תקשורת ומדיה

זק"א מטרילים את האיראנים: "נשמח לבצע את המשימה, אנחנו בדרך"

לאחר הדיווחים על כך שאבד הקשר עם נשיא איראן איברהים ראיסי בעקבות תאונת מסוק, ארגון ההצלה זק"א התייחס לכך בכמה ציוצים הומוריסטיים שהעלו לחשבון ה-X שלהם. "לא לדאוג, אנחנו בדרך", נכתב
מערכת ice | 
איראן וישראל (צילום shutterstock)
על פי דיווחים בתקשורת האיראנית, נשיא איראן איברהים ראיסי ושר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדוללהיא, היו מעורבים בתאונת מסוק. התאונה התרחשה בזמן ששיירה של שלושה מסוקים הייתה בדרכה מבירת אזרבייג'ן, באקו, לאיראן. מי שהחליט להגיב לאירוע הדרמטי באופן ציני הוא ארגון ההצלה זק"א.
בציוץ שנכתב על ידי העמוד הרשמי של זק"א לחשבון ה-X שלהם (טוויטר לשעבר), נכתב: "לא לדאוג, אנחנו בדרך". בציוץ נוסף של זק"א תל-אביב נכתב: "אנחנו פנויים", בצירוף אימוג'י של דגל איראן. לאחר מכן הציוץ נערך והתווסף אליו המשפט: " זאת הפעם הראשונה שנשמח לבצע את המשימה". שני הציוצים ההומוריסטיים זכו לחשיפה נרחבת במיוחד.
   
בסוכנויות החדשות באיראן טוענים כי הקשר עם ראיסי אבד וביקשו מהאזרחים במדינה להתפלל לשלומו. ערוצי הטלוויזיה המרכזיים באיראן הפסיקו את השידורים. על פי דיווחים, מספר אנשי צוות במטוס של ראיסי נהרגו בהתרסקות המסוק, וגורלו של נשיא איראן עדיין לא ידוע. עוד צוין כי מספר רב של צוותי הצלה מנסים להגיע למקום, אך מתקשים בשל הערפל הכבד אשר שורר במקום.
 
נזכיר כי במהלך מלחמת חרבות ברזל איראן לראשונה תקפה את ישראל מאדמתה, לאחר שבמשך חודשים רבים "הסתפקה" בירי באמצעות שלוחותיה במזרח התיכון. עם זאת, צה"ל באמצעות צבאות של מדינות זרות נוספות הצליחו ליירט את מרבית האיומים, והפגיעות היו די שוליות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה