תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 13 על האובדן האישי: "הצער והכאב גדולים מדי"

לאחר ששכלה את אחותה בפסטיבל המוזיקה "נובה", חן זנדר התייחסה לחגיגות הפורים אשר מתקיימות ברחבי הארץ לצד האובדן האישי שלה, והבהירה כי היא לא מסוגלת לחגוג כרגיל. "המלחמה נמשכת והחטופים עדיין לא כאן, השנה אני לא אחגוג"
מערכת ice |  59
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
חן זנדר, כתבת חדשות 13, שיתפה בתחילת המלחמה כי שכלה את אחותה נועה אשר נרצחה בפסטיבל המוזיקה "נובה". למרות האובדן הנוראי, כשבועיים לאחר מכן הודיעה על כוונתה להמשיך לשדר באולפנים ולחזור עד כמה שאפשר ל"שגרה". לאחרונה היא התייחסה לחגיגות הפורים אשר מתקיימות בימים אלו ברחבי הארץ, ושיתפה את נקודת מבטה בנושא החגיגות לצד הכאב.
כפי שפורסם באתר "וואלה", זנדר הסבירה כי אמנם מדובר בחג האהוב עליה ועל אחותה, אך היא לא תוכל לחגוג אותו השנה. "הצער והכאב שלנו גדול מדי, המלחמה נמשכת והחטופים עדיין לא כאן אז השנה אני לא אחגוג". העיתונאית הסבירה כי אמנם מדובר בחג של שמחה, תחפושות וחגיגות – אך היא לא מסוגלת לעשות זאת לאור הנסיבות הכואבות.
 
בפוסט שהעלתה בתחילת המלחמה היא כתבה: "היום אחרי שבועיים אני חוזרת לשטח, לשגרה, אם בכלל אפשר להגדיר את זה ככה, הרי השגרה של כולנו כאן השתנתה... נועה היתה מאוד גאה בעבודה שלי ומספרת עליה לכל מי שפגשה". עוד הוסיפה: "הלוואי ויכולתי לספר לה כמה היא חסרה לי עכשיו, לספר לה שאני חוזרת עם לב שבור ונפש מצולקת אבל בידיעה ברורה שגם עכשיו היא שמחה בשבילי. אחותיקי, את איתי, בתוכי, לנצח".
תגובות לכתבה(59):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 52.
    זכותך. וזכות העם לחגוג (ל"ת)
    אני 03/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 51.
    כמה כאב
    מני 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה כאב אפשר לשאת ואיך אפשר לחגוג כשהילדים והילדות שלנו נמצאים בחושך ובגהינום תרתי משמע ?! איך ?! זה בילתי אפשרי...אך מיצד שני, אנחנו לא צריכים לתת על מגש של כסף את הכאב האכזר שגרמו לנו האוייבים
    סגור
  • 50.
    מקרופון
    חנה 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מי שמקבל מיקרופון, לא מענין יש נושאים חשובים יותר מקרר ריק?מצוקת ילדים מובטלים...
    סגור
  • 49.
    גם אני לא חגגתי בגלל זה
    אני 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מבינה אותה. תודה לאל, לא רצחו לי בני משפחה, אבל הכאב על אלה שנרצחו, אלו שנפלו, אלו שנחטפו - ועדיין לא כאן - לא איפשר לי בלב שלם לצאת לחגוג. מבינה את מי שכן יצאו לחגוג ורוצים רגע אתנחתא מהח** הזה, אבל לא הרגיש לי נכון לצאת לחגוג.
    סגור
  • 48.
    תל-אביב
    מירית 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 8
    איין מה לחגוג,למי יש מצב רוח לחגוג? כול עוד החטופים אחינו לא חזרו???מי שחוגג שיתבייש
    סגור
  • טען עוד
  • 47.
    הלב דואב והנשמה מדממת......
    אילנה שניאור 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אלה הם חיינו , כל משפחה הכאב שלה , באפריל בתי שכלה את זוגה ונכדי הפכו ליתומים , והחיים ממשיכים בצל האובדן והכאב , תמיד עם חור קטן בלב ! ואנו נמשיך להתפלל ולאחל לשמוע רק בשורות טובות וישועות רבות שיחזרו בריאים ושלמים חיילי צה"ל והחטופים אמן ואמן .
    סגור
  • תל-אביב
    מירית 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו ,צודק 100%
    סגור
  • 46.
    מספיק להתייפייף
    שולוייס 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 3
    את אל תחגגי, את זה לא המדינה, אנשים זקוקים לשיגרה ולמעט שמחה בתוך הכיאוס. לערבים מותר ל"חגוג" ביריות ובזיקוקים ומאיתנו רוצים למנוע פורים ועצמאות, לכו ל...
    סגור
  • תחגגי
    נורמלית 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא רוצה למנוע ממך לחגוג. תחגגי. יש הרוגים, פצועים, חטופים ואת רוצה לחגוג? זכותך. חבל שהחלטת לא להיות חלק מהעם.
    סגור
  • 45.
    צדק
    יוסי 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    קודם כל תעזבי תערוץ של החמאס שאת עובדת בו
    סגור
  • 44.
    מוכרחים להמשיך לחיות/ולא שוכחים את מה שקרה ואת החטופים
    ליז 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    נכון שקרה אסון. שאנחנו עדין בשוק ממנו. סליחה כשחייל נהרג אין נשף פורים? כשיש אסון למישהו החיים לא ממשיכים. אוניה טבעה להטביע את כול צי האוניות. מבינים את הצער זה חג של ילדים שהיו בטראומה זה עושה להם טוב למה לא. מצטערת אים פגעתי זה המצב.
    סגור
  • 43.
    אסןר לשפוט את אף אחד
    פלומי 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ומובן לגמרי מי שלא ירצה לחגוג. מצד שני מטרתם כמוהמן להשמיד להרוג ולאבד כל יהודים. לכן לפעמים רדרבה למרות כל האב להראות להם שאנחנו כן חוגגים ואנחנו חזקים רק לבשאר מאוחדים. .
    סגור
  • תל-אביב
    מירית 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צריך לישפוט, אבל כן צריך להרגיש עם מישפחות החטופים, עד שהם לא שבו היפסדנו בגדול את המילחמה
    סגור
  • להראות להם? עדיף קודם לחשוב עלינו
    על בני משפחות וחברים 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של חטופים נרצחים וחיילים שנהרגו או נפצעו. כמויות הנפגעים הן עצומות והתקשורת מעודדת התעלמות. בתי החולים ו שיקום מפוצצים בכאלו שלא ירקדו יותר. ואתה מתעקש "להראות להם?".
    סגור
  • 42.
    ממש כואב
    בת שבע 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    גם מי שלא נפגע ישירות לא ממש שמח בחג
    סגור
  • 41.
    כואב
    ציון 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכל מובן , וכל אחד יעשה מה נראה לא
    סגור
  • 40.
    למה בכל זאת לשמוח!
    עודד 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזכות המסירות וההקרבה של חיילינו האהובים, אנחנו עם יותר סולידריות ואחדות, אנחנו לאט לאט משמידים איום נוראי מדרום לצפון, למרות אוייבינו מדינת ישראל מצליחה. הלואי ונהיה ראויים, נגביר בינינו את האחווה, מתוך אהבה נדע לוותר אחד לשני והקרבנות הרבים נתנו לנו את המתנה הזאת. הכאב עצום ויחד עם הכאב התחדשו לנו חיים חדשים! פורים שמח!
    סגור
  • 39.
    לפני שנים כשהתפוצץ מחבל בפורים בת"א - החגיגות לא נעצרו (ל"ת)
    מ 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    בטח.ערוץ 13 תמשיכו להסית נגד ישראל ותקדמו שואה (ל"ת)
    מיכי 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 37.
    חן
    ישראל 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קבלי חיבוק תומך ואוהב . קשה מאוד לך וגם לנו. מי יתן ולא תדעי עוד צער
    סגור
  • 36.
    חן ההרגשה שלך מאוד מובנת
    איילת 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לחגוג בצל הטראומה החאומית ובמקרה האישית שלךקשה לחגוג כאילו הכל כרגיל וזה לא!!!!!
    סגור
  • 35.
    מבין
    עידן 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבין את הכאב שלה אבל דווקא את צריכה לשמור שבת לעבוד בשבת אחרי שאחותך נרצחה
    סגור
  • 34.
    לא למדתם כלום
    ביי ביי מפא"י 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חברים שלך מקפלן ממשיכים לבגוד בגלל שהפסידו בבחירות
    סגור
  • 33.
    את מי זה מעניין
    רוני חיים 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זנדר חוגגת או לא את מי זה אמור לעניין !? האמת שנדרש הינה מגישה מקובלת בחברה הישראלית וראויה לציון על יחסי האנוש שהיא מפגינה במהלך הגשת תוכנית ! המעניין שזנדר כן תומכת למרות שנת האבל בהפלת ראש הממשלה ובקיום בחירות ,מעניין למה ! בכל מקרה זנדר אני מחבב אותך ושלא תדעי צער!!
    סגור
  • 32.
    נמשיך לחגוג הכל רגיל.
    נצח ישראל 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יאללה..
    סגור
  • 31.
    ערוץ של שקרנים תיפני לסרבנים ששחטו יהודים הם האויבים (ל"ת)
    מאיר 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 30.
    חן מהממת אצילת נפש..כן היא מחייכת מתוך זה שלא רוצה
    איריס 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להכביד ולהביך את הצופים ואנשי האולפן. לא כי חן שמחה וצוהלת. היא עצובה היא בהריון והיא מתפקדת באצילות. יש את המעיקים..וחן לא כזאת.
    סגור
  • 29.
    חן זנדר
    גנים 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואבת איתך
    סגור
  • 28.
    חן זונדר
    משה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הכאב שלך של כולנו ולא צריך תוספות זה הוא חג של היהודים לא ימין ולא שמאל אז אל תבחשי בדברים אחרים מבינים את העקיצות שלך תתבישי לך ביום כזה
    סגור
  • 27.
    חגיגות פורים
    אוהב ישראל 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תתמיד העם חגג מתוך העצב את השימחה לראייה יום הזיכרון ומיד יום העצמאות. וזה החוסן של העם היהודי
    סגור
  • 26.
    צודקת!!
    שולה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נועה יקרה, חיבוק ענק לך ולכל המשפחה המהממת שלך. את צודקת במיליון אחוז!!
    סגור
  • 25.
    חן ליבי איתך תעשי מה שנכון לך אבל
    ליאור 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שהינו יהודי דתי יודע שחובה לחגוג את החג ולהיות בשמחה ולא בעצב אך תעשי מה שנכון לך מאחלת שאת ומשפחתך תנוחמו משמיים
    סגור
  • 24.
    ברור שלא, איך אפשר לחגוג
    א 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חוגגים רק עבור הילדים
    סגור
  • 23.
    מגיבה ל חן זנדר .
    אורחת . 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לעיתים אני צופה בתוכניות הבוקר , בהן חן זנדר היא בין צוות המגישים . חן , לא אחת , בלי קשר לתוכן הנאמר , " מ ת פ ו צצ ת " מצחוק , כאילו האושר מ צ י ף אותה ..... אילו הייתה מבינה , ש קצת א י פ ו ק !!!!! היה ה ו ל ם את מ צ ב ה .
    סגור
  • 22.
    שנת אבל
    ישראל 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבותינו כבר חשבו למענך איך לעבור כאב
    סגור
  • 21.
    לומדים לחיות עם הכאב והצער אבל רק כעבור זמן.
    ח.ע. 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא כאשר מתינו עוד לפנינו,משפחות יושבות שבעה והחטופים עדיין בשבי.יש זמן לכל דבר תחת השמים.
    סגור
  • 20.
    לא נעים
    אודי 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הגיע הזמן שערוץ החדשות שלך יפנים שהעם קודם לרייטינג ומילים טובות עושות טוב ומילים רעות הורסות.
    סגור
  • 19.
    חן זנבר על אובדנה.
    רחל ד. 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חן מבינה לליבך בכאבך על אובדן אחותך הי"ד. הנופלים, הנטבחים,ועדיין נלחמים . באמת למי בכלל יש חשק לחגוג. ואנחנו עדיין נמצאים בעת מלחמה. מצב רוח? ליהודים הייתה אורה ושמחה? הייתה! חיבוק מנחם ממני
    סגור
  • 18.
    משתתפת בצערה ובצערם של כל משפחות
    ורד, תל אביב 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנרצחים והחטופים. ואני מסכימה שאין מה לחגוג. כי גם יש נופלים. יותר מכל מכאיב רצח של ילדים תמימים.
    סגור
  • 17.
    למה לא הרי אלה קורבנות השלום שנרצחו מאז רבין ועד היום (ל"ת)
    אאט 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 16.
    ביוב מילולי. אחותך נירצחה בשואת אוסלו של יצחק רבין (ל"ת)
    טייסים סרבנים 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 15.
    כואב את כאבך
    אביבה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רק יכולה לחבק אותך חזק אין מילים שיכהו את הכאב לעולם פשוט תיהיי חזקה
    סגור
  • 14.
    לא חוגגים עכשי
    נאוה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חן את צודקת ב 100%במשפחתי אף אחד לא נפגע/נרצח במסיבה או במלחמה,מזל שלי,אבל איך אפשר לחגוג שאנחנו עדיין במלחמה והחטופים לא איתנו השמחה בכלל לא שלמה ורצוי לחכות שנעבור את המלחמה ושיחזרו הביתה החטופים.??
    סגור
  • 13.
    לא חוגגים עכשי
    נאוה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חן את צודקת ב 100%במשפחתי אף אחד לא נפגע/נרצח במסיבה או במלחמה,מזל שלי,אבל איך אפשר לחגוג שאנחנו עדיין במלחמה והחטופים לא איתנו השמחה בכלל לא שלמה ורצוי לחכות שנעבור את המלחמה ושיחזרו הביתה החטופים.??
    סגור
  • 12.
    חן
    יפה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חן קשה מאוד לחגוג אחרי ששכלת את אחותך ועדיין נהרגים לצערי חללים וכאב גדול שהחטופים לא כאן ..לא חייבים חגיגות פורים השנה לא יקרה כלום
    סגור
  • 11.
    מי טו
    מיכל 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החטופים והנרצחים וכל מה שאנחנו עוברים למי יש חשק לחגוג פורים. עדלאידע עלק. תחזרו את אחינו שנמצאים בידי המן הרשע
    סגור
  • 10.
    לעולם זה לא מפסיק אבל לומדים לחיות עם הכאב החזק (ל"ת)
    אחות שכולה 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 9.
    אהבה
    סי, 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תנחומי. כל אחד יעשה מה שהוא מרגיש. מישהוא לא מזמן, ערך מסיבה בביתו, הוא איבד בת אהובה.
    סגור
  • 8.
    מסיבת פורים
    מירי 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    חן את צודקת לא צרכים לעשות מסיבות כמו בעבר כול עוד חיילים נהרגים מלחמה שנמשכת ושבויים שלא חוזרים הביתה הלב כואב.מקווה אני שאת חג העצמאות השנה לא יחגגו בגדול כי לדעתי אין על מה.
    סגור
  • 7.
    הכל תלוי,
    דוד ש 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני מבין ומשתתף בכאבך אבל, חגיגות פורים נועדו להעלאת מורל הציבור שגם כך הוא בשפל.
    סגור
  • 6.
    פורים
    רחל 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודקת עצוב מאוד וקשה מאוד מה עובר עלינו
    סגור
  • 5.
    לזכור
    ידראל 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פורים הוא כמו כל החגים מתחילת המלחמה אני אני צם חצי יום מתחילת המלחמה כדי להרגיש את צער החטופים זה לא חכמה לכתוב אני לא חוגג אהשנה פורים יש 4 מצוות ,זה לא חג של תתחפושות
    סגור
  • 4.
    איך אפשר לחגוג
    עם ישראל 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל עוד החטופים לא חזרו, הלב לא נותן לחגוג. עם ישראל אחד ומאוחד, לא עוזבים את אחינו מאחור
    סגור
  • 3.
    מצד אחד זה החג של הילדים
    נס1 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    וקשה להתעלם ולא להשתתף איתם, מצד אחד הלב עם החיילים שלנו, עם משפחות ההרוגים ונרצחים ועם החטופים. אז קשה מאוד לחגוג, ובטח ובטח לא את יום העצמאות .
    סגור
  • 2.
    עתיד ללא דם וחטופים נוספים
    אמנון דדון 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין תועלת בהחזרת החטופים תמורת דם וחטופים חדשים יש להשמיד ולחסל את הסכנה לשם כך חילים נלחמים תוך חרוף נפשם למען ביטחון העם וגם נופלים אסור שזה יהיה לשווא לא רוצים בעוד אובדן כואב על החטופים אבל אסור להשבר כניעה ושחרור מחבלים היא דלק שישרוף בנו תינוקות הטבח מלמד שכוחנו אינו ערובה לבטחוננו אלא עם נדע להתנהג בחוכמה ובזהירות הנדרשת אילו לא הינו יוצאים למלחמה עדיין היו עימנו חיילים רבים והרבה משפחות שכולות לא היו שכולות וילדים לא היו יתומים אך נאלצנו לעשות זאת תוך הקרבה כדי לקבל עתיד יותר בטוח לעם אסור שהכאב על החטופים והרצון האמיתי להשיבם יבוא על חשבון בטחוננו והשגנו
    סגור
  • מגיבה ל חן זנדר .
    אורחת 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני צופה לעיתים בתוכניות הבוקר , ב- חן זנדר כ מגישה , ו אני מ ש ת ו ממ ת !!!!! א י ך ה אחות ה א ב ל ה הזאת , " מ ת פ ו צצ ת " מצחוק , תוך כדי הגשת התוכנית , בלי שום קשר לתוכן . ממש מנוגד לתחושת האבלות . קצת איפוק , היה יותר הולם .....
    סגור
  • 1.
    גם אני לא חוגגת השנה שום חג, גם לא יום העצמאות,
    אחת מהעם 03/2024/23
    הגב לתגובה זו
    20 5
    עד שכל החטופים יוחזרו הביתה, וכמה שיותר מהר. שהפוליטיקאים יתחילו להיות בני אדם עם רגשות ופחות חשבונאות ביניהם, וכדאיניקיות. נמאס מעלי ביבי ו-64 השודדים !!
    סגור
  • לא חוגגים שאן מצב רוח (ל"ת)
    אתי 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה הקשר
    חוד 03/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה הקשר לביבי גם בשואה חגגו את החגים
    סגור