תקשורת ומדיה

מי ישדר את הספורטאים הישראלים באולימפיאדה ובאילו פלטפורמות ישודרו?

על קווי השידור בין השאר יככבו: נדב יעקובי, עמיחי שפיגלר, רמי וייץ, יהורם ארבל. מירי נבו תשדר מאולפן ערוץ הספורט שישדר בבלעדיות בשפה העברית את אולימפיאדת פריז 2024, המשחקים האולימפיים ישודרו בכל ערוצי ספורט 5 בפלטפורמות HOT, yes, סלקום טיוי, פרטנר טיוי וגם ב- FreeTV עם צוות המשלחת כמו אלי אילדיס, יהונתן כהן, שכטר, שרון פרי, רותם ישראל ומאיה רונן. השידורים יועברו גם בכאן רשת ב'

דוד זולדן |  1
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום shutterstock, באדיבות ערוץ הספורט, פייסבוק/ Yoav Borowitz, מסך חדשות 13, כאן 11)
מתקרבים בצעדי ענק לתחרות העולמית בפריז ולאירוע הספורט של השנה ועל קווי השידור מתחממים השדרנים והמגישים. מאות שעות שידור של המשחקים האולימפיים עם למעלה מ-30 ענפי ספורט שונים צפוי לאוהדי הספורט בארץ. ערוץ הספורט יסקר וילווה את המשלחות והספורטאים הישראליים בפריז, עם שידורי אולפן חיים ישירות מפריז. בכל יום יפתחו שידורי האולימפיאדה בשעה 9:30 בשעון ישראל, ויסתיימו ב 23:30 בלילה במהדורת חדשות הספורט אשר תסכם את אירועי היום.
המשחקים האולימפיים ה-33 יחלו ב24 ביולי ויימשכו עד ה-11 באוגוסט בפריז, שתארח את המשחקים בפעם השלישית. אולימפיאדת פריז תהיה האולימפיאדה ה-18 שבה תשתתף משלחת ישראלית, כאשר זאת תהיה המשלחת הישראלית הגדולה ביותר בכל הזמנים.
כ-80 ספורטאים ישראליים ייקחו חלק במשחקים האולימפיים כאשר הבולטים שבהם הם ארטיום דולגופיאט ואבישג סמברג, אשר זכו במדליית זהב וארד (בהתאמה) באולימפיאדת בטוקיו 2020. ולראשונה מזה 48 שנה, נבחרת הכדורגל האולימפית של ישראל תשתתף במשחקים האולימפיים.
על קו השידור בין השאר יככבו: נדב יעקובי, עמיחי שפיגלר, רמי וייץ, יהורם ארבל. מירי נבו תשדר מאולפן ערוץ הספורט, וכמובן גם בכאן רשת ב'.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חסר פרטים על שידור המשחקים הפראלימפיים (ל"ת)
    אברהם תשובה 07/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור