תקשורת ומדיה
שני אנשי קרייאיטיב ישראלים מועמדים לפרס אמי
הסדרה "Rewind Nature" שביצירתה ל-THE NORTH FACE השתתפו דניאל ברק ואיתמר כהן, נכנסה לרשימת המועמדים לאמי. שיתוף הפעולה בין מותג האפנה ונשיונל ג'יאוגרפיק הביא למסך מעצבים המקדמים את אג'נדת הקיימות בענף המזהם
שני ישראלים נכנסו לרשימת המועמדים בטקס פרסי ה"Daytime Emmy" שיערך בסוף החודש. הפרסים בטקס מוענקים לתכניות המשודרות בארצות הברית בחלקו הראשון של יום השידורים, ובין המועמדים נמצאת הסדרה "Rewind Nature" של נשיונל ג'יאוגרפיק, שדניאל ברק ואיתמר כהן השתתפו ביצירתה.
הסדרה, המועמדת לפרס בקטגוריית ה-Short Format Daytime Program ("תוכנית יום בפורמט קצר"), היא למעשה שיתוף פעולה מסחרי של ערוץ הטבע עם מותג הלבוש למטיילים The North Face, שפנה לברק ולכהן באמצעות חברת ההפקות והתוכן האמריקאית ACE CONTENT.
קראו עוד ב-ice
מימין: דניאל ברק ואיתמר כהן. צילום: יח"צ
- מנהל הניו-מדיה של נתניהו: "האמון בתקשורת נמוך יותר מים המלח"
- ינון מגל על פרשת הכדורגלנים: "תתעסקו בחיי המין של עצמכם"
- יאיר נתניהו לבן כספית: "אתה כזה אפס"; כספית: "בן למשפחה נזקקת שמעדיפה לחיות מנדבות"
מימין: דניאל ברק ואיתמר כהן. צילום: יח"צ
בפרקי הסדרה הקצרה מופיעים מעצבים ודמויות נוספות המקדמות את אג'נדת הקיימות בתעשיית האפנה, שנחשבת למזהמת במיוחד ואחת המעודדות הגדולות של תופעת ה"קנה וזרוק", כשמדי עונה הרשתות הגדולות קוראות ללקוחות לרכוש פריטים חדשים ולהיפטר מהמלתחה הישנה.
ברק (31) משמש כיום כסמנכ"ל קריאייטיב פרילאנס בחברות בינלאומיות בהן דיסני, מקאן ניו יורק, סאצ׳י&סאצ׳י, דויטש אל איי, אולפני יוניברסל ועוד. כהן (33) הוא בעלים של סוכנות קריאייטיב שעל לקוחותיה נמנות בין השאר פלייטיקה, רד בול וסימילארווב.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה