיועלה בערוץ יהיו מתנגדים, אז מה? שהערוץ ישדר תבנית בדיקה וזהו? ההבדל הוא שמצד מסויים לא פועלים למיגור כל תוכן שאינו לרוחם, גם אם אינם מסכימים איתו ועם שידורו. ואיזו ביקורת הייתה מצד כתבים בחו"ל? ומאוד אמין שאת לא חרדית, ומכנה מי שאינו יהודי "גוי".
    סגור
  • 34.
    סאטירה
    נתן 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    התוכנית בזויה על למאוד בושה לכתבים ולעורכים ובמיוחד לשחקנים הלוקחים את המשחק לצורך פגיעה בדת בתורה במסורת ובכלל ביהדות. ונכון שיש הומור וזה בסדר מעט לצחוק ולהעביר ביקורת על ידי הומור .... אבל לא בדרך הזאת וכל יהודי בר דעת יגיד שהם לקחו את זה לקיצוניות יתר. ועל כן אני מוחה בהזכרת שם ה' לבטלה. ואת חוקיו לצחוק והומור רדוד וטיפשי . ששם את היהדות כדבר פרימיטיבי ומנוכר. אם היו עושים ככה על מוחמד והאיסלם??
    סגור
  • 33.
    אדיוט גמור במסווה של חכם (ל"ת)
    אלונה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    8 6
    סגור
  • רק ש...
    אורי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה צודק אבל אנחנו מדברים עלייך נכון אלונה, שאת אישה טיפשה
    סגור
  • אברי תמיד היה חכם,עתה גם רגיש ואוהב עמו
    דדי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 3
    וזאת בניגוד להרבה שמכבדים דתות ועמים אחרים בשם חופש הדת והפולחן אך בעלי שנאה עצמית חולנית
    סגור
  • 32.
    צודק לחלוטין
    אליס 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 3
    צודק לחלוטין .התוכנית בזוייה ואכן פוגעת קשות ברגשות הדתיים . וסור לצפות בה.
    סגור
  • ולפי מה קבעת את זה? צפית בה? (ל"ת)
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    צודק לחלוטין
    אליס 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    צודק לחלוטין. חצו את כל הקווים.אסור לצפות בתוכנית הזאת.
    סגור
  • 30.
    היהודים באים
    מאיר 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 4
    תכנית מגעילה ואין מקומה ,טלוויזיה פוגעת בקודשי ישראל יש דין ויש דיין
    סגור
  • 29.
    היהודים באים (ל"ת)
    מאיר 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    ערוץ 11
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל שלא נמחר הערוץ הסה, ביבי טיפש שהנשים אותו, כך לאט לאט יפלו הערוצים שונאי ישראל. כמה אתם יכולים לשנוא את עצמכם???? כל מי שיהודי לא בא לו טוב בעין שיעיף מכאן לכל הרוחות, ולהזכירו יש 4 רוחות...
    סגור
  • 27.
    אברי אוהבת אותך
    מישהי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    7 10
    אברי בחור שנון חכם מאוד לפי דעתי שיכנס לכנסת ימין כן ימין
    סגור
  • 26.
    פרק קטן
    אילן 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תעשו המוסלמים הולכים פרק אחד סטלבט על ההליכה למכה שמתבלבלים בנעלים ונראה איפה תהיו.
    סגור
  • 25.
    ומי אמר לך את זה אלוהים בכבודו ובעצמו? (ל"ת)
    זיו 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 24.
    אחרית הימים
    יהווה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אברי גילעד של מה יש רוקד סלואן צמוד עם סמוטריץ זה אכן מבזק חדשות של יוחנן
    סגור
  • 23.
    חופש הביטוי (ל"ת)
    גדליהו 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 22.
    אברי גילעד כל הכבוד
    רינת 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ניראה אותכם גיבורים!!! תעשו צחוק ממוחמד או תעשו צחוק מתפילות של המוסלמים במסגד או שימו ראש חזיר במסגד כל העולם יקום עלינו, תתביישו לכם אתם עושים צחוק מהדת שלנו אין לכם טיפת בושה!!!
    סגור
  • 21.
    היהודים
    דוש 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר אברי גלעד, זה לא הפרק הראשון שבסדרה הזו לועגים על ערכי הדת ועל דמויות מהתנך ובכל פעם שיצא לי לצפות הייתי מדלג על הקטע שמראים אני לא כזה דתי אבל לי חשוב מאוד ערכי הדת ווהמסורות שלנו כעם יהודי ויושב שם איזה נבזה ששם לו למטרה את היסטורית הדת שלנו ומבזה אותה ,מעניין אילו מישהוא ממדינה אחרת היה עושה זאת וואוו איך היו עפים עליו, וזה שמפיק את היהודים הייתי מטיס לכל הרוחות עם כל פנל השחקנים שמוכנים לבזות כך את הדת!
    סגור
  • זו לא התוכנית היחידה שצוחקת על דת
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש עוד תוכניות בעולם שעושות את זה וזה מתקבל יפה, ולא מאיימים על היוצרים.
    סגור
  • 20.
    ע"ח הציבור
    הלל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקופה הציבורית מממנת: 1. משכורתו של עבריין מועד שמשמש שר הפנים; 2. התנהלותם של משרדים ממשלתיים מיותרים שקיימים אך ורק כדי לספק את התאבון של פוליטיקאים, דוגמאות: המשרדים לשוויון חברתי, פיתוח הפריפריה, שת"פ אזורי, וכו'; 3. תחזוקת ביתו הפרטי בקסריה של ראש הממשלה; 4. נסיעות מיותרות לחו"ל של שרים ושהייתם בבתי מלון חמישה כוכבים; 5. הקמת ותחזוקת מקוות לגברים, אשר אינן נדרשות לפי ההלכה, אלא פשוט "בא להם". על כן, הטענה "אין לשדר על חשבון הציבור תוכנית שמגרדת לא נכון את חלק מהציבור" מופרכת.
    סגור
  • 19.
    תודה שאמרת את האמת
    חזי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 5
    זה פגיעה וביזוי בעטיפת אריזה של כאילו אומנות .
    סגור
  • 18.
    אפשר ורצוי לצחוק על הכל אבל לא לרדת על אנשים
    שיר 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יש הבדל בין לצחוק על שזה אפילו חשוב לבין לרדת על שזה הרסני. כמו שלרדת על אנשים יכול להצחיק אבל לא עושים. זה מייצר רגשות רעים ויחסים רעים.
    סגור
  • סאטירה לא יורדת על אנשים?
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמנם לא עלבונות על דברים שהם תת-רמה, כמו על לקויות, אבל כן צוחקים באופן אישי על אישי ציבור.
    סגור
  • 17.
    די..חפרת
    סבינה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אתה שבתכניןת שלך בשנים עברו לא היה אלוהים ושמת פס ענק על מסורת והלכה אתה מעז להרים קול מול הכותבים המוכשרים בטירוף ומול השחקנים שעושים עבודת קודש?!
    סגור
  • 16.
    לא , אתה
    אחד העם 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בדרך כלל כשאברי גלעד מדבר , זה פוגע בריגשותי לכן כשאני רואה אותו אני עובר ערוץ, וזה בדיוק מה שהדתיים שנפגעים צריכים לעשות כשהם נתקלים ביהודים באים.
    סגור
  • 15.
    תרשה לי לבשר לך
    אחד העם 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    שאתה פשוט הזוי!. מי שמך כשופט מה ראוי ומה לא ? מהיכן כל התבונה המטופשת "שמישהו החליט לשים את הרגשות הדתיים מטרה ללעג ולביזוי. אני מניח שאלה שהחליטו כך אינם מסוגלים להבין את הרגש הזה וחושבים שהוא פרימיטיבי, ילדותי, טיפשי, קדמוני, בר ביטול " מאיפה אתה מניח ? וממתי התנדבת להיות הרב לציון ? יש כבר שניים כאלה שנהנים ממשכורות שמנות על חשבוננו.
    סגור
  • 14.
    צודק אברי
    חן 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם כל הכבוד לסאטירה.. הם כבר חוצים את הגבולות
    סגור
  • 13.
    יש סיבה שהם מתנגדים, וזה לא כי הם נעלבים
    גל 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הם מתנגדים לזה כי הם מתנגדים להפצה של טיעונים שמתנגדים לדת, והם נותנים במה לדעות שמתנגדות לדת, כי באופן כללי מתנגדים להפצה של ביקורת שעלולה לחשוף אחרים לבעיות האתיות והלוגיות שיש בדת, ולגלות שזו לא האוטופיה שמכרו להם, ולא כי הם נעלבים מזה, כי לפגוע באחרים אין להם בעיה. להפך, הם תוקפים בעצמם בתגובות שלהם לסרטונים האלה. אם היו נעלבים, התגובה שלהם הייתה יותר מתונה, הם פשוט זועמים על הביקורת שהסאטירה הזו מעבירה, כי היא חושפת את כל מה שדתיים מנסים להסתיר, בטח אצל החרדים, כשמונעים מהם גישה לידע שאינו מסונן ומצונזר. ובתור אדם שחי במדינה ליברלית, אתה אמור לתמוך בפלורליזם, גם אם אתה מתנגד למסרים, כל עוד הם לא גובלים בהסתה ובגבול הטעם הטוב. אם יהיו שם מסרים אנטישמיים, תוכל לטעון שהסדרה מבישה. זה לא המצב, למרות שזה מה שטוענים הדתיים. למעשה, הם צוחקים על התדמית האנטישמית, במערכונים כמו הברבי שיצא בעונה הזו, ובמערכון על הפרוטוקולים של זקני ציון.
    סגור
  • 12.
    פאטתי
    נדב 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא עושים מערכון בישראל על אלוהים? איזה פרימיטיבי.
    סגור
  • 11.
    אחת התכניות הטובות ביותר שיש על המסך. (ל"ת)
    בזעת אפך 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 10.
    אין מקום בעולם שבו עושים סטירה דתית מהסוג השפל הזה.
    מויש 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ''דע מה למעלה ממך, עין רואה ואוזן שומעת וכל מעשיך בספר נכתבים''.
    סגור
  • 9.
    העובדה שאפס כזה משדר ועוד מטיף מוסר פוגעת ברגשות שלי. (ל"ת)
    שם המשתמש של אחותך 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • 8.
    יהודים באים
    חח 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוי לנו מי בה חרידים אוכלי חינם ביב מביא אתם ש יצבאו ל ביבי אברי צודק 100 אחוז
    סגור
  • 7.
    כשאתה עשית סאטירה לא דפקת חשבון לאף אחד
    דני 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    23 15
    כשאתה מתחזר פתאום אתה מדבר אחרת. לא רוצה אל תראה. סטירה נושכת זה טוב. סטירה מסורסת זה פראוודה
    סגור
  • למה להיתערב
    דודו 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זאת לא סטירה,זאת פגיעה ביסוד ונשמה של היהדות,אז לך תילמד את ההבדל אצל אברי לא היתה פגיעה ריגשית
    סגור
  • 6.
    מי שואל אותך בכלל
    עמלק 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    17 17
    הזוי חסר רייטינג ואף אחד לא סופר אותך בכחל
    סגור
  • אברי עמוס הרייטינג מה שערוץ אחד יכול לחלום. (ל"ת)
    יערי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 5.
    היהודים באים
    עדינה 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    14 26
    מסכימה עם אברי , כל מילה בסלע.
    סגור
  • 4.
    צודק ב100%
    אלירן 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    20 24
    אני חילוני. ואני מרגיש מבוכה כשאני רואה את המערכונים האלו. גם כי יש לי חברים דתיים שאני יודע שזה פוגע בהם וגם כי אני חושב שזה ביזוי של הסמל. בדיוק כמו לצחוק על השואה, על מלחמות ישראל, ועל כל מה שחילוני, ישראלי בעיני כותבי הסדרה. מביש
    סגור
  • חילוני אתה לא
    אתה לא חילוני 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא חילוני אתה
    סגור
  • טועה 100%
    נדב 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני חילוני, ואת המשפחה שלי רצחו בשואה. ולדעתי זה לגיטימי לצחוק על כל דבר. כן, גם על השואה, ובטח על דתות. מי שנעלב, זו בחירה שלו, אני בוחר לא להעלב. מאידך, אני יכול גם לבחור להעלב מתגובות כמו שלך, ואז לטעון שצריך לצנזר אותך. אבל לא אעשה זאת.
    סגור
  • 3.
    ישנם הרבה שירותים שכלל הציבור מממן
    אברהם 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    23 8
    אך חלקים מהציבור לא מעוניינים בו או דורשים שינויים בו, כגון הרבנות או הישיבות. אפשר לקבל דברים בהומור, אנחנו לא כאלה חלשים שסאטירה תמוטט את הדת. אני גם לא חושב שאנחנו רוצים להיות דומים לאלו שמתפוצצים כשמציירים את מוחמד, לכן אני לא מקבל את הדוגמא.
    סגור
  • במה פוגע בך עולם הישיבות הם עושים סאטירה על הקדוש לך ?
    יעקב 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    שב בשקט איש עלוב .
    סגור
  • אין לו דברים שקדושים לו, לכן הוא לא מבין
    א 08/2020/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברהם שם למעלה, כשיהיו לך אידיאלים וירמסו אותם נדבר.
    סגור
  • בטח פוגעים בו
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בגלל זה משלמים כ"כ הרבה מיסים פה, והרבנות לא פוגעת? לא עושה צרות לכל מי שמתחתן או מתגרש ונאלץ להשתמש בשירותיה גם אם אינו מעוניין.
    סגור
  • 2.
    אוי לא אברי. דווקא חיבבתי אותך. (ל"ת)
    נו באמת 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    14 15
    סגור
  • כמה ליבראלי, אם הוא חושב שונה ממך אתה לא אוהב אותו? (ל"ת)
    מישה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ואתה מחבב את כולם?
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ליברלי זה לקבל כל אחד על מה שהוא, לא על דעותיו. זה נקרא פלורליזם, וזה אומר לקבל את זה שיש דעות שונות, לא בהכרח להסכים איתן.
    סגור
  • אברי יאמלך
    אלי 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    בושה וחרפה מדינה של קקות אברי צודק בכל מילה
    סגור
  • 1.
    איראן זה כאן. תודה לך אברי (ל"ת)
    יואב 08/2020/02
    הגב לתגובה זו
    33 16
    סגור
  • מוזמן לעוף מכאן (ל"ת)
    תהל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • לא זה לא
    מישה 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא אנחנו לא באירן, באירן היתה מוצא להורג על חילול שם (זה החוק באירן). כל מה מה שנאמר פה זה שתוכנית כזו לא במקומה בערוץ ציבורי, כאשר היא פוגעת ברגשות של כל כך הרבה אזרחים.
    סגור
  • אז איפה?
    גל 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שידור ציבורי זה בדיוק הבמה לנושאים חלוקים בחברה. שידור מסחרי לא מעוניין להיכנס לבורות האלה ומכוון לרצות כמה שיותר.
    סגור
  • אברי גלעד זאב בעור של כבש (ל"ת)
    אירן זה כאן 08/2020/03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור