תקשורת ומדיה

שדרן הרדיו הישראלי בחשיפה מטלטלת על בנו האוטיסט: "הוא לא מדבר"

יום המודעות לאוטיזם חל השבוע, ובמסגרתו חשפו הורים לילדים על הרצף את הקשיים שעמם מתמודדים הילדים והמשפחות, בהם שדרן הרדיו אבי מימרן, שמשמש כמנכ"ל של עמותת מסוגלים: "הוא בן 21 ואת הבוקר שלו התחיל במקלחת כשאמא שלו מקלחת אותו, אחרי שאכל כמה חתיכות נייר עיתון. הוא עבר את כל סוגי התרופות האפשריים"
מערכת ice |  11
רדיו (צילום shutterstock)
יום המודעות לאוטיזם חל השבוע, ובמסגרתו חשפו הורים לילדים על הרצף את הקשיים שעמם מתמודדים הילדים והמשפחות, זאת כחלק מדיון משותף של ועדת החינוך עם ועדת הבריאות בכנסת.
במסגרת הדיון, שדרן הרדיו אבי מימרן, שמשמש כמנכ"ל של עמותת מסוגלים, ולו ילד שסובל מאוטיזם, דיבר על הקשיים המטלטלים איתם הוא מתמודד. ב-YNET פרסמו חלק מהתמלולים שעלו בוועדה, בהם סיפר תחילה אבי מימרן כי "אני אבא של איציק, אוטיסט בתפקוד נמוך שאינו מדבר".
 
עוד הוסיף ואמר בוועדה שדרן הרדיו אבי מימרן כי "הוא בן 21 ואת הבוקר שלו התחיל במקלחת כשאמא שלו מקלחת אותו, אחרי שאכל כמה חתיכות נייר עיתון, תוך כדי שאני נאבק בו, שלא יגיע שוב לחסימת מעיים וגם זה אחרי שלוש שעות שינה בלילה. הוא עבר את כל סוגי התרופות האפשריים".
בהמשך, סיפר כי לעומת זאת, לבנו יש חבר שסובל מאוטיזם ומתפקד כראוי: "מיכאל, בן גילו של בני, הוא אוטיסט בתפקוד גבוה שעובד בהיי-טק. מגיל שלוש ועד 21 שניהם מקבלים את אותה תמיכה ואותם התקנים רק מפני ששניהם נקראים אוטיסטים, אבל התפקוד הרי מצביע על לקות שונה לחלוטין, כפי שהכירו כבר בכל העולם - חוץ מישראל. במשך 20 שנה ראינו את הפערים ביניהם הולכים ומתרחבים. ילד בתפקוד נמוך מתנהל בגיל 20 כמו בגיל שלוש. לעומת זאת, אצל ילד בתפקוד גבוה רואים קפיצה".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    חיסונים גורמים לאוטיזם
    זאבי 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ורק בישראל מתעלמים ומעסיקים טוקבקיסטים בתשלום מטעם משרד הביוב להתנגד לכך כי תעשיית התרופות מממנת כמעט הכל החל מבתי חולים ועד אוניברסיטאות בארץ ובעולם
    סגור
  • 9.
    תמשיכו לחסן (ל"ת)
    "תרופות" 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 8.
    ה' ייתן לכם כוחות . (ל"ת)
    אמא 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 7.
    אוטיזם
    לילי 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    נשבר הלב
    סגור
  • 6.
    פעם ראיתי תוכנית
    מרכז הארץ 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לפני כמה שנים ראיתי תוכנית שאבא לקח ילד בתיפקוד נמוך למשחק כדורגל לכמה םעמים והילד השתםר והתחית לדבר חופשי. שבהתחלה פחדו לקחת אותו כי לא ידעו אך הוא יגיב .
    סגור
  • טען עוד
  • 5.
    הילד חוסן ??? 99% מהחיסון
    שלי 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 5
    החיסון מכיל עשרות חומרים שעוברים מחסום דם מוח, מערכת עצבית המוח ולצערינו זה גורם להרבה מחלות ילדים לא מחוסנים, הרבה יותר בריאים בעבות. נזקים אלו שהצטברו, רבים מאודד , לא מתחסנים בכלל זינוק אדיר באוטיסם , קרוהן קוליטיס, סרטן. אסטמה , מחלת גילין בארה, רשום גם בחיסונים עצמם זה יכול להתפרץ גם חודשים אחרי חובה על הורה לבדוק מה מכניס לגוף בנו חלק מהחיסונים , הם פלסהו, ולכן לא קורה כלום וכן הרבה ניסים , שמרו על ילדיכם ראו ביפן וסקנדינביה, הורידו המון חיסונים בישראל פי 3 יותר חיסונים ולכן המצב חמור אין חיסון אין אוטיזם רואים זאת בבירור ביוטיוב, על ילדים ששמרו על קשר עין וצחקו והכל כרגיל, ולאחר החיסון , אין קשר עין יש גם סרטון של בכיר, מושל באחת המדינות שממש בוכה, איך לא הגן על בנו אבל גם בארץ יש עשרות סרטונים האל ישמור עצוב לשמוע תודההששיתפת שהת שלום ??????
    סגור
  • 4.
    יש דברים שלא מגלים.מה זה אכל ניירות? (ל"ת)
    יצחק 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • מה השאלה הטיפשית הזאת?
    רחל 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וואו אין שכל אין דאגות.פשוט אי טיפש.!
    סגור
  • 3.
    מצב לא קל להורים ולמשפחה. כואב הלב (ל"ת)
    שרי 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 2.
    הורים בחסד עליון (ל"ת)
    מאיר 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    16 0
    סגור
  • 1.
    הןא סיפר בעבר עליו! התמודדות לא פשוטה!
    ימית 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    16 0
    אתם הורים- מסורים!
    סגור